Napsat recenzi

naprostá katastrofa, zklamání, vyhozené peníze, zkažená dovolená, nervy v kyblu

Recenze hotelu Brayka Bay Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 2 889x
Recenze se líbila: 621 čtenářům
Fotografie: 18
Videa: 0
Komentáře: 16
  • stav pokoje při našem ubytování stav pokoje při našem ubytování
  • hovna hovna
  • bordel na chodbách, tyto talíře zde byly jak při příjedu, tak i při našem vytouženém odjezdu a nepochybně jsou tam i nyní bordel na chodbách, tyto talíře zde byly jak při příjedu, tak i při našem vytouženém odjezdu a nepochybně jsou tam i nyní
  • společná toaleta na pláži společná toaleta na pláži
  • hotelová zahrada hotelová zahrada

navštívila jsem egypt, stejně jako i jiné země a toto je rozhodně a bezkonkurenčně NEJHORŠÍ hotel všech dob. naprosté selhání personálu hotelu a hlavně ck (**********). tento hotel je naprostou ostudou pro jakoukoli ck, která ho nabízí. zde jsem zažila opravdový "horor" tak jak ho znáte z televizních zpráv. k deratizaci hotelu používali ČPAVEK!!! který opravdu silně smrděl asi 4 dny. za tu dobu mě stihnu popálit dutiny i krk. oteklé oči i sliznice byly velice nepříjemné. všude much jako v dokumentu o masajské vesnici. naprosto šílené.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

nesmírná hrůza, větší bordel na pokojích v areálu hotelu ani ve společných prostorách jsem nikdy a nikde nezažila. horší služby a personál taky ne. o delegátovi od ck ********** co neumí česky se ani nezmiňuji.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

-velmi malý výběr jídla, stále se opakující jídla, špatná kvalita, hnusná chuť, nedoplňování, málo jídla, studené jídlo, přechlazené nápoje co se jídla týká bylo to to nejhorší co mě kdy potkalo, mám s čím srovnávat i tak jsem byla v šoku. celou dobu jsem jedla jen suché těstoviny, někdy byly s kečupem. 2x za pobyt byly hranolky-moje vysvobození. všecko jídlo i když jsem přišli téměř nebo hned po otevření jídelny bylo studené. často bylo jídlo zásadně přesolené. když o půl 8 nějaké ot jídlo došlo, tak se vanička odnesla a dál už nic. nápoje přechlazené na abnormálně nízkou, téměř nepitelnou teplotu.

-zkažené potraviny dne 31.7.2014 na večeři zkažená makrela-smrděla na 2 metry

-nedodržování časů obědů a večeří pravidelně se jídelna otevírala se zpožděním a co se třeba týkalo večeří, tak něco před 9 už nebylo co jíst o ovoci venku u grilu ani nemluvě, pikolík co krájel melouny kolem 20:40 kamsi zmizel a už ho nebylo.

-nedostatek nádobí hotel vlastní asi 40 kusů příborů (dohromady) z toho je ještě půlka poházená po hotelovém areálu. při příchodu na večeři absolutně nebylo možné si nějaký ten příbor opatřit, to znamená, že jsme s naloženým talířem obcházeli stoly a hledali vidličky. problém se opakoval KAŽDÝ den během večeří a obědů. to samé se týká i skleniček, těch je zřejmě i míň než příborů. stáli se na ně fronty jak při obědě, tak při večeřích.

-špinavá nádobí špatně umyté a upatlané jak sviňa, dámy prominou ten výraz, ale bylo to opravdu nechutné.

-neprostřené a neuklizené stoly při příchodu do jídelny a to na jakékoli jídlo v kteroukoli hodinu nebylo si kam sednout, denní realitou bylo obcházení stolů a hledání toho nejméně špinavého, nemusím zmiňovat, že mnohdy se to ani nepodařilo a jedli jsme na špinavým ulepeným stole, kde nebyly sklenice, příbory ani prostírání.

-nefungující klimatizace v jídelně no prostě několik dní nefungovala klimatizace

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

vybavení vyžilé, špinavé, daleko za hranicí životnosti. z části nebo zcela nefunkční. pokoje jedna hrůza. úklid katastrofální, tedy pokud ovšem někdy proběhl.... Služby neexistující-na buzení telefonem rovnou zapomeňte i když je přislíbeno. pro pití si chodíte sami! na pokojích nejsou trezory, zato je tam plíseň a chlupy z předchozích hostů. výměna ručníků a doplňování mlíček a sprcháčků se nekonalo. teplá voda jen někdy, někde ani nikdy. my jsme měli štěstí na to nikdy. úklid, který probíhal více než sporadicky zahrnoval pouze zametení pokoje z čehož vám hned musí být jasné, jaký povlak z krému, potu a písku na zemi-posléze na ploskách nohou ulpíval. v zahradě takový bordel, že mě to až překvapilo, jako vážně to jsem teda nezažila. normální smeťák. o pokálených záchodech na pláži, jídelně a jiných prostorách se raději nezmiňuji. uklízení záchodů probíhalo asi jako uklízení všeho ostatního. v jídelně, asi se budu opakovat, ale to byla katastrofa. bordel nad bordel, smrad a špína. personál demotivovaný, protivný, neochotný, velmi laxní přístup ke všemu.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

akutní nedostatek lehátek u bazénu i na pláži- vzhledem k akutnímu nedostatku lehátek na pláži (o bazénu se ani nezmiňuji) jsme NA DOVOLENÉ museli vstávat v 6:30!!!!!!!!! abychom si nějaký to lehátko zabrali a nemuseli ležet na zemi jako ti co se chtěli alespoň na dovolené vyspat. nemusím dodávat, že po pár dnech vstávání podle budíku NA DOVOLENÉ jsem se vyčerpáním a nervama s neustálým řešením problémů psychicky zhroutila. rozlehlé pláž, pouze 1 bar, kelímky o obsahu 1 dcl asi aby se nepředal....

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

špína, bordel, na dohled od hotelu se KAŽDÝ večer pálí odpadky. pěkně to "voní" když sedíte na balkoně.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

otřesné a nedůstojné ubytování. všude neskutečný bordel, špína. na recepci arogantní debil jehož vaše problémy vůbec nezajímají. ztratili nám pasy, nepřipravili slíbené snídaňové balíčky. nefungovala televize ani lednička, nikoho to nezajímalo a za celý pobyt nebyla sjednána náprava i přes urgence. Rozhodně doporučuji tento hotel nenavštěvovat. a to ani v případě že opravdu nejste nároční. je to naprostý podstandard. Z dovolené jsem nešťastná a velmi zklamaná. opravdu nechápu, že na toto zařízení existuje byť jen jediná pozitivní recenze. zřejmě jsou to jen lži a návnady od cestovek. nedovedu si představit, že by tento hotel mohl někomu vyhovovat.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 95
z 123 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Teedy: ???? - 5. 10. 2014 9:40

Mám pocit že paní asi byla úplně v jiném hotelu. Jsem se vrátil před 2 dny a moje dojmy jsou úplně upačné než v napsané recenzy.Za mě vše plné hodnocení . Jenom na pokojích je vidět že už nějakou do u slouží. Zase to bylo vynahrazeno denním úklidem, který byl 100%. Včetně výměny ručníků povlečení atd... reagovat

Lenka Veselá: Re: ???? - 5. 10. 2014 10:20

milá paní, nevím jaké jsou vaše standarty. jezdíte-li do kempů, k babičce, či na hurgádu nemáte zřejmě adekvátní srovnání. vzhledem k tomu, že jsem navštívila mnoho jiných hotelů mám s čím porovnávat s čistým svědomím musím konstatovat, že toto byl ten absolutně nejhorší hotel ve kterém jsem kdy byla. myslím, že přiložené fotografie nelžou.... reagovat

Teedy: Re: Re: ???? - 5. 10. 2014 17:53

Milá paní,v kempu jsem v životě nebyl,takže to s ním srovnávat nemohu.Babička mi umřela už dávno a hurgadu jsem bohužel taky ještě nenavštívil.V Egyptě jsem byl na dovolené po osmé ,takže si myslím že mám s čím srovnávat. Jak jsem psal,vše o čem jste se zmínila v negativech se u mě nestalo.Jinak ještě jedna věc,píše se standardy.Standarta je vlajka či prapor. reagovat

Lenka: odpověď - 6. 10. 2014 21:23

recenzi. recenze jako růže, když jste takový inteligent, tak byste mohl zvládat alespoň učivo zš... líbilo-li se vám v tomto pekle, tak zřejmě patříte mezi velmi nenáročné klienty. lidé jako vy by ovšem neměli psát recenze, neboť lidé jako já pak vyhazují své peníze za hnusné, nedůstojné a podřadné ubytování. reagovat

Strnadová: Re: Re: ????Brayka - 12. 2. 2015 17:33

Dobrý den paní Veselá, ve zmíněném hotelu jsme byli již celkem 3x. Poprvé s německou CK a to tedy bylo opravdu velmi pěkné. Egypt jsme navštivili v té době už cca po 14, takže jsme mohli dost srovnávat. Potom jsme Bryaka ještě s odstupem vždy cca dvou roků navštivili 2x , naposledy tuším 2012. Je to ale vždycky ! tak , že služby jsou horší, personál línější a drzejší, výběr jídla v tomto případě mezi 1. a 3. návštěvou s bídou poloviční. O kvalitě nabízených pokrmů ani nemluvě. Pokud při 1. pobytu byly k mání měkoučké hovězí steaky, tak při 3. návštěvě to už bylo pouze hovězí maso těžko rozkousatelné a na grilovaná kuřata na terase před jídelnou taková fronta že jsme to prostě pokaždé vzdali. Je ale pravdou také to, že před lety jsme mezi turisty vůbec nezaslechnuli ruštinu a protože jsme byli s německou CK, tak ani češtinu. Při posledním pobytu jsme ale už nejen ruštinu sem tam slyšeli, ale chování některých ruských turistů se nedalo přehlédnout např. úplně mokré židle v jídelně, zabraná klidně čtyři lehátka jednou rodinkou atd. Pokud můžete, napište mi prosím zda v době vašeho pobytu byla přítomna ruská klientela a v jakém množství (odhadem v %) . Pro mě to bude dostatečná informace k tomu abych se dobře rozhodnula, zda ještě jednou do Brayka. Děkuji Strnadová. reagovat

Lenka: Brayka - 12. 2. 2015 18:02

dobrý den paní Strnadová, v době našeho pobytu ruština opravdu minimálně, zato italů a jejich uřvaných fracků bylo všude "na mancáry" rodinka o patnácti kusech se nakyblovala ke 4 slunečníkům a deset metrů okolo se nedalo slyšet vlastního slova. přestěhovat se nebylo kam, byl akutní nedostatek lehátek. opravdu vám nedoporučuju do tohoto hotelu jezdit. když egypt, tak jedině Sharm el Sheik hotel Sultan garden, je zde má recenze i s fotkami. pěkný den. reagovat

Strnadová: Re: Brayka - 12. 2. 2015 20:15

Ještě jednou dnes přeji dobrý den a děkuji za odpověď. Hodně jsem se jet znovu do Brayka rozmýšlela, přece jenom 4x na jedno místo se mi nechtělo, ale manžel si na tomto místě ( v zátoce ) velice chválil možný vstup a plavání v moři i když všude jinde v hotelech okolo byly červené vlajky, tak jsem myslela že to raději vydržím. Ale zkušenosti s italskými - rádi se mezi sebou družícími - rekreanty už také máme, v mnohém se s těmi dříve zmíněnými skvěle vyrovnají, takže popřemýšlím o Sultan Garden. Děkuji Strnadová. reagovat

Myrja: hotely - 13. 2. 2015 20:32

paní asi nebyla nikde jinde...nevím co si český člověk myslí, když si tak cestuje po světě. Myslí, že když zaplatí hotel se čtyřma hvězdičkama, že teď nastane luxus nad luxus i v Egyptě? Promiňte, ale zkuste to jinde, třeba Thajsko, Srí Lanka, Filipíny, Hawaii, čtyřhvězdy vypadají hodně podobně. Mrkám na ty fotky a musím říct, že mě ničím nepřekvapily, hodně podobné to bylo ve většině případů. Pokud chcete opravdovou kvalitu odpovídající počtu hvězdiček u nás doporučuji mezinárodní sítě hotelů se stejným názvem po celém světě jako jsou např. IBIS hotels, Radisson hotel,Novotel, Golden Tulip atd.atd., které odpovídají počtem hvězdiček jak v Evropě, tak ve světě, nemusí pak docházet ke zklamáním tohoto typu... Toť můj názor a myslím, že jako bývalá letuška jsem celkem zcestovalý člověk... Hezké a spokojené dovolené přeji všem ,o) reagovat

Strnadová2f5: Re: hotely - 16. 2. 2015 15:53

Asi si český turista myslí, já tedy určitě, že ve 4 hvězdičkovém hotelu chtít dostat čistý ručník a čistě povlečenou postel není až takový veliký luxus, ale mělo by to být základní podmínkou i pro méně ohvězdičkované hotely a ve všech ubytovacích zařízeních. Lituji Vás, milá paní, kde všude jste byla ubytována a na co jste zvyklá. My někteří, co si na takový "standard" zvykat nechceme, jsme rádi že díky recenzi a fotografiím od paní Veselé se můžeme rozhodnout mezi jinými také 4 hvězdičkovými hotely, kde jsou za řádově stejné peníze služby v odpovídající kvalitě - viz recenze na hotel Sultan Gardens. Rada vybrat si z hotelů, které uvádíte, mi zatím opravdu v ničem nepomohla, jsou to většinou zařízení dvojnásobně dražší, takže snad někdy jindy. Přeji vše dobré. Str. reagovat

myrja: Re: Re: hotely - 24. 2. 2015 8:34

zrovna jsem se z toho hotelu vrátila, jsem dva dny doma, byli jsme tam s třemi dětmi, tchýní a tchánem, opravdu čisté povlečení, opravdu čisté ručníky, které pokud položíte na zem, druhý den ráno jsou čisté. Na posteli každý den vyrobena labuť, srdíčko s lístky ibišků nebo velbloud s dětským pyžamem naplněným ručníkem ve tvaru dětské postavičky.. opravdu nádhera, dětičky nadšený, samozřejmě jak je v egyptě zvykem každý den jsme na posteli nechali nějaký bakšiš (v našem případě 1 dolar), opravdu za 25Kč radost dětí a zážitků plnou hlavu pro mě a mé děti za to stojí, navíc je to zvykem v této zemi, takže s tím nemám problém. Byli jsme na výsost spokojeni. Po pláži chodila Ukrajinka, která se ptala, zda máme komentář k hotelu, slyšela jsem jen ukřičenou skupinu ze Severní Moravy, kteří "přece chtěli NEJLEPŚÍ POKOJE a nedostali je. Moje zkušenost je i z lítání taková, že nejhorší jsou Ti chteří nerespektují zvyklosti země, myslí si, že si letenkou zaplatí nejlépe celé letadlo, mají nárok na všechno a kdykoli si vzpomenou a na to nejlepší co může být. Bohužel taková zkušenost se projevuje především u Rusů, Čechů, Američanů. Národnosti jako jsou francouzi, italové, španělé, Kanaďané...setkáte se s takovými požadavky vyjímečně. Nechci nikoho soudit, to ať si každý sáhne do svého soukromí jak bydlí doma a jak se chová, pokud někam vyjede... Hezkou dovolenou všem :) reagovat

Lenka: hotely - 23. 2. 2015 18:13

Myrjo, dlouho jsem přemýšlela, jestli mi váš komentář vůbec stojí za odpověď. zdá se mi to trochu jako provokace či výsměch a můj čas je drahý. Řeknu vám ale jedno, když jedu s českou CK, platím českými korunami, tak očekávám alespoň přiblížení k českému standartu (čisté ručníky a pokoj bez hoven a plísně). to se nekonalo. při školních výletech na zš jsem spala za míň v lepším. až svůj pobyt vyměním za kozu, budu očekávat přesně to co bylo v hotelu Brayka. PS: jak říká paní Strnadová, je mi opravdu líto na co všechno jste zvyklá. reagovat

Myrja: Re: hotely - 15. 9. 2015 22:37

To je ten problém nás čechů o kterém mluví: " jedu z Česka, do cizí země, platím českými korunami, tak očekávám alespoň přiblížení k českému standardu". Asi si úplně neuvědomujete, že jedete do jiné země s úpně jinými standardy. Viděla jste jak žije běžný občan Egypta? Že máte i v zemi, která je z 96% pouští i teplou vodu atd.. České republice /Evropě/ se to může blížit opravdu z daleka anebo to v takovém prostředí opravdu draze zaplatíte (viz. uvedené hotely, jak uvádíte jsou dvojnásobně dražší...). Omezenost lidská nezná mezí, obzvlášť to promiňte mi "maloměstské češtví"... reagovat

Lenka: myrjo už prosím přestaňte otravovat - 5. 10. 2015 11:20

mě je zcela lhostejné jak žije běžný občan Egypta, ani nevidím jeden jediný důvod se o to starat. Já jedu na dovolenou a já chci pěkný hotel, neboť já si ho vyberu a já taky zaplatím. TEČKA. Pokud se vám nelíbí chování čechů i s naším maloměšťáctvím, tak se prosím vraťte do své země. opravdu nechápu, proč se zdržujete mezi náma buranama, co si za své peníze přejí bydlet ve slušném hotelu. Vy si spěte v chlívě s muchama, plísní a hovnama, já jsem zvyklá na jiný standart a velice bych ocenila, kdybyste svůj čas i energii směřovala jinam, než na otravování. recenze jsou tu od toho, aby se lidé, kteří někam jedou, dověděli do čeho jdou. ne od toho, aby nějaká pomatená kdovíkdo se měla kde vypisovat ze svých frustrací z obyvatel česka. myslím, že každý, kdo se podívá na fotky je zcela bez pochyb a ví na čí straně je pravda. reagovat

myrja: Re: myrjo už prosím přestaňte otravovat - 5. 10. 2015 22:14

;))) reagovat

Jarka: Brayka - 9. 9. 2015 20:00

Paní Lenko, jsem ráda, že se najde někde, kdo napíše skutečnosti. Byli jsme v tomto hotelu již před 2 roky také a musím říci též hrůza. Vybírala jsem na základě recenzí! Když jsem pak napsala obdobné hodnocení, dostalo se mi stejné kritiky od ostatních spokojených jako Vám. Asi je to normální, být spokojený a nadšený se vším co nám naservírují. Nebo pak tito lidé jezdí do hotelů obdobné kvalitky. reagovat

Lenka: díky Jary, - 5. 10. 2015 11:24

jo s některýma lidima to opravdu není jednoduché. škoda, že se s fotkami nedá šířit i ten zápach, to by snad i zarytí obhájci výše zmíněného chlívu museli zmlknout.... Přeji už jen krásné dny :) S pozdravem Lenka PS: která recenze je vaše? ráda bych si ji přečetla reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání