Napsat recenzi

Nejhorší dovolená z dosud absolvovaných

Recenze hotelu Aurora Bay Resort (ex Oriental Bay) **** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2017
Přečteno: 1 342x
Recenze se líbila: 626 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Celkově hotel působí na fotografiích slušně, ale při prvních momentech vstupu do objektu se vám zdá něco divné a začínáte se napľňovat obavami o správnosti volby a dobře investovaných peněz pro váš odpočinek a relax. Dost neobvyklé je, že pokud letíte přes noc a dostanete se do hotelu unavení v časných hodinách ( 7:00 - 8:00). není možné se někde do oběda občerstvit, jelikož služba All inclusive začíná platit až obědem od 13:00.

Vzpomenu-li na zkušenost z jiných pobytů v zahraničí, tak bylo vždy běžné , pokud byla otevřena jídelna v čase příletu, mohli jsme jídlo a pití jít okamžitě konzumovat. Měla jsem příležitost poznat, že managment hotelu vytváří různé placené služby "jakoby navíc" ale vlastně je způsob, jak získat z turistů více.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Co se týká úrovně a čistoty ubytování, tak to je rozhodně hodně nízký standart a zdaleka neodpovídá 4 hvězda . Pokoje jsou ošuntělé, nábytek oprýskaný, o koupelně ani nemluvit, TV a vypínače nefungují. (nejsou schopny opravit ani po upozornění), zakouřené závěry, špinavé záclony, dveře a vypínače, atd.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Službu All inclusive si opravu představuji dosti jinak. Výběr z jídel byl katastrofický, maso omezené na ryby, kuře, párek, zřídka hovězí. Jinak zbytek tvořila zelenina na různé způsoby ( teplé i studené saláty). Opět výběr chudý a chuťově nic výjimečného. Slibované dopolední a odpolední svačinky, či zrmzlina ( na kterou se často těší děti ) neposkytují v dostatečném množství ( záhy brzy dojdou). Každý host má nárok jen na 2 kopečky zmrzliny a tak je to se vším. Též pro mě výjimečná byla informace, že nelze konzumovat červené a bílé víno po celou dobu All Inclusive, ALE pouze v čase oběda a večeře a i to je možné konzumovat pouze v prostorách jídelny ( jinak je to velký problém). Všechen alkohol je ředěný, jediné co se dá konzumovat je pivo ( z lahví ) a voda.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Vybavení pokojů jsem již komentoval výše. Jinak hotel má 2 bazény a Spa , zde je volná posilovna, masáže a sauna za poplatek. Personál hotelu je různé kvality. Jsou číšníci, kteří se o vám pěkně postarají a nečekají ihned spropitné. Někteří jsou velmi vstřícní a přátelští, jiní až příliš servilní a neodbytní. Poté je potřeba dát ráznou informaci, aby vás svou přítomností neobtěžovali a nekazili vám odpočiněk

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Pláž je čistá a příjemná, moře krásně čiré. Zážitky z potápění si každý může přinést velmi pěkné.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

V okolí hotelu není nic je samý písek. Další hotely jsou od sebe dosti vzdálené. Večerní procházky nejsou možné, proto se musíte omezit na animační programy na hotelu, kde se animátoři docela snaží.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Jsme přesvědčena, že do tohoto hotelu již nikdy více nepojedu. Necítila jsem se pohodlně, ani v bezpečí - za své peníze jsem nedostávala očekávané a odpovídající služby , takže jsem si klid, relax a odpočinek neužila.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 114
z 151 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ivan K.: Další prudič, co nechce číst podmínky ! - 13. 2. 2017 14:33

Neustále žasnu, kolik lidí se stále dožaduje něčeho, na co nemají žádný nárok ! Nikdy a nikomu neupírám právo na vlastní názor a hodnotící kritéria, ale dožadovat se /zdarma/ služeb nad mezinárodní standard jen vypovídá o aroganci a omezenosti stěžovatele. Kdo si alespoň 1x přečetl obecné podmínky ubytování (v každém katalogu CK..), mohl by vědět, že nárok na ubytování je denně až ve 14:00 (v Karibiku i později). Pokud jiný hotel ubytuje dříve, je to sice jeho jednoznačné "plus", ale rozhodně ne VADA hotelu, kde to neumožní - ale stejně nevěřím tomu, že jste čekali až do odpoledne !!! Letěl jsem určitě stejným charterem a fakt, že nás ubytovali již v 9:00 ráno, považuji za jednoznačný KLAD tohoto hotelu. A kromě toho - nic nebránilo si připlatit běžně nabízenou službu "early check-in" - jenže to stojí peníze a snadnější je kritizovat, že ? A úplně stejné je to s jídlem, když AI program začíná v poledne, jen úplný trapák si může stěžovat, že se ke žlabu dostane později, protože oběd začíná až ve 12:30. Od 10:00 byl k dispozici snack u bazénu - sice velmi jednoduchý, ale téměř stejný, jako při objednání balíčku... - ale to bylo skoro 100 m, co ? Taky šla dokoupit snídaně za 7 USD... to je jistě dost, tak je jednoduší zase zkritizovat něco, o čemž je předem jasné, že nemám nárok dostat. Z dalších komentářů usuzuju, že jako téměř hlavní kritérium máte jídlo a pití - no, kdo z Čechů ne ? Ale pokud se jezdíte na dovolenou hlavně NAŽRAT, doporučuji cokoliv v Karibiku - zde bývají programy AI 24 hodin (a fakt fungují), jen to celkově vyjde 3-5x dráž !!! Hotel bohužel byl opravdu /výrazně/ slabší, než prezentace z webu i katalogů CK, ale stavět celkové hodnocení na vlastní neschopnosti a neinformovanosti může jenom slaboch !!! reagovat

Evelína K.: Kolik Vám platí za kritiku osobního názoru duhého - 22. 2. 2017 13:19

slabosti" . ale Vážený pane Ivane K., je více než jisté, že jste zaměstnanec CK, jelikož zde uvádíte, informace, které jsem podávala pouze do písemné stížnosti na služby zasílané na CK. Je více než drzé se připojovat ke komentáři na veřejných stránkách, prezentovat se jako běžný zákazník a lobbovat za své "chlebodárce" . Což o Vás ukazuje spolu s vaším "vybraným" slovníkem, cituji vaše slova : " svědčí o vlastní Vaší neschopnosti a i o přístupu Vaší společnosti CK jednat se zákazníkem slušně a korektně . V naší České republice má každý občan právo na svobodné vyjádření svého názoru, právě proto, aby tací jako Vy a Vaši "chlebodárci" nemanipulovali, neokrádali a nepodváděli slušné lidi nepravdivými informace v katalozích a i na web stránkách ( jak nyní činíte) Možná máte přemíru arogance v sobě, že všemu rozumíte nejvíce jen vy sám, žádný respekt a přemíru sebevědomí k tomu , že můžete kritizovat a shazovat osobní názor druhého člověka. Vidím, že jste musel většinu času věnovat studování podmínek CK (nebo jste absolvoval drahé školení) a podat je tak, aby vypadaly pravdivě a ti co je čtou jim na 100% uvěřili. Věřím, že Vaše usilovná snaha s velmi peprnými slovními obraty nezapůsobí na čtenáře , tak jak by jste si přál. Jelikož Váš cíl zde je nežádaný, negativní a nehodící se názor na služby CK rádoby "chytře" znehodnotil a autora udělat totálního hlupáka.. Věřím, že Váš komentář rozumné a inteligentní čtenáře neosloví a vašemu sdělení neuvěří. Kritika při nespokojenosti každého občana naší České republiky je součástí naší demokracie a svobody slova. Navíc, pokud se nebudeme vyjadřovat - "MY ZÁKAZNÍCI " k nekvalitním službám monopolních firem, v našem případě poskytované CK, tak vždy někdo další (zákazník) bude nespokojený a okradený o své těžko vydělané peníze. Myslím si, že každý má právo se rozhodnout jak stráví svoji dovolenou. Zda se jede cituji Vaše slova : " na dovolenou hlavně NAŽRAT" či jiné. ZDURAZŇUJI, že Vy ani nikdo jiný mi nemá ŽÁDNÉ právo určovat jak, já si zvolím strávit svůj čas odpočinku - dovolenou. Vźdyť si to vždy a všude hradíme my zákazníci za svoje vydělané peníze, které přínášejí ZISK i CK. reagovat

Ivan K.: Tak znovu a pomaleji... - 22. 2. 2017 18:39

Evelíno, Evelíno - jenom se dál sam ztrapňujete ! Že nejsem zaměstnancem CK musí být jasné už jen z toho, jaké používám výrazy (zaměstnanci jakékoliv CK by za to hrozil okamžitý vyhazov), jinak správce tothoto serveru má k dispozici doménu mého E-mailu (kupodivu firemního, ale jako spolumajitel jej využívám bez omezení), z něhož to vyplývá a i když mi to budetě těžko věřit, jsem docela častým autorem recenzí a komentářů na tomto webu - pod stejnou značkou najdete nejméně 6 jiných, chválících i kritických. S CK jsem přišel do kontaktu po více než 7 letech a tro ještě prostřednictvím cest.agentury - že primárním prodejcem je CK **, jsem zjistil až z komplexního odbavení,které mi bylo doručeno 9 hodin před odletem. Ale již předtím jsem četl 4 dostupné recenze, bylo to 50:50 a snad právě proto jsem do toho šel... poměr k ceně se zdál více než výhodný. Jediné další informace jsem měl z katalogu jiné CK, mám jej u sebe a to zde je hotel "oceněn" na pouze 3 hvězdami, i když se sám prezentuje 4 (nemůžete se ale divit, že jiná CK se drží vlastní prezentace z hotelu). Na str. 21, v ods. Ubytování, je ale ZCELA JASNĚ UVEDENO, že na ubytování máte nárok PO /tedy ne "v"/ 14:00 (pokud si tedy neuhradíte - mnou již prve zmíněnou - službu "early check-in"). DSice jinými slovy, ale významově TOTÉŽ, je uvedeno na voucheru CK - pravý sloupec přibližně uprostřed, blok V destanci, 2.odstavec Upozornění: !!! Takže stížnost na pozdější ubytování je zcela irelevantní, dožadovat se toho bez dodatečného zaplacení služby okamžitého ubytování je jen arogance hosta - chtel by běco, na co není nárok a ještě byl na to zvlášť upozorněn... (a upřímně - opravdu jste se na pokoj dostali až po 14:00 ? - my byli na hotelu též v 8.00 ráno a napokoj mne zavedli ještě před 9:00 (pro jistotu dodávám, že téhož dne..). A naprosto obdobné je to se stravováním... i když se zde popisy trochu liší, nárok na ně vzniká v podstatě obědem (my jsme tedy pásky dostali již v 10:00 a mohli jsme využít snacku jak u bazénévého baru, tak i na pláži). Ale zde musím opravdu poděkovat za Vaše nářky - díky té recenzi jsem ještě zvládl pozdní večeři v letištním salonku v Praze a na snídani měl připravený "hambáč z Mekáče" - sice za své, ale měl (jinak energetická tyčinka, v akci za 2,90, poslouží skoro stejně). Takže shrnuto - opravdu neberu nikomu právo na vlastní názor, ale dožadovat se služeb, o nichž vím (každopádně bych MĚL VĚDĚT), že na ně není nárok, nepovažuji za objektivní kritiku, ale veřejnou prezentaci vlastní neschopnosti - shodneme se na tom, že každý si udělá názor sám. Jen tak pro zajímavost - nechcete zveřejnit v plném znění svoji stížnost a celou rekci CK ? Sám jsme si také několikrát stěžoval, ale alespoň s částečným efektem (poprvé přerušení spolupráce s delegátem, podruhé finanční kompenzace), ale v pokud se týká kritiky přístupu k brzkému příletu, jistě se nebudete odpovědí od CK chlubit, i když bude podstatně zdvořilejší, diplomatičtější a frázovitější. S CK patrně již nepojedete, že ? Ale právě proto mám docela hrůzu, že se potkáme u jiné CK.... ale nemějte strach, ženy opravdu nebiju (chlap by zasloužil "deku" po vojensku) - jen mám "po ruce" ty recezne i komentáře. P.S. Kdybyste chtěla pokračovat v diskuzi neveřejné, jsem k dispozici na: chrudimak@ce.ntrum.cz - s přáteli se touto diskusí docela bavíme reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání