Napsat recenzi

celková spokojenost

Recenze hotelu Jaz Grand Marsa Resort (ex Jaz Grand Resta) ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2013
Přečteno: 964x
Recenze se líbila: 711 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

spokojenost s hotelem,jídlem a servisem hotelu.Ale bohužel o službách CK EXIM TOURS to nemůžu říct,ještě nikdy jsem se nesetkal s takovým diletantismem a nezájmem o své klienty jako předvedla tato CK.

Ubytování  průměrně (4,6/5)

denní úklid,výměna ručníků,....

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

jídlo pestré,chutné

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

vybavení odpovídá kvalitě hotelu,služby standartní a personál příjemný a ochotný.Jednoduchý animační program.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

pláž upravená a čistá,moře bohužel pro velké vlny bylo dostupné pouze dva dny

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

hezký pocit z příjemné dovolené,hotel bych určitě doporučil,ale raději s jinou CK. Ještě nikdy jsem se necítil CK podvedený a ošizený jako v tomto případě,cestovka byla jedinou kaňkou na této,jinak příjemné dovolené.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 67
z 81 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

ivcakys: celková spokojenost - 26. 5. 2013 10:49

Vidíte a my zase máme s Eximem jen ty nejlepší vzpomínky :). Jen jednou v r. 2005 a tak jsme napsali stížnost na delegátku a služby v tom hotelu v kterém jsme byli a CK vyřídila vše k naší spokojenosti a od té doby ten hotel tam nenabízejí. Měli jsme poznávací zájezd na 15 v Egyptě a na zpáteční nás dali do toho hotelu a tak jsem po návratu nelenila a napsala stížnost a vyřídila CK velmi kladně. Jezdíme s Eximem od r. 2002 a bez jakýkoliv problémů. Teď záleží jak je turista náročný a my nároční jsme a bez problémů. Oni taky někteří turisti by chtěli, aby jim měnili mýdlo třeba 2x denně... atd. Ale to byl příklad. Mějte báječný den :) reagovat

nový: Re: celková spokojenost - 28. 5. 2013 15:38

Dobrý den,já Vám ty vaše kladné zkušenosti neberu a přeji Vám jen příjemné dovolené s EXIMEM,a ani nepotřebuji měnit mýdlo 2x denně(vím,že jste to myslela jen jako příklad) určitě nejsem náročný turista,jen jsem si dovolil napsat o svých negativních zkušenostech s touto CK.Na dovolenou k moři lítáme 2x ročně a jednou r.jezdíme s CK do It.lyžovat.Až teď poprvé jsem se setkal s takovým diletantismem CK.Mimo to jsem psal v recenzi o hotelu velice kladně.Mějte se fajn,přeji hezký den. reagovat

Barbora: EXIM už nikdy - 14. 7. 2013 20:30

Dobrý den, Exim Tours už nikdy více, díky špatné domluvě u cestovky nám uletělo letadlo do tohoto rezortu. Ok. Oboustraná chyba. Ale to co následovalo potom, člověk se ptá co může v těch situacích dělat dál. A v Eximu mě řeknou že to není jejich problém at si scháním kde chci letenky, chartrové letenky jsem sama nesehnala, jelikož mě dala cestovka ultimátum že si musím sehnat letenku do dvouch hodin, že mi podržej hotel, kterej mám zaplacenou na celých 12 dní do rána, pak že ho prodaj dál... nehoráznost neochota, a výsměch Exim Tours, špatné pojitění od cestovky! Takže 30.000 fuč. Nikdy víc ... Nikdy.. už je to pryč je to rok. Pak jsme jeli nakonec od Fischera do Oriental Bay - super a letos Brayka Bay od Čedoku, tak snad to bude ok :) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání