Napsat recenzi

Hotel - Coral Hills Resort

Recenze hotelu Coral Hills Resort Marsa Alam **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 217x
Recenze se líbila: 339 čtenářům
Fotografie: 20
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Západ slunce , pohled do hor z chodby Západ slunce , pohled do hor z chodby
  • Výhled z pokoje na bazén a vodním barem Výhled z pokoje na bazén a vodním barem
  • Výhled z hlavní restaurace Výhled z hlavní restaurace
  • Jeden z mála zvířátek Jeden z mála zvířátek
  • Opička Opička
  • Moře u hotelu Moře u hotelu
  • Západ slunce z jiné strany chodby Západ slunce z jiné strany chodby
  • pohled z pokoje na venkovní terasu hlavní restaurace pohled z pokoje na venkovní terasu hlavní restaurace
  • Pohled z posilovny Pohled z posilovny
  • Pohled z chodby na druhou stranu hotelu zde je v pozadí stan na Šišu, zábavný koloseum, je zde i bazén s vířivkou. Na této straně jsou v opravě pokoje. Pohled z chodby na druhou stranu hotelu zde je v pozadí stan na Šišu, zábavný koloseum, je zde i bazén s vířivkou. Na této straně jsou v opravě pokoje.
  • Úplně nové molo Úplně nové molo
  • Východ slunce pohled z pokoje Východ slunce pohled z pokoje
  • Denní pohled z pokoje Denní pohled z pokoje
  • Výhled od moře Výhled od moře
  • Východ slunce od bazénu Východ slunce od bazénu
  • Pokoj Pokoj
  • Výhled od hlavního bazénu Výhled od hlavního bazénu
  • Výhled od hlavního bazénu na moře Výhled od hlavního bazénu na moře

Celkem spokojenost. Podmořský svět u hotelu úchvatný, nabídka jídla podprůměr, úklid hotelu a pokoje spokojenost, hotel starší, ale v pořádku.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Náš pokoj pěkný s výhledem na moře i bazén, čistý s pravidelnými úklidy, jen by se mohli více snažit s vytíráním :-) . Nic nerozbitého a když něco nefunguje jako u nás se ucpal odpad ve sprše, vše se vyřešilo k spokojenosti. Trezor na pokoji, fén, lednička,každý den čisté ručníky,fungující klimatizace.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Jídlo v malém výběru. Při snídaních jsem postrádala jedno-balené másla, když se to dávalo v míse nakrájené po kostičkách po chvilce vznikla patlanina co z toho udělali lidi při nabírání. V době mé dovolené bylo, ale vidět, že se hotel snaží a každým dnes servis stoupal nahoru. Více ovoce banány, víno, pomeranče, melouny, jablka,hrušky tak více personálu. Chyběla mi vetší pestrost u snídaně více lupínků, neředěné mléko, měnit s dělání vaječných omelet dokola třeba i palačinky-lívance, které mohli být už připravené dopředu. Neskutečné fronty u právě dělání omelet.

Nejsem žádný náročný jedlík já se najedla, ale když už jsem na dovolené chtěla bych trochu zažít něco od moře (mořské plody více ryb ne jen jeden druh na stejný způsob podávání)

Ohledně salátů a zeleniny jsem byla spokojená. Ohledně dortíků už tolik spokojenosti není jeden druh piškotového, vlastně dva vanilka a kakao a na něm různé druhy krémů, sem tam pudink ve dvou verzích a jedno želé. Více snahy by to chtělo. Množství dortíků bylo dost.K večeři se někdy grilovalo.V Egyptě jsem byla v 6 hotelech, ale ohledně stravovaní toto byl nejhorší, ale jak říkám nejsem náročná a já se vždy najedla.

Co mi neskutečně, ale vadilo bylo podávání pití u jídla v malinkých plastových kelímcích, jelikož skleněné a umělohmotné skleničky stále nebyli to samé u šálků na čaj nebo kávu.

Raní káva přímo odpor, já jako milovník kávy jsem výslovně trpěla a čekala na 10 hod , až otevřou lobby bar, aby mi tam mohli udělat něco podobného jako káva a pěnou z mléka. Kávovar měli, ale raději dělají jen rozpustnou kávu, kterou je lehčí zalít vodou. Ponaučení příště si vzít cestovní varnou konvici a svou kávu. Ohledně pití od půlnoci do 7:00 jsou po chodbách rozmístěny stojany s vodou, ale jelikož si lidi čepují do velikých pet lahví stále nebyla a moc to personál nedoplňoval. Raději jsme si koupila na baru 2L vody za 1 dolar. Myslím si, že by se jim nic nestalo kdyby, každý den na pokoj položili 1 dvou litrovou lahev místo těchto barelů.

Jinak na pláži super človíček , který nám stále donášel míchané nápoje i ve skle.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Je zde sice vířivka, ale neopovážila jsem se tam vlézt po stálém okupování žen v hábitu takže jako by nebyla. Jsou zde dva veliké bazény jen u hlavního je funkční vodní bar za bazénem je dětský u druhého pavilonu je stejně veliký bazén s venkovním barem , který nefunguje za tímto bazénem je právě zmiňovaná vířivka. Je zde posilovna, dětská herna, dětské hřiště, místo s jako koloseum pro animační programy, mimochodem animační tým byla katastrofa místní animátoři děs-běs jak u bazénu tak večer. Dále je zde hřiště na basket nebo tenis, který jsem, ale nehledala :-), kulečník, pinkpong, petanque, volejbal, masáže, kosmetika, sauna,disko, které nevím zda funguje v hotelu, je zde i stan na kouření šíši. Přístup do moře po novém molu. Úprava pláže a úklid vše v pořádku. Ohledně krámků děs nic si tady nekoupíte jeďtě raději do Port Ghalip. Je zde lékař. Personál je usmívající a milí neboli snaží se s vámi komunikovat a při tom se smát. Dejte nějaké bakšiš a budete mít full servis a pozornost Vám to nic neudělá a oni budou šťastni. Proto jsem se synem také jako jediná dostávala každou chvilku míchané nápoje s donáškou u pláže až k lehátku. To samé k jídlu přinesou kávu, která mi chutná z baru až do jídelny v pokoji , každou chvilku jiné zvíře z ručníků vytvořené a to je se vším už při podávání pasu k zapsání do hotelu je dobré dát penízky, aby byl lepší pokoj. Holt Egypt :-) já , ale tuhle zemi miluji a hlavně pro jení krásu v rudém moři na vše ostatní v nedostatkách zapomenete.

Mohli by třeba zapracovat na animaci pro hosty, aby jsme poznali jejich kulturu.

Co mne zaskočilo, že při příjezdu nešla klimatizace v lobby baru a na recepci pot ze mne výslovně stříkal. Druhý třetí den jsem si už zvykla, ale děs. Hotel prý šetří. 5-6 den pobytu začali aspoň na recepci klimatizaci zapínat sem tam. V lobby byru ne.

Nefungují výtahy, nám tedy nevadilo, aspoň se nám lépe trávilo jídlo a nepřibrala jsem.

Pláž a moře  průměrně (3,3/5)

Nemám co vytknout já jsem byla spokojená. Jak se servisem na pláži tak přístupem do moře a život v moři prostě úžas. Poslední den jsme u mola měli rodinu delfínů, splnil se mi sen.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

V okolí nic hotel by mohl nabídnou hotelový taxi , který by vozil aspoň do Potr Ghalib, aby se člověk dostal jinam než jen být uzavřen v hotelu, když nejedete na žádné výlety. Jen poušť.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Mám pěkné zážitky z této dovolené a to především díky moři, ale za tu cenu by se hotel mohl více snažit. Okusila jsem,líbilo se mi, ale tak nadšená, že bych doporučila někomu a nebo se vrátila znova to ne. 4* to opravdu nejsou možná kdysi, když hotel otevřeli, ale teď už ne.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 32
z 76 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání