Napsat recenzi

Opětovná snad již 9. návštěva resortu

Recenze hotelu Hotelux Oriental Coast Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2022
Přečteno: 859x
Recenze se líbila: 135 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Je pravdou, že doba slávy hotelu je dávno pryč - Když patřil do řetězce SENTIDO - a vlastnili jej Italové, tak to bylo podstatně lepší. Vloni po covidu jsme viděli jak se snaží, ale asi peníze se nedostávají a značná část hotelu je buď zavřená či nezrekontruovaná.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Je pravdou, že není vhodný pokoj v blízkosti dieselagregátu - jinak ubytování bylo po dořešení "drobných problémů" vcelku OK - nešly uzamknou vstupní dveře, netekla studená voda - zalomená přivodní hadicka. Úklid byl vcelku ok - vždy je vhodné pustit nějaký ten dolárek.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Stravu bych rozdělil na:

Snídaně - ty byly ok až na to, že strašně šetřili a nedávali máslo na led a už nevyráběli svůj jogurt - ten býval super - jinak to bývalo i v minulosti stejné. Neradi jsme vždy jedli uvnitř ale na terase, letos šetřili na klimatizaci a na terase nefungovaly ventilátory - pak je oddělaly a daly jich tam málo - když nefoukal větřík tak to nebylo OK.

Obědy a večeře byly vcelku ok - jen mne zlobilo, že všichni šli s talířem do fronty a ze všeho na co narazili si něco dali na talíř- bylo to až komické si dát hovězí, kuřecí či rybu na jeden talíř a stěžovat si, že je to pořád stejné - polévky byly vždy dvě a docela ušly.

Zákusky byly o hodně horší co do množství a sortimentu - zase pult nebyl chlazený a tak se jim to v tom teple roztékalo. Ovoce - byl žluty a červený meloun, banány, jablka, malé meruňky, broskve i občas hrozny, pomeranče - tedy vcelku ok (zase bývalo líp). Káva z prášku - tak jako obvykle.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Personál je vstřícný, avšak zkažený očekávanými drobnými částkami - což začali nejdříve víc dávat Němci a pak vlastně skoro všichni. Za trochu peněz je člověk viditelnější - asi to k orientu patří.

Hotel chátrá, ještě se celkem nevzpamatoval z covidu, minigolf je uzavřený. Animační program zajišťuje pár nadšenců ale to co to bývalo to nejde ani trochu srovnávat.

Vůbec se nestarají kdo přijíždí opakovaně či poprvé - už není welcome drink či setkání s manažery u skleničky sektu apod. - což bývalo super.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Moře na hraně lagun uklizely - břeh taky - moře pořád stejné - tráva i korál je však jako by mrtvý - taky pozorujeme vliv buď podnebí ....nevím

Co mne zklamalo, že už na plážovém baru nebyly džusy z krabice ale jen z postmixu - což nikdy před tím nebylo ani vloni po covidu.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Jakmile opustíte resort - tak narazíte na nepořádek a poušť.

Zklamalo nás, že nepečují o keříky svých pravidelných zákazníků - většinou je nechali uschnout - já vím je to blbost ale potěšilo to - co předcházelo výsadbě keříku.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Prožili jsme tam týden, celkový dojem je uspokojivý - vše se tak o 30 procent pokazilo.

Rádi jsme tam jezdili - teď to budeme zvažovat

Dle názoru spolucestujícího v letadle bychom asi na tom v resortu AKA..... nebyly o mnoho lépe - je sice vidět na dohled - ale je obrovský a nabídka ovoce prý byl ještě horší.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 70
z 110 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání