Napsat recenzi

Nádherná dovolená

Recenze hotelu Casa Mare Beach Resort (ex Royal Tulip) **** (Egypt - Marsa Alam - Port Ghalib)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 5 146x
Recenze se líbila: 702 čtenářům
Fotografie: 12
Videa: 0
Komentáře: 3

Naprostá spokojenost, ubytování, rozmanitá kuchyně, neskutečně ochotný personál, čistota ,jak na pláži tak okolo bazénu. Animace i pro dospělé. 1 x týdně raut, který pořádá management hotelu, kde se ptá hostů, jak jsou spokojeni. Moře jako normálně v Marsa Alam , molo pro šnorchlování a mělké laguny. Hotel si zaslouží 5 hvězd a ne jen 4. Již jsme toho dost procestovali, tak můžeme srovnávat. Hlavně tam nejsou Rusové. Tento hotel navštěvují především z 90% Němci a služby tomu též odpovídají. Tomuto hotelu se nedá co vytknout.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Ráno po příjezdu v 7 hodin jsme byli přivítáni džusem a kávou. Ihned nám dali náramky s tím, že můžeme ubytovat a jít na snídani. Pokoj absolutně v pořádku. Nikde žádné oprýskané dlaždice a podobně. Pokojský nám obden vytvářel neuvěřitelné postavičky z ručníků. Byla zde i možnost si zapůjčit grátis nafukovací matraci, pro děti různé nafukovací zvířátka do vody atd.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Neskutečný výběr jídla, který se nikdy neopakoval. Každý den úplně něco jiného. Velké množství ovoce i zeleniny, jak v podobě salátů, tak v syrové podobě. O zákuscích snad ani nemusím psát, prostě paráda. Pití výběry džusů atd.,

víno, pivo, tvrdý alkohol. Káva kapitola sama pro sebe. Tolik druhů kávy z automatů, kde byla možnost si dát i čokoládu. Všechno bylo kvalitní. K využití byly 2 jídelny a 2 lobby bary.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

K dispozici byly 2 jídelny, 2 lobby bary, tak to mohl člověk střídat. Maximální ochota ze strany personálu. Stalo se nám, že jsme měli špinavou sklenici s vínem a prohlíželi jsme jí, okamžitě to personál zjistil, jelikož hlídkoval v jídelně, jak je kdo spokojený , bez řeči sklenici vzal a vyrazil s ní do kuchyně zrychtovat personál a donesl novou s omluvou. U bazénu chodil číšník, zda nechceme nějaký drink, nebo jiné pití.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Moře je v Marse trošku složitější pro neplavce, jsou skoro v každém hotelu mola a laguny. Zde ale byla možnost v prostředku mola, kde byly schůdky se vykoupat. Bylo zde po pás vody. Bazény zde byly 2 a k našemu úžasu 1 x týdne drhnuli i dlaždice okolo bazénu, nejenom bazén. U lehátka se nám rozlil džus a druhý den bylo opět čisto.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Egypt je z větší části poušť, tudíž nemůžeme očekávat v okolí kromě hotelu zeleň. Jinak byla možnost se podívat do Port Ghalibu, což je nejblíže. Hlavně využít nabízené zájezdy cestovní kanceláří a to stojí za to.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Již nyní plánujeme, že se do tohoto hotelu rádi vrátíme. Byli jsme v Egyptě již 8 x ale takový servis jaký předkládá tento hotel jsme v Egyptě nikde nezažili.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 26
z 39 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Iva: Royal Tulip - krásná dovolená - 20. 5. 2016 22:34

Navštívila jsem hotel ve dnech od 8-19.5. 2016. Při příjezdu v ranních hodinách jsme si zaplatili 5 USD za přidělení "náramků" a šli na snídani. Dostali jsme pokoj 2515. Byl v přízemí, tmavý s výhledem do zdi. Na recepci jsem sdělila, že této pokoj nechci a v 16,00 hodin jsme dostali krásný ve 2. patře s výhledem na bazén i moře č.2537. Moře je krásné, ale 1 denní se ztratí, ale další den pak je zpět. V polovině mola se dá sestoupat do moře, kde i neplavec si je jistý. Animátoři se snaží dělat turistům společnost. Jídlo dobré a všeho dost. Stálé, slunečné počasí a v zahradě v trávnících po kterých se dá projít k houpačkám a krásně snít až usnout. Všem hotel doporučuji. Zaměstnanci se hodně snaží abychom byli spokojeni. Čím dál víc si uvědomují, že jejich život je o turistech, reagovat

Alča: Re: Royal Tulip - krásná dovolená - 21. 5. 2016 12:10

V roce 2015 jsem byli opět v Tulipu a úroveň hotelu byla opět perfektní. Jen podotýkám, že jsem si vždy zaplatili superior s výhledem na moře a bazén, tudíž jsme při příjezdu nikdy nic neplatili. Superior v tomto hotelu znamená, že jakmile přijedete ihned jste ubytovaní a máte náramky. Při odjezdu nemusíte opouštět pokoj do 11,00 hod. jen nahlásíte, kdy budete opouštět hotel a máte nárok do 22,00 hodin i na jídlo. Což se nám vždy vyplatilo, jelikož jsme odjížděli pokaždé v 16,00 hodin. reagovat

Marek H.: Krásná dovolená - 4. 7. 2017 12:49

Dobrý den,jedeme na konci srpna 2017 do hotelu s postizenou dcerou,rozhodovali sme se dlouho mezi jinymi hotely( Three Corners hapy life,Prima life makadi atd.) Co mame cekat? Ceho se vyvarovat? Je u totelu laguna ? A zustava v ni voda i po odlivu? Je hotel bezpečný? A co prodejci ? Vsimli jsme si ze není oplocen? Je hlídán? Hlavně v dnešní divoke době?Taky milujeme vyhled na more z pokoje,trochu nas zarazilo ,ze nejsou k dispozici tmrzliny,opravdu je strava tak spičkova a v zajimavych miskach jak na videu? Kazdou radu ocenime,dcera chtěla i animatorku českou ,ale tím si nejsme jisti.Moc děkuji za rady:)) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání