Napsat recenzi

KATASTROFA

Recenze hotelu Dream Lagoon & Aqua Park Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: září 2023
Přečteno: 136x
Recenze se líbila: 83 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 18

Sotva 3***, pokoj šílený, špinavý, nefunkční trezor, nefunkční lampičky, zásuvky, ručníky na pláž nechutné, lehátka špinavé, bazény jen do 18:30, oběd má být do 14:00, ale ve 13:30 už nepustili...

Servis a služby na úrovni hostelu.

Záchody KATASTROFA, mnohdy není ani toaletní papír.

Na barech se nedá platit kartou, bankomat tu není.

V 5* v hlavní restauraci pití též do KELÍMKU.

Kafe v restauraci pouze ráno, k obědu a po večeři si ho už nedáte.

Nefunkční WIFI.

Prijely jsme v 9:00, pokoj jsme dostaly až ve 14:00.

Záchod na pokoji protéká, takže neskutečný smrad... uklízeči vypadají jako kdyby v životě neuklízeli!

Chápu, že je to v tom vedru hrozný, tak ať se na to radši vyserou!

Jídlo stále stejné. Na baru u bazénů každý den to samé-Burger, hranolky, salát. Salátu říkají nakrájené okurce a rajčati.

Tohle prostě 5* NEODPOVÍDÁ!!!

Největší problém vidím v CK *** která podala úplně jiné informace.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Hrůza.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Hruuuza

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Jde to.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Ruina

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Bída

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 65
z 129 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Thanos : *** - 12. 9. 2023 13:46

*** jeden rozmazlený,když se ti ti tak nelíbilo,měl jsi zkusit jiný resort.Za nás absolutní spokojenost.Clovek si tu jede odpočinout a neřešit pí... a myslím si ,že ručníků je tu dost .chtěl bych vidět tebe jeden den dřít jako oni od rána do večera. *** reagovat

Z.Š.: Re: *** - 13. 9. 2023 16:58

Nikdo je nenutí tam pracovat! Když se prezentují jako jeden z nejlepších resortů a pak to neumí, tak ať se na to raději ***! Byla jsem již v několika resortech, které byly opravdu 5***** a byl v tom sakra rozdíl, tak by bylo nefér vůči těm lidem, co tam dřeli ještě víc, tvrdit, že tento resort je na 5***** v pořádku. reagovat

ZŠ: Re: *** - 13. 9. 2023 17:04

Ono možná, že kdybyste měl zaplacený ten nejlepší pokoj a potom jste po 6 hod čekání dostal špinavý pokoj, kde neteče voda, v koupelně šlapete ve chcánkách a povlečení máte od ***, tak byste možná mluvil jinak! Ještě když tam máte dítě! reagovat

Michal: Re: *** - 14. 9. 2023 13:18

Přesně tak moje slova, mi tam byli a bylo vše perfektní a moc se nám libilo. reagovat

Karel Michálek : Re: *** - 14. 9. 2023 19:49

Kdo si jede odpočinout neřeší blbosti když se Vám to nelíbilo jeďte příště do Hiltonu a věřím že si budete stěžovat taky reagovat

Mila: Re: ***reakce - 16. 9. 2023 8:40

souhlasím hlavně si musíte uvědomit že jedete do Afriky , tam je vše trochu jinak, již jsme zde byli 6 krát a samozřejmě se vždy něco našlo co nebylo úplně perfektní, ale po oznámení na recepci došlo hned k opravě nebo výměně pokoje, cii se týče pracovitost si myslím že někteří naši spoluobčané by se měli od nich co učit reagovat

Moni: Re: *** - 25. 9. 2023 1:28

Protože socky to mají rádi tohle jako vy! reagovat

Jana: Naprostý souhlas - 14. 9. 2023 7:55

Máme úplně stejné zážitky.Nejhorsi hotel v Marse, co jsme zažili,a to do Egypta letame velmi často.... nejhorší je to jejich neustále tahání peněz, za pití, u jídla, když necháte dolar na posteli, nedostanete ručníky....na recepci nám dělali naschvály,měli jsme vlastní auto a řidiče na výlety, schválně ho nepouštěli dovnitř, I když byla SPZ nahlášena!!! A odmítali dávat 8 obedov3 balíčky,když byly nahlášeny den předem, vydávali je v 11h,ale když ráno odjíždíte na výlet,tak se nebudete pro ně vracet. Tak jsme si připravili jídlo na cestu u snídaně,a oni to chtěli zaplatit!!!! 20 USD!!!!fakt personál šmejdi!!!! reagovat

Kastner : Dream - 14. 9. 2023 8:44

Dobrý den,je to dva dny co jsme se vrátili za mě spokojenost dětem se tam líbilo, pokoje sice starší ale čisté každý den čisté ručníky a jídlo si také vyberete takže paní buď lže nebo byla na jiném hotelu protože personál ochotný a příjemný reagovat

Jana: Re: Dream - 14. 9. 2023 9:26

Paní nelze,neurazejte prosím lidi za jejich názory! resort má 3hotely,ten italsky byl super.... každopádně pokud jim nedáte vydělat,chovají se tak jak je popsáno výše. Buďte ráda,že jste si dovolenou v tomto hotelu užili,my ne,ale naštěstí jsme tam byli jen 3dny,jinak byli po výletech,takže se to dalo přežít.Nicmene, v Marse už jedině BRAYKA....skvělý poměr kvalita/cena reagovat

Mila: Re: Re: Dream - 16. 9. 2023 8:43

za mě nejlepší Three coners fayrouz plaza vše úplně perfektní a s ničím problem reagovat

Michal: ***** - 14. 9. 2023 8:58

To je teda recenze úplně k ničemu, zaprvé kafe je non-stop od rana do půlnoci na všech barech a rano na snídani. Bazény se všude zavírají už v 18 hod tady až před 19 ještě jsme se koupali vždy před 19. A další za nas moc pěkný a vše v pořádku nebyl jediný problém ani z pokojema, měli jsme dva. Byli jsme moc spokojení. A klidně pojedeme znovu. reagovat

Ivana: Marsa Alam - 14. 9. 2023 11:30

Teď chcou v Indii 20 000 za osobu od 15.9. reagovat

Ivana: Marsa Alam - 14. 9. 2023 11:31

Pardon v *** reagovat

Jana: Že by jiný hotel - 14. 9. 2023 12:22

Asi jsem byla někde jinde. Protože za nás naprostá spokojenost, pokoje čisté, každý den uklizené i s ozdobou v podobě poskladaných ručníků. Personál příjemný a velice ochotný, jídlo výborné a káva celý den. Dovolenou jsme si užili na pláži i u bazénů bez jakýchkoliv připomínek. reagovat

Nadaska: Do 5 hvězd má opravdu daleko. - 14. 9. 2023 13:38

Taky nechápu, jak je možné, že tenhle hotel stále nabízejí jako 5 hvězdu, do té má totiž opravdu daleko. Teď jsme byli v jiném 4 hvězdičkovém a oproti Dreamu to byl luxus. reagovat

Zuzka: Žasnu nad recenzí - 14. 9. 2023 16:59

Minulý týden jsme se odtud vrátili a nevím, kde recenze některých lidí jsou vycucávány. Za nás naprostá spokojenost, vše je o komunikaci. Neměli jsme problém. Káva při snídani, obědu, večeři. Mimo byla k dispozici u bazénu na baru nebo v lobby baru. Jídlo se opakuje, ano, a výběr je menší, wle s ohledem na cenu pobytu, zanedbatelné. Mohu jen doporučit a nebudeme se bránit tomu znovu hotel navštívit. A těm nespokojeným můžu poradit, pokud čekáte luxus a jiné výhody, vyberte si dovolenou v jiné cenové kategorii. reagovat

Lenka: Souhlas! - 15. 9. 2023 13:55

Máte naprostou pravdu, my byli předloni, v jídelně šílené vedro, takže jídlo jsme si vůbec neužily, už jen Recepce bez klimy..všichni střevní problémy, takové jsem v Egyptě nezažila, přistýlku po X prosenich na recepci nám pro 12lete dítě dali druhý den v noci, takže jsme tři spali na posteli. Záchod protikal celý týden, o toaleťaky jsme museli žebrat denně, jejich místní alkohol v mini kelimkach, plechovky zde ani náhodou, vše v barelech, teplé. Každý má o dovolené jiné představy, kdo není náročný bude se líbit, kdo má srovnání s jinými hotely, zde už nepojede reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání