Napsat recenzi

Zklamání proti loňskému pobytu

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 552x
Recenze se líbila: 545 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel šetří na čem může.!!! Je to neklimatizovaný hotel včetně pokojů.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Klasika, velké postele, koupelna ale vypínali nám soustavně klimatizaci na pokojích. Po několika urgencích se nic nezměnilo. V 39 stupních ve stínu přijít do neklimatizovaného pokoje bylo opravdu nepříjemné. Turisté s úpalem, úžehem nebo břišními problémy trpěli celý den v neklimatizovaném pokoji!!!

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Prostě Egypt, nečekejte nějaký luxus, ale za ty peníze se dalo vždy něco vybrat. Ranní káva byl ani ne druhák, ale tak čtvrťák. Prostě vývar z ponožek. Vedle kávovaru použitou kávu shromažďovali(nevyhazovali).Takže bylo jasné co asi s ní budou dělat. V pokojích jste podle slibů cestovky dostávali lahev vody na osobu každý den. Bohužel nikdo neřekl že 0,5 l. Ostatní hotely 1,5 l. Výsměch majitelů hotelu byl servis nápojů do měkkých kelímků o objemu 0,1 l !!!!! Zvlášť u piva to byl zážitek, půlka pěny a půlka piva. Půllitrovou lahev piva dokázal rozlít až 8 lidem. To bylo v bazénovém baru a v jídelně na pláži.Jeden den se na pláži servírovaly nápoje do 0,3 l sklenic. To proto, že se tam přišli podívat manažeři nějaké cestovky. Po jejich odchodu sklenice zmizely a nastal folkór s minikelímky. Byl to opravdu výsměch všem přítomným. Voda z barelů páchla a byla nepitelná. Po reklamacích se to zlepšilo. Máme podezření že v nich byla kohoutková voda, aby ušetřili.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Jedete do neklimatizovaného hotelu. V jídelně jsme při večeři naměřili 34 stupňů celsia. Zapomeňte na klimatizovanou recepci s lobby barem Šetřit se na turistech musí na všech frontách. Vychladli jsme až v letadle na cestě domů. Personál velice vstřícný a ochotný. Dost jsem je litoval, v jakých podmínkách musí fungovat.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Krásná, bezpečná i pro děti, ale denodenní boj o lehátka. Jestli si jedete odpočinout a přispat, vezměte si lehátko a slunečník z domova.( samozřejmě nadsázka) razili na pláž s kusy oděvu, kterým si zablokovávali lehátka. V 7 h ráno byla situace již beznadějná. Před naším odjezdem dostávali zájemci alespoň matrace, a museli se někomu vnutit pod slunečník, protože na slunci to bylo opravdu nesnesitelné. Ve vedlejší Utopii jsem ve 14 h napočítal 30 volných lehátek.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Jste v poušti, takže nečekejte promenády po nějakých bulvárech. Pokud chcete nakoupit kvalitní věci, udělejte si výlet do přístavního městečka Porth Ghalibu.Je to ale 70 km. Pěšky z hotelu po břehu do další zátoky je to 1,5 km. Šnorchlaři jsou v jiném světě. Paráda. Ale nic tam není(lehátka,bar, WC). Nabídka výletů je velká, ale za vlastní peníze.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Díky nastaveným úsporným opatřením již do tohoto hotelu nepojedu. Byl jsem před dvěma roky ve vedlejší Utopii, takže pokud do této zátoky, tak pojedu radši vedle. Je tam i více zeleně a bazén s barem na pláži.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 161
z 273 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání