Napsat recenzi

Elphistone, šlápnutí vedle...

Recenze hotelu Blend Elphistone Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: září 2021
Přečteno: 673x
Recenze se líbila: 174 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Jsem V Egyptě na dovolené již po páté, ale tohle bylo i na mně docela dost..

Po příjezdu na hotel, mně překvapila recepce, které byla bez klimatizace. Po vyčerpávající cestě žádná úleva, bylo tam tepleji než venku. Hned po předložení pasů jsme dostali nabídku za 35 Euro na lepší pokoj... Nevyužili jsme ji a už jsem tak nějak cítil, že něco bude špatně.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Dostali jsme tedy "standartní pokoj". Byl sice prostorný, ale jaksi jej zapomněli připravit a uklidit. Zařízení pokoje bylo starší, opotřebené, ale funkční. Klimatizace fungovala a pokoj šel zamknout. (to zde nebývá úplně běžné)

Koupelna prostorná, ale opět stejně jako pokoj měla nejlepší léta za sebou. Překvapilo nás, že rozdíl mezi teplou a studenou vodou byl max 5'C, to pokud bych v nastoleném trendu sprchování v takové vodě vydržel i doma, mohl bych klidně v Prosinci s otužilci na Nový rok vlézt do Vltavy. Problematika toaletního papíru na WC mi lehce připomínal situaci nedávno minulou, kdy za "socíku" taky žáden nebyl. Během pobytu jinak úklid pokoje byl v pořádku, až na příliš "důvěrného" uklízeče, který především, když jsme byli již na pokoji, neustále měl potřebu k nám chodit, zdravit, objímat se a dělat si selfie, nejlépe pokud jsme byli jen v plavkách.

Dalším otřesným žážitkem, bylo denní zalévání okolních travnatých ploch močkou. Pronikavý zápach a spousta much!

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Jídelna, sice klimatizovaná, ale značně vybydlená. Kapacita stolů neodpovídala počtu ubytovaných, takže při každém jídle se tvořili fronty na talíře, pítí, prostě na všechno. U výdejních pultů stála obsluha a nabírala hostům jídlo. Porce byly malé, o nějaké kultůře stravování, nemůže být řeč. Vypadalo to, jako když jste na táboře a na talíř vám kydnou lžící rýže nebo maso, kam to zrovna vyjde. Výběr z jídel byl malý a denně se až na drobné maličkosti stále opakoval. Pítí se podávalo formou postmixů, do jednorázových 1 Dcl plastových kelímků, které si po dopítí vždy musíte sami doplnit.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Hotelový komplex se na recepci honosil čestným uznáním jako TOP hotel roku 2015. Bohužel od té doby uběhlo spoustu času a na dané hodnocení v dnešních dnech už může zapomenout. Zanedbaná údržba budov, pokojů, nábytku i okolí. Omezený výběr jídla i pití. Kromě poledního aquaerobiku, žádný animační program. A v neposlední řadě preferovaná místní klientela, která mi neustále připomínala, že se zde nemám cítit jako doma, ale jako na návštěvě!

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Moře neodpovídalo popisu ani fotografiím uvedeným na stránkách CK. Díky velkému odlivu přes den to byla spíše mělká laguna, ve které se dalo spíše než plavat, jen sedět. O šnorchlování nemůže být ani řeč! Pláž prostorná a čistá, slunečníky už měly nejlepší léta za sebou a lehátka ve většině případů byla poškozená, nebo rozbitá.

Hotelový bazén byl hezký, prostorný, plážový servis ovšem na stejné úrovni jako u moře.. Hotelové ručníky byly sice čisté, ale již značně opotřebené a potrhané. Plážový bar.. kapitola sama pro sebe. Personál pomalý, popřípadě neochotný, valnou většinu času obsluhující číšník strávil s telefonem v ruce. Bohužel opět ty 1 Dcl kelímky, do kterých se rozlévalo pití. Místní víno jsem za celou dobu pobytu neviděl, pivo z láhve bylo teplé (tudíž se nedalo pít), místní alkohol ok, jen ovšem tak malé množství, že pokud jste museli pro dolití jít přes celý bazén, za chvíli vás to přestalo bavit. Žádné ovoce, popř zmrzlinu jsem za celý pobyt u bazénu neviděl.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Egypt, klasika, kde nic tu nic

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Co ovšem přehlédnout nešlo, byla místní arabská klientela, která tvořila cca 60% ubytovaných v hotelu. Musím říct že se chovali slušně, ale hlučně! Šlo především o početné mladé rodiny s dětmi. Nepříjemné taky bylo, když muslimské ženy v černých hávech, v něm byli nejdříve na snídani, potom pochodily kolem hotelu a následně v tom samém vlezly do bazénu. Ale jiný kraj jiný mrav.

Na Egypt jsem nezanevřel, jen teď je na čase se zase podívat někam jinam.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 68
z 106 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Mm: Lépe by to nevystihl nikdo - 23. 9. 2021 9:25

Smeji se v Egyptě celkem 20x ale v roce 2015 totéž v Sharm Plaza 5* Byl to pobyt v.2 v roce 2008 tam byla konference všech prezidentů z Afriky. Kyblovacky ,smrad jak v JZD hnojení odpadní vodou Tak dopis manažerovi alespoň přestal smrad v objektu. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání