Napsat recenzi

nikdy více

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 1 091x
Recenze se líbila: 582 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nejsem zastánce recenzí, už vůbec ne těch záporných, ale pobyt v tomto hotelu mě k tomu donutil. Po příjezdu do hotelu jsme rozšířili skupinu cca 30 klientů, kteří tu byli. Naše skupina byla naštěstí dosti početná, takže v celém komplexu nás bylo cca 80 - toto vše poznamenalo celý pobyt. Byli tady tací, co tu byli letos v květnu a protože byli nadšeni, přijeli zas. Byli překvapeni, že jsou snad v úplně jiném hotelu!!!!!!

Nejhorším zážitkem bylo úmrtí jednoho z účastníků přímo na pláži.

To, že katalog ujišťuje o 24 hodinové lékařské službě vůbec nevěřte- na 'lékaře' jsme čekali 40 minut!

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Pokoje po příjezdu špinavé a neuklizené. V době pobytu na Egypt dobré. Voda na pokoji - ani jednou, káva, čaj pouze na požádání

WC na pláži a u recepce - pro jistotu nenavštěvovat!

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Chápu, že provoz je drahý a vařit pro takto malou klientelu je těžké, ale dostat k obědu zkvašený salát, třetí den pobytu zasmrádlé hovězí....

K snídani se podávalo tvrdé pečivo, k obědu se střídalo hovězí s kuřecím, k tomu kalamáry.

Večeře - kuřecí se střídalo s hovězím, k tomu kalamáry. Ovoce - žádné, zelenina - rajčata, ledový salát. První dny byly i okurky, ale v průběhu došly.

Pití - docela ucházející. V půli pobytu narazili sud a chtěli podávat točené pivo - ale týden netočili a trubky nečistili - takže po jedné sklenici opět jen lahvové.

Špína a humus na stolech i na podlaze! Skleničky na džus k snídani se tak přilepily na stolek, že je nebylo možno ani odtrhnout!

Restaurace na pláži - pro nás nic nového ( v Egyptě po 6té a dosud vždy takto )

Bylo nám to vysvětleno krizí s tím, že Káhira nedovoluje zásobování hotelů

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Animační program vůbec žádný. Okolo 11 hodiny proběhl animátor zvoucí na volejbal - nikdo nešel, tak usedl u baru a vydržel tam sedět do večera. Jedné účastnici, která kritizovala, že chybí animační program bylo doporučeno, ať navštíví sousední hotel s tím, že tam animační program probíhá každý den( nevím, proč ji tam nepřestěhovali rovnou - chodit k sousedům pro to, co jsem si zaplatil doma???)

Bazén - čištění probíhalo okolo 11 hodiny dopoledne -nevím, kdy očekávají zájem o koupel . Před čištěním plavali na bazénu brouci, odkvetlé květy....

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Moře - hezké jako v Egyptě - nádherný podmořský život. Čistota pláže - děs - každý příliv přinesl spoustu odpadků, které uklidili jen jednou!! Jinak se to válelo na břehu. Nejhorší bylo, že jsme si všichni odnášeli nános jakéhosi asfaltu, ropy či něčeho podobného, takže boty, plavky zničené, z těla jsme to horko těžko dostávali.

Lehátka - ráno jen ta dřevěná. V sousední Utopii již před 8 hod. roznesené matrace, u nás po stížnosti řediteli 'již' v 9 hodin!

Lehátek a slunečníků - vzhledem k počtu rekreantů dost, při naplnění hotelu nemůže stačit

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Obchůdků pár hned u hotelu, okolo poušť a špína jako všude v Egyptě. V této oblasti jsme nic neočekávali, proto jsme nemohli být zklamáni.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Celkově - zklamání, zklamání, zklamání. Do Egypta ano, do Pensée nikdy. Možná po vyřešení egyptské krize???? Je možné, že bychom byli zklamáni i v hotelu, kdejsme byxli dříve nadšení.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 161
z 273 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání