Napsat recenzi

Hrůza a děs

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 1 400x
Recenze se líbila: 562 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Věděli jsme, že v Egyptě se musí vše brát s rezervou, ale to co jsme zažili tady se s rezervou opravdu brát nemůže!! Bylo nám to vysvětleno krizí v zemi, což bych brala a také počtem ubytovaných- což podle mě není vůbec žádný důvod a hlavně vedlejší Utopie fungovala úplně v pořádnu. Po jednom dni jsme se nechali přestěhovat do vedlejšího hotelu.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Pokoj sice hezký, ale dali jsme jim bakšiš neuklidili nic...pokud nedáte bakšiš na ruličku od toaletního papíru, tak nový toaletní papír nedostanete apod.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Nejhorší v mém životě...místní holuby sedí na salátech a zobají z nich...mouchy v mletém mase a ostatní se nedá pozřít...all inclusive odpoledne zahrnuje maličkatý talířek s pěti hranolkami...žadné ovoce, zmrzlina apod....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Neochotní, otlemení....

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Hezké

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Špína a poušt, ale to se dalo čekat...to mě nepřekvapilo..

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Hrůza...po jednom dni nás přestěhovali do vedlejší Utopie, která byla super:)))

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 161
z 273 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Lidka: Kde jste byla? - 28. 1. 2014 20:27

Dobrý den, nechápu, ve kterém hotelu jste byla, ale jezdím do tohoto hotelu už několik let a to jsem byla v Egyptě už 17x a skoro vždy v 5ti hvězdách, ale tento hotel je jeden z nejmilejších a nejpříjemnějších, kde jsme byli. Tak milí Egypťani, jak jsou tady, nebyli nikde. Jídlo výborné, všeho dostatek. Byli jsme v hotelu v Hurgadě, kde bylo tolik jídla, že ani za 3 hodiny na obědě, by jste nebyla schopná vše ochutnat, ale přesto tam bylo x čechů, co nadávalo, že se to nedá žrát a že nemají co. Češi jsou prostě burani. Jakmile tam nejsou knedle a zelí, tak jsou nespokojeni. A právě díky takových recenzím, jaká je ta vaše, si lidé udělají zcela mylnou představu!! reagovat

Monika: Byla jsem v Pensee Azur - 28. 1. 2014 21:08

Milá paní, sama dělám v cestovním ruchu a letectví, takže vím, jací Češi umí být! Setkávám se s tim dnes a denně. Takže to opravdu nebylo tím, že jsem neměla knedlo, vepřo, zelo. Nebyla jsem to jen já, ale stěžovalo si tam asi tak 90% klientů v té době, co jsme tam byli!! Co vím, tak klienti z jiných cestovek žádali i vrácení peněz a psali stížnosti a ty co se nenechali přestěhovat, jeli domů s tím, že to byla jejich nejhorší dovolená. Nevim, kdy jste tam byla vy, možná jste tam byla, když zažívali lepší časy, ale já zažila tohle…nemám důvod si něco vymýšlet! reagovat

Lidka: No když myslíte - 28. 1. 2014 21:19

Na to, že jste po prvním dni byla přestěhovaná, jste toho zažila hodně, viz.bakšiš na ruličku toaletního papíru. To jste stihnout ani nemohla, když jste tam byla jen jednu noc. Ale ano, každý dle svého gusta. My ta byli v listopadu 2012 s rok a půl letým synkem a opravdu paráda. Na oběd, když malej plakal, tak si ho prostě místní vzal, šel si s ním kopat s balonem a přinesl nám ho, až jsme se najedli. Byli strašně vstřcní a ochotní, žádní holubi, mouchy apod. Naopak, jako jeden z mála hotelů dělal mořské plody. Já se tam teda jistě vrátím. reagovat

Monika: ... - 28. 1. 2014 23:12

No tak my se taky nestěhovali v 7 ráno žj. Ale to je jedno, nebudu se hádat. Každá na to máme svůj názor a každá jsme evidentně zažily něco jiného…Byli jsme tam tento rok a jen říkám, že jsem nebyla jediná a nemám důvod si vymýšlet holuby, mouchy apod… reagovat

Judy: ????? - 17. 2. 2014 11:38

Přiznám se, že také nerozumím recenzi od p. Moniky, ale jak holt někdo miluje rajskou a někdo má po ní pupínky, tak to i je s náročností jednotlivých klientů. Jen pak nechápu ty rádoby "náročné", proč si teda vybírají čtyřhvězdičkový hotel za relativně málo peněz, kde je velká pravděpodobnost, že služby nebudou takovové, jaké očekávají. Za mě azur suprový hotel, utopie jen omšelá vzpomínka na časy, kdy byl možná hotel IN. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání