Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 570x
Recenze se líbila: 574 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Naprostý nedostatek lehátek, nefunkční klimatizace a časté výpadky proudu, úspory na hostech, bídná organizace provozu

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Pokoje velké, čisté, úklid s drobnými vadami, věčně nefungovala klimatizace, často black out celého hotelu (zvláště v noci fakt super). naprostý nedostatek lehátek !!! (není mně jasné, jak si management představuje pobyt u moře - ve stoje na slunci?). naprostý nedostatek židlí k večernímu posezení či programu (sami jsme si nosili židle a stolky z chodby - tedy pokud tam nějaké zbyly), nefunkční klimatizace v jídelně a v hale (večeříte tedy při 40 stupňovém horku), mnohdy jsme si museli sami prostřít a na počátku pobytu i odnést špinavé nádobí. Internet za vcelku vysoký poplatek a spojení bídné. Večer nápoje pouze v příjezdové hale hotelu, zase nebylo si s nimi kam sednout...

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Špatná organizace provozu (umístění talířů v prostoru věčných front na jídlo), 1 dcl kelímky na vše (i pivo), přičemž naplněny byly často tak do poloviny (pijte pivo nebo víno po 0,05), věčné fronty na pití, mleté maso a kalamáry v různých obměnách.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Obyčejný personál (kuchaři, číšníci) se snažil, nicméně s organizací ze strany managementu hotelu to bylo horší

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Pěkné šnorchlování pro děti a začátečníky (klidná voda), reef hůře dostupný, ochota animátora doprovázet klienty na reef tak jednou za týden (ač podmínky byly skvělé). proč není molo jak v ostatních resortech??

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Klasika

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Už bych nejela

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 161
z 273 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Pavla S.: dot - 16. 7. 2014 14:38

Zdravím, chci se jen zeptat, zda bylo možné využívat lehátka patřící vedlejšímu hotelu? Děkuji za opověď. reagovat

Alena: Re: dot - 20. 7. 2014 22:45

Myslím, že ano, ale my jsme tam nikdy nedošli :-) reagovat

Peter NR: Re: dot - 21. 7. 2014 11:09

co viem ja, tak vedlajsia Utopi mala volne lehatka a nepustala na ne ludi z Pensee reagovat

Peter NR: Suhlasim! - 21. 7. 2014 11:09

v tomto hoteli sme boli pred 4 rokmi, nemali sme jediny problem, teraz - zaciatkom 7/2014 sme absolutne sklamani, uz nikdy by sme sem nesli. Popis v tejto recenzii sedi, este dodam ze podmorsky svet vyhyna uz aj v tejto oblasti, sem tam priplava flak nafty z nedalekych lodi. Uz by som sem nesial, nemci sem uz prestali chodit, tych bolo pred 4 rokmi vacsina reagovat

Pavla S. : lehátka - 22. 7. 2014 8:23

Děkuji za info :) tento hotel jsem rezervovala ještě před změnou majitele právě díky dobrým recenzím, které už nejspíš neplatí.. Takže pokud nechce člověk na pláži stát, tak si musí lehátko zabrat v 6 ráno? reagovat

Peter NR: Re: lehátka - 22. 7. 2014 9:04

je to tak, lehatok a slnecnikov je nedostatok, ludia si ich obsadzuju este vecer pred ked si tam daju uteraky a na slnecnik napr. šatku aby z dialky bolo viediet ze je to uz obsadene. Resp. si to obsadili co najskor rano. Ja som to urobil tak ze som dal uplatok tomu co roznasa madrace, ten si vzdy obsadi nejake miesta, ktore sa tvaria ze si ich obsadili turisti. Proste problemy, ktore clovek na dovolenke nepotrebuje zazit... rovnako malo miest bolo aj pri bazene reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání