Sebou kečup, majonézu, přilby FABKU se 2 klíči a šroubovák a něco k snědku
Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Mchal M |
Vloženo: |
6. 5. 2022 |
Pobyt: |
říjen 2021 |
Přečteno: |
409x |
Recenze se líbila: |
134
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Tragedie
Ubytování
průměrně
(3,4/5)
Nemožnost zajistit druhý klíč ke dveřím
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
TRAGEDIE, vydávání půlkoleček salámu v dlouhé frontě. Na vajíčko čekáte ve frontě cca 20minut. Jestli si člověk chce alespoň něco dochutit nechutné jídlo. Není čím.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Ze střech odpadává střešní krytina dopuručuji přilby. I přes upozornění se za 10 dní nic nestalo. Odpadlou tašku zametou a mrtvého turistu hodí do pytle.
Pláž a moře
průměrně
(4,5/5)
Dobrý přístup do moře i bez nutnosti mola, což na tuto oblast je super.
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
NEJEZDĚTE TAM. VYBERTE JINÝ RESORT!!!!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 161 z 273 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.