špatný hotel
Recenze hotelu Jaz Grand Marsa Resort (ex Jaz Grand Resta) ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)
Hodnocení: |
průměrně:
4,3/5
|
Autor: |
Vlastík |
Vloženo: |
14. 12. 2015 |
Pobyt: |
prosinec 2015 |
Přečteno: |
795x |
Recenze se líbila: |
645
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Služby ani hotel zdaleka nesplňují kritéria 5* hotelu !
Ubytování
průměrně
(4,6/5)
Špatné, daleko od moře i od restaurace. I když byl hotel naplněn sotva na 20%, personál nebyl schopen nás ubytovat ihned, ale až po 5 hodinách !
Strava a stravování
průměrně
(4,2/5)
Po celou dobu pobytu zde nebylo nic pořádného k jídlu. Maso velmi špatné a bez chuti se značným zápachem ! Vzhledem k velmi malé obsazenosti nebyl žádný výběr , pouze jedno jídlo !
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
V provozu pouze jedna restaurace, žádné služby , neochotný personál !
Pláž a moře
průměrně
(3,8/5)
Pláž špinavá a neudržovaná bez jakýchkoliv aktivit či baru na pláži !
Okolí hotelu
průměrně
(3,4/5)
Špinavá poušť, všude jen špína a odpadky !
Celkový dojem
průměrně
(4,3/5)
Velmi špatný , nedoporučuji !!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 67 z 81 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.