Napsat recenzi

Zklamání!

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 1 085x
Recenze se líbila: 655 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

S manželkou jsme procestovali skoro všechny země ve středomoří. Na doporučení známých jsme se chtěli podívat i do Egypta k Rudému moři. Loni nám to nevyšlo pro nepokoje, tak jsme jeli letos. Bohužel asi jsme vybrali špatně. Už po vystoupení z letadla nás čekalo překvapení, kdy nás přivítali - nepřivítali arabští! delegáti, kteří nás jen odvezli do hotelu. Tam nás nechali napospas místnímu personálu. Ten se choval otřesně. Nepomáhal ani bakšiš. S tolika nezájmu jsme se nikde nesetkali! Náramky jsme dostali prakticky okamžitě, ale pokoj až odpoledne a to jsme museli urgovat hodně hlasitě! Dalším zklamáním bylo stravování, ale o tom napíšeme dále. Hned na začátku nás překvapilo množství dotěrných much a později i komárů. Když usoudíme, že nikde ve společných prostorách neexistovala klimatizace nedá se mluvit o čtyřhvězdičkové hotelu. Dále jsme nečekali, že v hotelu je ubytováno tolik lidí. Čekali jsme, že se jedná o malý nebo střední hotel, ale ne víc jak 1000, jak je to tady. Nikde ta informace není.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Pokoj byl pěkný, prostorný. S úklidem to bylo již horší. Jednou jsme si nechali vytřít podlahu, a půl dne jsme museli větrat. Nejsme žádní citlivkové, ale takový zápach po špinavém hadru nemusíme! Jinak ručníky a vodu doplňovali pravidelně, ale vytřít podlahu jsme zásadně odmítali.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Stravování bylo to nejhorší, jaké může být. Snídaně byla dobrá. Celkem solidní výběr. Víme, že v arabských zemích salámy nestojí za nic, ale pečivo bylo dobré. Teplá omeleta také. K pití voda na čaj; káva a mléko. Bohužel nic označeno a člověk musel ze začátku koumat, kde je co. S obědy a večeří je to ale horší. Obědy jsou na pláži, což vyhovovalo. Až na stolování. Věčně se sháněly příbory a pak hezky do fronty. Na všechno! Jsme zvyklý, že když máme al inklusive, budeme si vybírat sami. Tady to tak nefunguje. Připomínalo nám to bývalé samoobsluhy i s personálem! Výběr malý; rýže (dobrá), brambory (nedovařené), zelenina (podívali jsme se a měli po chuti); maso většinou rozsekané kuřecí (z kterého bylo potřeba vybírat odštěpky kostí), něco na rožni (raději jsme se nezajímali, co to je), ryby (malý výběr). Navíc všechno studené, ale naopak teplé pití. Pití je podáváno obsluhou do malých 1dl plastových kelímků. Láhvové pivo, dva druhy džusů, cola a tvrdý alkohol (asi pro Rusy). Podobné to bylo s večeří. Ta byla v jídelně, kde byla snídaně. Dopolední a odpolední svačina prakticky neexistovala. Maximálně pár hranolků s kečupem. Abych nezapomněl zmrzlina. Káva měla být Nestle, ale nevím, naše melta je lepší chuti. A opět vydává obsluha. Cappucinno, čokoláda - na to můžete zapomenout. Zákusky také nic moc; sražený piškot a zbytek neupravený, "roznimraný". Člověk se podíval a měl po chuti. Takové nějaké řeči, že jedeme k moři a ne se najíst nebereme. Jestli si zaplatíme al inclusive, tak ji chci mít a ne maximálně rozšířenou plnou penzi!!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Jak jsme už napsali, už při příjezdu nepříjemnost. Personál dával až příliš okatě najevo, že bez bakšiše to jaksi nepůjde. Jeli jsme k moři a nebyli jsme zvědaví na nějaké diskotéky. Bohužel ta začínala hned ráno a trvala prakticky do večera. A bylo po klidu. Pro pár jedinců. Animační programy byly pouze pro Rusy. Ještě bychom dodali, že líp než bakšiš fungovalo být hezká a mladá blondýnka.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Moře a pláž bylo to jediné, co bylo pěkné. Moře čisté, stejně jako pláž. Korály, rybičky - opravdu zážitek. Lehátka většinou obsazené, ale dalo se najít. V krajním případě byla možnost si vzít matraci (bylo jich dost) a ustlat si na písku.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Věděli jsme, že hotel je poušti, tak nám nevadilo, že tam nebudou žádné kavárny, diskotéky, bary a pod.. Snad by ale bylo lépe, kdyby pouště nebyly tak rozrýpané a znečištěné. Kvůli koloritu.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Uběhlo už několik dní, co jsme se vrátili a abychom zvážili, co nám pobyt dal. Destinace je krásná, moře úžasné a přesto bychom se sem už nikdy nevrátili. Jsme poprvé v Egyptě a bohužel po této zkušenosti budeme mít strach znovu navštívit Egypt.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 161
z 273 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Lily: Kde jste byli? - 30. 11. 2014 9:28

Kde jste byli? Ale nepřekvapuje mě taková recenze. Byli jsme v jednom z nejluxusnějších hotelů v Egyptě a češi tam jen remcali, jak se jim nelíbí to a to...holt, typický český národ. Jeli jste do hotelu, nevím, zda v lastu nebo né, ale pokud ano, cena je tak nízká, že jste nemohli očekávat kdoví jaký luxus. A že byli místní nepříjemní? A nepomáhal ani bakšiš?? :-D Tomu se mohu jen smát..Jezdíme sem pravidelně a nikdo si nikdy na nic takového nestěžoval. Ano, komáři, mouchy.... bohužel, s tím oni nic neudělají...Nebo snad mohou za komáry? Nebo snad třeba za počasí? Bože, lidi, proberte se !!!! reagovat

Pitrs: Re: Kde jste byli? - 9. 6. 2015 13:14

Ano máte pravdu Lili, kde jsme to byli ? Souhlasím s Frantou a jeho manželkou. Proto že jsme Češi, tak se nemůžeme ozvat ? Za ty peníze 15.500,- pro jednoho na 7 dní? Také jsem čekal něco více. V Tunisu a na Rhodosu - za menší peníze byl větší komfort, daleko lepší a kvalitnější jídlo a o zábavě nebudu ani mluvit !!! Asi mám výhodu, že mám co srovnávat. A že nic nenadělají s komáry - nevím jak jste zdatní v biologii, ale komár se vyvine z larvy, která žije ve vodě cca 3 týdny. Když je tady takové sucho, kde se tedy ty larvy vyvinou ? Žádné kaluže zde nejsou, jako u nás !! Tak jedině v kanalizačním systému, nebo v té jejich úpravně vody. Stačí tedy řádně utěsnit kanalizační šachty a je problém vyřešen, nemyslíte ? Stačí se jen snažit. A jak mi vysvětlíte ty nesmyslně maličké mističky na polévku, saláty, nebo ovoce? Nikde žádný hluboký talíř ? Všude jinde máte k dispozici při stolování normální servis, proč tady ne ? Protože je majitelka hladová a snaží se ušetřit !!!! Ano, jiné cestovky sem klienty ze západu neposílají a moc dobře vědí proč !!! Také jsem napsal recenzi pod názvem: Žádné nadšení, ale ani neurazí. P. reagovat

Franta s manželkou: Byli jsme v Pensée Royal Garden! - 30. 11. 2014 11:46

Pobyt považujeme za uzavřený, ale komentář nás nadzvedl. My jsme si nestěžovali, ale jen konstatovali holou pravdu. Víme, že v každé destinaci není vše 100%. Píšete "holt, typický český národ". Vůbec vás nezajímá jak s námi jednají; jestlipak německá CK tam posílá své klienty. Ty by teprve "remcali"!!! Dcera tam také chtěla na last jet. Když jsme jí vyprávěli, jaké to tam je, raději vybrala jinou destinaci a byla spokojená. Na naše vyprávění řekla jen "a byli jste vůbec v Egyptě?". Luxus jsme vůbec neočekávali a naopak se nám tam líbilo, ale za 32000kč na 8 dní jsme očekávali lepší jednání!!! V jiných destinacích za menší peníz bylo mnohem víc a lepší jednání. Ještě mouchy a komáři: za komáry nemůžou, i když kde byla dcera nebyli, ale mouchy, když vám lítají do jídla, protože je vypnutá klimatizace, tak to není to pravé ořechové! K frontám a k celému stravování se raději nebudeme vyjadřovat. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání