Napsat recenzi

mobilhome od CK V****

Recenze hotelu Centro Vacanze Villaggio S. Francesco **** (Itálie - Benátsko (Veneto) - Duna Verde)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 1 711x
Recenze se líbila: 1 085 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Celkem příjemná dovolená spíše pro nenáročné, ale dá se :)) Prázdninové centrum doslova žije, 2 bazény v provozu zdarma, menší aquapark přímo vedle mobilhome za slušnou cenu i se servisem. Dobré nákupy, služby na každém rohu.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Mobilhome od CK V**** jsou zastaralé, jen tiše závidíte sousedům od německých agentur. Zatuchlé, omšelé, matrace byli dost cítit, ale fakt je, že je to u moře a vlhké prostředí udělá své. Já osobně i na radu delegátky chodila do umýváren, které byly prostorné a nové, v super stavu a hlavně na každém rohu.

Strava a stravování  průměrně (4,3/5)

Měli jsme polopenzi : snídaně, polévka k obědu, večeře. Ženský vařily ve stanu v tom vedru. Snídaně normálka, polévku předali ráno se snídaní a my si brali do ledniček...komplet ze sáčku, naředěné, nepoživatelné od poloviny týdne jsem si je již nebrala. Někteří měli i zažívací problémy, zřejmě kvůli skladování (nažluklý tuk apod.). Večeře např...zamražené špaňeláky po uvaření rozpadlé...apod. Rozhodně nedoporučuji, kousek je naprosto skvěle zásobený obchod, kousek za kempem skvělá zelenina. Ač jsem nechtěla, raději jsem vařila...kvůli dětem ...tolik k polopenzi

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Služby hodnotím 5 hvězdičkami jenom kvůli delegátce paní I. Medvecké. Vždy k dispozici, vše obratem zařídila, pomohla..byla trochu akurátní, ale vzhledem k počtu i uspořádání a pravidlům v kempu naprosto respektuji a zároveň obdivuji.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Pláž jílovitá, v moři hodně kalno, kameny. Raději jem chodila do aquaparku. Paradoxně velmi drahý plážový servis naprosto neodpovídající stavu a vzhledu pláže.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Super obchody, cukrárny, restaurace vše OK. Diskotéka hned vedle mobilhome, velmi hlasitá do tří do rána, ale dalo se to. Hezká hudba ani v noci neuškodí.

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Příště bych jela jinam. Celkový dojem z okolí kazí ubytování.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 10 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

jan: S CK VIktoria u6 ne - 26. 8. 2013 8:51

V Caorle, jsou staré mobilhomy s kapajícími kohoutky, hlučnou lednicí, omezenou klimatizací a zapáchají matrace i koupelka s wc. .Nejhorší je, že mobilhomy jsou hned u silnice a do třetí diskotéka, která je položená od mobilhomů cca 50m (dělí je pouze tenisový kurt).Taqky je pecka v noci táhnout celkem daleko kufry. Komáři lítali, delegátka starší ženská dost dávala najevo, že máme být vděčni. :-* ROZHODNÉ OPAKOVAT NEBUDEM reagovat

Lenin a Putin: Caorle už nikdy - 16. 6. 2014 5:27

CK ******* Mobil Home Caorle NIKDY VÍC , hlasitá hudba, zápach v mobil home Ubytování podprůměrné vše staré omšelé strašné - hlasitá hudba, hluk, zápach Pláž a moře, sice malá pláž, ale čisté reagovat

xxx: Už nikdy s CK *** - 23. 12. 2015 10:57

ejezděte s CK ***- Letošní červencová dovolená s CK *** do Chorvatska na ostrov Hvar do hotelu Arkada byl horor a jednoznačně zkažená dovolená. V autobuse z Brna do Splitu bus fy Šafařík) místy vůbec nefungovala klimatizace - řidiči ji během cesty 2x marně opravovali - ubytování v hotelu bylo velmi problematické - hotel byl plný nezletilých dětí . Reklamace byla zamítnuta Dostali jsme jiný nežli námi vybraný a zaplacený pokoj - ten námi vybraný měl být situovaný na tzv. „Stranu Park“ – (jeho polohu jsme z minulého pobytu na Hvaru – kde jsme byli již před čtyřmi lety byli, znali a věděli jsme přesně, že je obrácený na stinnou severozápadní stranu) –Vybraná poloha pokoje byla pro nás velmi podstatná, protože jsme věděli, že hotel Arkada nemá klimatizaci, ale na severozápadní straně hotelu to až tolik nevadí... to byla naše zkušenost z minula... Tento požadavek byl také zapsaný ve voucheru. Rozhodně jsme nechtěli pokoj s výhledem na tzv. Mořskou stranu, protože jsem věděli, že je tam celodenní výheň – minule tam byli ubytovaní a zoufalí z horka naši známí... Ale ouha - místo pokoje obraceného do stinného parku nás pracovnice recepce hotelu Arkada „strčila“ do nechtěného a rozpáleného pokoje s výhledem na tzv. Mořskou stranu (na niž se mj. běžně připlácí). Ve 40 a 45 stupňových letošních vedrech a dusnu to tam bylo víc než za trest - nedalo se tam nedalo spát ani odpočívat. Byli jsme zoufalí, protože manželka byla po operaci těžké kolena s berlemi a s vysokým tlakem... „Pokoj Strana Park nemáme, byla slova recepce, berte, co je...“ Stěžovali jsme si ihned průvodkyni paní Ivaně Sušič, ale pokoj Strana park prostě dle recepce nebyl - čili byl, ale obsazený. Náprava trvala 4 dny, během nichž jsme se ještě jednou stěhovali t do jiného problematického pokoje - nežli jsme napotřetí dostali pokoj na námi zaplacenou a ve voucheru požadovanou stranu Park. K tomu byl hotel Arkada přeplněný ca 600 polskými dětmi - zejména děvčaty mezi 8 – 16 lety, kterým jsme důvěrně říkali „pištilky“ - šlo o účastnice letního dětského festivalu, takže hluk a křik ve dne i v noci, neustále obsazený výtah atd. - čili zlý sen každého účastníka zájezdu... kdo by si také zaplatil dovolenou v hotelu, kde to bzučí jak ve včelím úle. I této závady se týkala naše reklamace, vědět to předem, nikdy do Arkady nejeli. Odborně se tomu dle Frankfurtské tabulky slev říká „Ztráta radosti z dovolené“. Na všechny tato závady jsme si stěžovali hned v den příjezdu zástupkyni cestovky pí Sušič, stížnost jsme podrobně zapsali do Knihy závad a stížností CK ***... a brali všechny fakta jako ověřená a dokázaná. Ale to jsme se spletli. Po návratu jsme napsali postupně 3. reklamační stížnosti s žádostí o odškodnění. Ale CK ***reklamaci ani napotřetí neuznala - faktografii závad zcela popřela či převrátila - a na třetí reklamační stížnost už ani neodpověděla. Z ohlasů na internetu jsme zjistili, že tato cestovka zásadně renoncy - malé i velké (naše zkažená dovolená na Hvaru pro dvě osoby stála na 14 dní za 38 tisíc) bagatelizuje či rovnou popírá, reklamace neuznává, odškodné neplatí a dělá „mrtvého brouka“ - spoléhá na to, že klient si neopatří dost důkazů pro soud. Takže lidi, fotografujte, filmujte a ihned na místě sepište a nechte si podepsat reklamační protokol. A pak ho pošlete ihned přímo do cestovky... Neregistrovaný uživatel 12.12.2015 21:38 62.245.78.*** CK ***neuznává reklamace a popírá fakta Letošní letní dovolená s ***na Hvar do Hotelu Arkada byl horror. V autobuse na cestě do Chorvatska nefungovala klimatizace, ubytování v hotelu bylo velmi problematické - dostali jsme jiný nežli námi vybraný a zaplacený pokoj - a hotel Arkada na Hvaru byl přeplněný ca 600 polskými dětmi, účastníky festivalu, takže hluk a křik i v noci, přeplněný výtah a pláže. Místo pokoje obraceného do stinného parku nás strčili do výhně s výhledem na moře, ale v 40 stupňových vedrech se tam nedalo spát ani odpočívat. Stěžovali jsme si hned na místě zástupkyni cestovky vše zapsali do KNIHY STÍŽNOSTÍ a po návratu jsme napsali postupně tři stížnosti s žádostí o odškodnění, ale CK ***vše popřela a na třetí stížnost ani neodpověděla. Z ohlasů na internetu jsem zjistili, že tato cestovka zásadně renoncy - i takto velké (zkažená dovolená na Hvaru pro dvě osoby Z TOHO JEDNA INVALIDNÍ byla na 14 dní za 38 tisíc) bagatelizuji či rovnou popírá, odškodné neplatí a spoléhá na to, že klient nemá dost důkazů pro soud. PROTO RADÍM, VŠECHNY ZÁVADY SI NECHTE HNED NA MÍSTĚ PODEPSAT OD ZÁSTUPKYNĚ CK, ZÁVADY NAFOTOGRAFUJTE ČI NATOČTE NA VIDEO, ABYSTE MĚLI DŮKAZY PRO SOUDNÍ JEDNÁNÍ. JINAK BUDETE SMETENI POD STŮL. reagovat

Jan Šafář: prosba - 18. 5. 2016 18:43

Dobrý den,prosím o zdlení zda zástupce CK,delegáti či někdo jiný vám dal stvrzenku za výlety a půjčení věcí či za zaplacení nádobí atd.A případně zaplacená částka.Děkuji.Cestovka si mohla možná přijít až na 65 000 000,-Kč reagovat

olga hadáčková: dovolená Itálie palmová riviéra r. 2.9.-11.9.2016 - 14. 9. 2016 12:39

Měla jsem 36 lidí na našem zájezdu v itálii palmová riviéra, slečny v ck v praze, užasné, ochotné, milé. Řidiči v autobuse ochotný, příjemný a profesionální, jen v brně delší přestávka. čekalo se na další autobus, který přivezl do našeho autobusu další klienty. Kemp čistý, ubytování pěkné, jídlo docela dobré, velmi příjemná a ochotná paní. jen pokud očekáváte italské kavárničky bohužel je tam jen něco jako samoobsluha a docela neochotná, moře krásné, pláže každý den čištěné. jen slečna delegátka nebyla dle mého na profesionální úrovni, jezdíme již 20 let, a tak si dovoluji mírně kritizovat, informovat svou skupinu jsem musela sama, a v pátek, kdy jsem potřebovala před odjezdem informace, dozvěděla jsem se, že odjela na pohřeb, což mě zapomněla nějak říct. vrchol byl při odjezdu, kdy jsme čekali na autobus, který tam již stál, ale nám nikdo neřekl, že je to náš autobus, až když jsem ji poslala za řidiči, tak dala povel, že můžeme do autobusu. Při nabídce zájezdů se také moc nesnažila, měla by víc informovat a ne odrazovat klienty, pak se divila, že z mé skupiny jede tolik lidí do říma, ale nebyla to její zásluha, moji lidé dostali informace ode mě a tak se těšili na výlety. Těm co si to zaslouží moc děkuji, hlavně řidičům a slečnám v CK. Naše skupina si příští rok určitě něco vybere, Olga Hadáčková reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Benátsko (Veneto) - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání