Napsat recenzi

pětihvězda bez moře

Recenze hotelu Calimera Habiba Beach Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 1 358x
Recenze se líbila: 584 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

naprosté fiasko

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Zastaralé bungalovy se značně opotřebovaným vybavením.

Pokud si bungalov pojmenujete jako my-domek u Flinstounů a celou dovolenou se modlíte-přežijete.

Koupelna s rozbitým umyvadlem, rozbitá sprcha, která sprchovala všude kolem, jen na nás ne, kohoutky nám běžně zůstávaly v ruce.

Postele s proleženými matracemi, dcera spala na zatuchlém rozkládacím gauči,lampu jsme neměli za celou dobu odvahu zapnout, modlili jsme se, aby nám neklekla klimatizace, která nešla ovládat, ale alespoň trošku chladila.Špinavé záclony, závěsy, koberec pokapaný-nakopala jsem ho pod postel a celých 11 dní ho ani nikdo nevyndal.Skříně zatuchlé, dveře se otevíraly.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Na Egypt žádná sláva, pokud milujete rýži a vydržíte jí jíst 11 dní-přežijete, my jí několik měsíců doma vyhledávat nebudeme.

Abychom nekřivdili-poslední dva dny se jídlo zlepšilo,inzerovaná italská pasta byla pro nás sice nestravitelná, ale alespoň maso bylo měkčí a dalo se užvýkat.

Pozdní snídaně a zákusky u baru-skoro žádný výběr, ale puntičkářsky se dodržoval čas podávání. Bufet u bazénu třeba připravili už v 15:30, ale děti mohly na zákusky do 16hod. jen koukat...pěkně na sluníčku,zákusky s krémem...to byla pak mňamka

Co bylo úplně nejlepší byla Italská restaurace-večeře zdarma, pizza 5cm těsto, těstoviny nejedlé, capucino a espresso za 30Eu ( po naší stížnosti delegátovi druhý den přepočítáno na 5 dolarů :-)).Po této večeři zaručené žaludeční problémy ....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Personál-pan recepční dělal, že nerozumí ani rusky, ani něměcky a pak vesele laškoval v němčině s německými turisty....co jsme po něm chtěli, měli jsme až po neustálých urgencích.

Delegátky Croco clubu-snažili se, třetí slečna delegátka-usměvavá holčina, která si ráda povídala o všem možným, ale jak uměla krásně utíkat za jinými klienty, když po ní někdo něco chtěl....proč by taky něco řešila, když už se viděla na jiném místě ve "svém hotelu".

Pana delegáta Hanafa jsme posledních pár dní vůbec neviděli.

Animační program jen v němčině, v češtině žádný.

Nejlepší byli kluci na baru....usměvavý, příjemní

Bazén-oprýskaný,kolem bazénu se loupala barva,schody prošlápnuté, přechlorovaný, lehátka by potřebovala vyměnit..všechno by tak odpovídalo 3hv.hotelu, ale určitě ne inzerovanému 5*

Pláž a moře  průměrně (3,3/5)

pláž byla,ale moře ne.

místo moře jsme viděli je bahenné lázně s lagunkou cca 100x50m, výška vody do 50 cm-boty jsme rozhodně nepotřebovali. V lagunce se rochnila většinou italská klientela..moře bylo cca 200m daleko, ale dostat se k němu nedalo. jakmile se člověk přiblížil ke korálovému podloží, okamžitě byl vypískán plavčíkem.

Inzerované molo cca 1km od hotelu, což byl v teplotě okolo 40 st. s dítkem super výlet, zvláště, když se tam táhnete s výbavou na šnorchlování a do vody vás nepustí,protože byly vlny, což se stávalo dost často.

Kompenzace za hotel bez moře byla možnost dojíždět neklimatizovaným autobusem plným Italů na pláž Abu Dabba, kde není pro klienty hotelu (kteří si zaplatí Al) zajištěno ani pití, natož jídlo. Ano, je to tam hezké, ale musíte se dopředu objednávat na autobus a poslední svoz tam je v 11 hod a zpátky v 15 hod, lehátek málo, lidí hodně ......prostě ani to, že jsme viděli želvy a pár ryb nám nevykompenzuje to, že jsme vyhodili skoro 60 tis. za dovolenou u moře v hotelu bez moře

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

písek, bordel....

kousek od hotelu Aquapark-párkrát se tam dalo zajít, ale moře nenahradí

V okolí pár obchůdku, dalo se dobře něco koupit..jinak nic

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Celkový dojem-mají docela hezkou zahradu, o kterou se starají, ale to je tak všechno.

Rozhodně to není resort, který by se měl pyšnit 4 nebo 5-ti hvězdami.

Podle nás slabá 3 hvězda.....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 26
z 38 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Irena: Právě jsme se vrátili... - 31. 8. 2014 15:58

Po přečtení vaší recenze bych na tento hotel opravdu nejela, ale byla jsem od 20.8. do 30.8. sama se synem a se spoustou věcí bohužel nemohu souhlasit. Jídlo v jídelně bylo výborné a to každý den...vždy bylo co vybrat. Jen na snídani bylo min 5 druhů pečiva, salámy, sýry, med, marmelády,vajíčka(a trvdo, míchaná,amolety) a spousta dalšího. Na oběd si vybral i můj hodně náročný syn, který mi doma jen tak něco nesní a to samé na večeři. Je pravdou,že chuťově je jídlo trochu jiné,ale pokud kupuji zájezd v takové lokalitě nemohu očekávat jídla,které vařím doma a musím respektovat jejich zvyky a jejich mentalitu. Váš pokoj nemohu posoudit, ale měla jsem možnost vidět i větší apartmá při seznámení s dalšími klienty a byly moc hezké, náš pokoj byl bez problémů. Zažila jsem i výměnu apartmánu po stížnosti a bez problémů. Na recepci byl vždy ochotný personál, když jsem synovi platila připojení na internet dokonce mu pomohli i s připojením na tabletu. Já s nimi hovořila rusky, syn anglicky. Jediný problém byl s mořem, ale i přes odliv jsme se potápěli a kompenzací byla úžasná teplota moře. Na molo jsme ani nešli vzhledem ke vzdálenosti a 2x jsme jeli na pláž Abu Dabab, kde jsme v pohodě měli lehátky pod slunečníkem. Doprava zadarmo a autobusek odpovídal kvalitě dané země. Je pravdou, že pokud si člověk řekne, že celý rok šetří na dovolenou a pak jsou nedostatky je pěkně naštvaný. Je pravda, že hotelu bych určitě 1 hvězdičku ubrala,ale Němci jej automaticky nabízejí jako 4*. Jen našinci samozřejmě chtějí vydělat a oblbnou čecha hvězdičkama. Když, ale vezmu v úvahu kolik dostane hotel z mých zaplacených peněz letenka,cestovka atd.... Syn neustále bar obtěžoval míchanými nealko nápoji a dokonce ani jejich připravovaný led s ním nic neudělal, trávily jsme většinu času v hlavním bazénu, kde i podávání odpoledních zákusků bylo super. Dokonce se nám jednou podařilo nabrat si před dobou podávání a přešlo se to s úsměvem bez problémů. Ten kdo má rád vše po ruce tomu bych hotel rozhodně nedoporučila...bylo někdy úmorné dojít do jídelny v tom vedru, to jsem vždy říkala, že zlatý komplex kde člověk všude projde chodbami klimatizací. Zato,ale syn mohl řádit na pokoji aniž by obtěžoval ruchem sousedy. Pro danou zemi a jejich zvyky hotelový komplex ušel, neříkám, že to bylo jako z pohádky, ale hrůza to nebyla...ještě teď jsem totálně přejezená, ale určitě jsem byla ráda, že jedu domů a dám si naše klasické jídlo. Ale to je všude na dovolené.... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání