spokojenost
Recenze hotelu Hotel Tokio ** (Itálie - Benátsko (Veneto) - Lido di Jesolo)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
Lea |
Vloženo: |
7. 8. 2013 |
Pobyt: |
červenec 2013 |
Přečteno: |
234x |
Recenze se líbila: |
604
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
v tomto hotelu jsme už po třetí rrok za sebou.Je to rodinný hotel.
Ubytování
průměrně
(2/5)
Pokoje jsou jednoduše zařízene.Je v nich televize,fén,trezor,klimatizace.Každý den se uklízí a mění ručníky.
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
Snídaně formou bufetu(sýr,2 druhy salámu,marmeláda,med,sušenky,corn-flakes,...).Nám bohatě stač.ilo.Večere je formou výběru z menu.Výhoda je,že je k večeři i pití a víno
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,3/5)
U hotelu není bazén.Večer se mění silnice na promenádu.Všude jsou obchody,restaurace,bary...
Pláž a moře
průměrně
(3/5)
od hotelu je to na pláž kousek.Vstup do moře je super a je vhodný pro nmalé děti.lehátka a slunečník v ceně.
Možnost půjčení lodiček.Moře bylo zkalené od písku
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
super
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Nám se moc líbil.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 1 z 3 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.