Napsat recenzi

Upozornění na skutečnost, že hotel nelze srovnávat s 5* hotely v této lokalitě

Recenze hotelu Dream Lagoon & Aqua Park Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2023
Přečteno: 94x
Recenze se líbila: 97 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

U tohoto hotelu se uvádí, že je 5* a očekávala jsem podobný standart, který poskytují ostatní hotely 5* v této oblasti. Po příjezdu na hotel nás sice všechny ubytovali cca po 1,5 hodině, ale pokoj hned po vstupu na nás působil vybydleně a nechtěla jsem si kazit dovolenou, jelikož příjezd předcházel nepříjemný let, kdy se muselo letadlo po odletu z Prahy vracet z technických důvodů zpět do Prahy. Další věc která nás po příjezdu do hotelu překvapila, bylo, že bez bakšiše v hotelu snad nic neudělají a bakšiš si dokonce vynucují. V jídelně byly špinavé ubrusy a na židlích ušmudlané povlaky, malý výběr z jídel, které byly nedochucené a každý den to samé. Nádobí nedostatečně umyté a každý den jsme museli něco řešit, ale obdobně různé nedostatky řešili i italové, poláci atd. Např. když jsme si šli podruhé pro pivo, nebo míchaný nápoj (vydávané pouze do plastových kelímku) chtěli bakšiš, nebo že si ho máme koupit. Když jsem šla v noci na záchod, po rozsvícení po pokoji běžel pravděpodobně šváb. Delegátovi jsem sdělila, že tento hotel nesplňuje požadavky 5*hotelu - v hotelu není wifi zdarma ani v lobby, v lobby všechny nápoje placené, nápoje pouze v kelímkách, zmrzlina za poplatek 3 euro, tobogány pouze ve vybrané 2 dny a přesně stanovený čas, animační tým absolutně neprofesionální - cvičení nepravidelně a každý den v jiný čas, program se neustále měnil a poslední den v pátek předvedli totálně nevkusné a nevhodné scénky, plážové osušky jsme asi 3x museli vyměnit, jelikož odporně smrděly, náš pokoj byl propojen s vedlejším pokojem zamčenými dveřmi (večer jsem nemohla usnout, jelikož vedle pán chrápal a v pokoji bylo slyšet vše, co si povídáme), nábytek zastaralý, sprchový kout plesnivý, o vodu, sprchové gely, šampóny a toaletní papír jsme si museli vždy říct, nic nedoplňovali automaticky. Strašné, tento hotel není 5*.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Sprchový kout plesnivý a v pokoji byl hmyz, pravděpodobně šváby.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Jedna velká katastrofa. Nedochucené, nápoje do kelímku, nádobí špinavé, ubrusy a potahy na židlích ušmudlané.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Personál byl drzí, za každou maličkost požadovali bakšiš. Byli nevzhledně a nečisto oblečeni.

Tobogán 2x do týdne pár hodin. Wifi placené a předražené. V lobby baru placeno vše.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž vhodná i pro děti. Korály nic moc a želvy, na které hotel láká turisty musíte hledat.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Zahrada byla pěkná, ale v okolí nic víc nenajdete.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Jedna velká katastrofa!!! V této lokalitě nejhorší hotel ve kterém jsme byli ubytovaní.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 65
z 129 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání