Napsat recenzi

Bez nadsázky jedním slovem: HUMUS

Recenze hotelu Three Corners Pensee Royal Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 934x
Recenze se líbila: 577 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

S rukou na srdci můžu říci, že hotel je VELMI slabá 3*. Jezdíme do Egypta už dlouho, ale tak strašný hotel jsme ještě v Egyptě nezažili. Špína, nefunkční klimatizace, výpadky proudu v celém hotelu (během prvních 12 hodin našeho pobytu vypadla elektřina v celém hotelu 6x!!!), jídlo jednotvárné a malý výběr, skoro žádná zelenina ani ovoce, nápoje teplé, stoly ulepené, příbory a nádobí špinavé (chcete si dát kávu a z 10 hrníčků je 7 špinavých), celkově kultura stolování velmi nízká...

Všichni Češi se kterými jsme se bavili, tak na tento hotel hrozně naříkali a že se strašně těší domů. Moc jsme jim ze začátku nevěřili a říkali si, no jo Češi zase brblají, ale s každou hodinou strávenou v této hrůze jsme jim dávali za pravdu.

Po 36 hodinách strávených v Pensee jsme raději změnili hotel a odjeli do El Malikia Abu Dabbab.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Katastrofa. Na stránkách CK se dočtete o ubytování v pokojích s: klimatizací, trezorem, fénem. Realita je taková, že recepční hážou Čechy do bungalovů, kde nefunguje klimatizace, není tam trezor ani fén. Když jsme to viděli, okamžitě jsme žádali recepci o změnu ubytování do normálního pokoje. Až po zvýšení hlasu před manažery, kteří seděli u recepce nám bylo vyhověno a dostali jsme normální pokoj (po dobrém to bohužel s nimi nejde) :) A ani na pokoji vyšší třídy nečekejte fungující klimatizaci.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

HRŮZA. Malý výběr, jídlo ne moc chutné, zelenina a ovoce skoro žádné. Samotné stolování je kapitolou samo o sobě. Příbory a nádobí špinavé, v jídelně jak jinak nefungující klimatizace... Vzledem k všudypřítomné špíně a špatné hygieně bychom se vůbec nedivili, kdyby spousta hostů trpěla zažívacími problémy..

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

V celém hotelu se nachází pouze jeden lobby bar. Nikde se nesetkáte s fungující klimatizací, takže na posezení po večeři v chládku se studeným pivem v ruce zapomeňte. Opravdu nic na tomto hotelu nebylo pozitivní a nezachránili to ani animátoři. Jinak personál neochotný, neusmívající se a stále očekávající bakšiš za nic.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Korály mrtvé, nebarevné (téměř jako v Hurghadě), rybek málo. V pravé poledne nastane odliv a vody je po pás. Ručníky na pláži jsou asi tak 10 let staré a nebyly v pračce jak je rok dlouhý, do nich byste lidičky neutřeli ani psa. Lehátka stará, dřevěná. Kdo si chtěl chytit lehátko pod slunečníkem, musel vstávat už v 5 ráno a jít si zabrat místo na pláži, ale to je klasika snad v každém hotelu.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

V okolí pláže a hotelu je všude cítit zápach septiku. Jinak za hotelem klasika - poušť.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Katastrofa. Kdo si nechce dovolenou užít, ale ji přežívat a akorát se naštvat, tak ať sem jede. Pro nás to byly peníze vyhozené oknem a díky Bohu, že jsme po 1 dni odjeli a zbytek dovolené si opravdu užili v hotelu El Malikia s výbornou pláží.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 161
z 273 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Hana: Souhlasím....strašné - 19. 7. 2021 13:35

Díky smrdícímu septiku, kterým se zalévá celá zahrada, nemá ani člověk chuť na jejich jídlo, které je tedy skutečně naprosto podprůměrné.Personál čeká jen na bakšiš a to i za služby jako oprava klimatizace, sejfu a podobně. Bohužel se v hotelu i krade, což je velmi smutné. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání