Napsat recenzi

Lyžařský pobyt v Dolomitech

Recenze hotelu San Giusto Hotel *** (Itálie - Benátsko (Veneto) - Pie Falcade)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2023
Přečteno: 26x
Recenze se líbila: 127 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel byl pro většinu účastníků lyžařského zájezdu velkým zklamáním... Je to typ hotelu ROH se vším všudy. Nejvíce nás zklamalo wellnes, které bylo v reklamě neskutečně nafocené, ale sktutečnost vypadala docela jinak. Pro kapacitu hotelu cca 120 hostů byla k dispozici poze jedna ze dvou finských saun (s kapacitou 2x4 osoby). Teplota nedosahovala 70 st.C, protože dveře měly škvíru 2 cm nahoře i dole... Host si musel předem objednat termín návštěvy a délka pobytu byla omezena na 40 minut, takže po 30 minutách Vás služba upozornila, že máte se jít sprchovat...! Bazén o rozměrech asi 3x4m byl celou dobu našeho pobytu z důvodu nějaké poruchy zavřený. Ještě tam byla k použití vířivka, kde se nebylo možno dostat přes zájem rodičů s dětmi a teenegerů...

Na závěr jsme dostali s manželkou vyúčtování za použití saunových ručníků (3 EUR za kus/den) a samozřejmě žádnou kompenzaci za nefunkční bazén... V pokoji chyběl fén, tak jsme to nahlásili, abychom ho nemuseli ještě při odchodu platit - žádná reakce, do konce pobytu jsme si fén půjčovali od sousedů... Není tam možnost si někde zahrát stolní hry a dát si k tomu skleničku svého drinku. Všude Vám to zakazují... V lyžárně nemají žádnou možnost pro sušení lyžáků...

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Celkem spokojenost v porovnání s celým hotelem, čistota OK, každý den služba ustele postele... Výměna ručníků každé 2 dny. Pokojíky malé, bez možnosti se na nich večer sdružovat. Výhled do údolí hezký přes malý balkón.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Snídaně každý den stejná, jeden druh šunky, jeden druh sýra, míchaná vejce, páreček neskutečně červený... Müssli + cornflakes s jogurtem, ale bez žádných oříšků nebo sušeného ovoce... Excelentní měli pouze crosainty a sladké domácí buchty... Na stole bylo prostřeno pouze s nožem a malou lžičkou, takže všichni, kdo si dali třeba smažená vejce, pobíhali po restauraci a hledali vidličku...

Večeře měla čtyři chody, na rozdíl od snídaně byly na stole 3 vidličky, ale jen jeden nůž, takže po předkrmu (lasagne) Vám servírka ten špinavý nůž dala z talíře zase na ubrus, aby jste ho použili zase na hlavní jídlo... Nevídané...

Jídlo bylo celkem OK, ale chyběla mi tam čerstvá zelenina - žádný salát po dobu celého pobytu, to mi trochu chybělo...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Celkově zastaralý hotel, wellnes zatím nejhorší, co jsem zažil...

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4/5)

Sjezdovky upravené, lanovky starší i novější (s plexi bublinami), příroda a panoramata nádherná... Akorát je problém při horším počasí (vítr) se dostat na většinu sjezdovek do San Pellegrina, což se nám stalo poslední den dopoledne...

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

300 m od hotelu je supermarket Coop, ale občes ho zavřou i přes otvírací dobu...

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Nadšený, hlavně z wellnes jsem zrovna nebyl, ale lyžovačka super, což je to hlavní.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 2 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Benátsko (Veneto) - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání