Zklamání
Recenze hotelu Faraana Reef Resort **** (Egypt - Sharm El Sheikh - Ras Om El Sid)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
Roman Znojmo |
Vloženo: |
25. 4. 2018 |
Pobyt: |
duben 2018 |
Přečteno: |
211x |
Recenze se líbila: |
321
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Tento hotel jsme navštívili již 3x, ale jeho úroveň je na velmi sestupné tendenci. Především přítomnost rusky mluvících klientů a neochota personálu (mimo pokojské služby a některých obsluhujících na venkovních barech) byla zásadním změnou oproti velmi kladně hodnocených pobytech před několika lety.
Ubytování
průměrně
(3,3/5)
Pokoje od naší první návštěvy před více než 6 lety stejné - chátrající
Strava a stravování
průměrně
(2,7/5)
Vždy se dalo vybrat jídlo, kterí bylo dobré, množství a výběr byl však značně omezen
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Vybavení pokoje standardní, služby v dubnu vcelku žádné a ochota personálu až na výjimky na bodě mrazu. Především recepce byla naprosto neochotná a pomalá.
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Pláž čistá a udržovaná, korály před hotelem zničené, je potřeba plavat více na levou stranu (Ras Katty) nebo úplně na jinou část reefu mimo hotely
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Tam kde se normálně turista nepohybuje je prakticky skládky odpadků
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
Zklamání
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 12 z 22 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.