Napsat recenzi

rozhodne ne

Recenze hotelu Three Corners Sea Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Coraya Bay)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 1 128x
Recenze se líbila: 448 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

v Egypte uz jsem byla 8x ale tohle jsem nezazila

Ubytování  průměrně (4,1/5)

hotel ma cca 10 budov a zalezi v jake casti budete ubytovani... ta starsi ma 30 let a i po rekonstrukci "po arabsku" je to na ni znat. My meli nastesti kliku. Velke rodinne pokoje patri mezi ty novejsi, takze... klimatizace funkcni, na pokoji TV s USB slotem na flesku nebo externi disk na pohadku vecer pro deti bez problemu, lednicka chladila slabe ale funkcni, v koupelne fen... denne uklid, po domluve i bez bez baksisneho 2x 1,5l vody (2 dospeli,2 deti) problem byl jen jeden klic...

Strava a stravování  průměrně (4/5)

vybrat se da, ale po11 dnech stejna strava unavi kazdeho,  ... ryze, brambory,hranolky,fazole,kvetak,kofta = vyschla obdoba karbanatku (takze pochopitelne bez veproveho v islamske zemi...) palacinky k snidani, pizza k obedu i veceri, ob dva dny restovane hovezi, syry bez chuti, salam obdoba naseho Juniora... oschly salat, rajcata, okurka, zelena paprika, zeli "sladke tecky" nejim takze nemohu posoudit chut ani kvalitu... ze zkusenosti z jinych hotelu je jidlo horsi prumer...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

aquapark spise pro male deti... ty nase (11 a 12) tam byly prvni den,pak uz pry nuda... personal- usmev a ochota jen za baksis... na plazi a u bazenu ochotni...v lobby a na recepci jsou az trapne ochotnejsi k Nemcum a Holandanum

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

des a hruza... chapu ze cely den fouka vitr a v bazenu tedyplavou plastove kelimky od piti, ale v bazenu plavou i vajgly, trsy vlasu, atp. nicmene mistni neznaji ani pleny pro deti do vody a nikde nejsou ani narizene... po celem obvodu bazenu je 10 cm vysoky rantl spiny ktery nikdo neresi...v bazenech je poloslana voda, tak nevim zda jde o spatne odsolenou morskou vodu nebo pot. bazen kazdy vecer cisti vysavacem, ale po dne je stejne spousta humusu... v celem centralnim bazenu je max. 100 cm vody. pak je tu jeste jeden bazen kruhovy s prumerem asi 6 metru kde je na pulce 1,8m a na druhe pulce 1,2 m. nezaplavete si ani tam ani tam... natoz v mori... na molo jsme se dostali za cely 11-ti denni pobyt 3x. Jinak velky vitr, vlny a cervena vlajka, oproti jinym hotelum byl koralovy porost ubohy a kalny kvuli vlnam tristicim se o utes... u plaze pouze laguna (cca 20×15 m) s rybama co uvizly pri prilivu, ale da se... u bazenu i u more rozpadajici se drevena lehatka s rezavou kovovou konstrukci... KATASTROFA... navic je jich nepomerne malo oproti mnozstvi hostu...d

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

poust, co dodat... jeli jsme na vylet... ctyrkolky v naprosto katastrofalnim technickem stavu ale dojeli jsme... cca trihodinovy vylet na smetiste... vsude PETky, stavebni sut, sklenene lahve shozene z korby aut na dvoumetrovych hromadach... hloubeji uz lepsi... zapad slunce stal za to. Avizovane obcerstveni u Nomadu je panak caje...pitnou vodu tedy s sebou...nejblizsi mesto Port Ghalib... nebyli jsme...

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

dalsi VELKY problem bylo spousta mistnich... pozor nemam problem s jejich plavkama ( burkiny) nebo  zpusobem stolovani ( kdo nezazil nepochopi ani z rozsahleho popisu - musi se videt) ale s jejich chovanim... vsude po nich neuveritelny bordel at uz na plazi nebo u bazenu, jejich deti vam lezou po lehatku kdyz na nem lezite, kdyz se ozvete sesype se na vas banda deseti mumii v burkinach, jsou neuveritelne hlucni predevsim v noci(nocni klid od 23hod nehrozi)predbihani ve frontach na cokoliv uz, zda se, po stiznostech hostu prestalo... barmani je posilaji na konec fronty, ale hadaji se s nimi velmi hlasite.

V Egypte jsem byla uz mockrat, ale tohle jsem nezazila v tomto hotelu to byl opravdu EXTREM... mimo nich je slozeni hostu: Holandani, Nemci, Cesi, Polaci, Rusove minimum a vzhledem k tomu ze je to belgicky hotel tak spousta Belgicanu... anglicky  nebo nemecky se domluvite se vsemi, par zamestnancu umi cesky...

dalsim OBROVSKYM problemem jsou rucniky... zni to banalne, ale otravi to...

pri prijezdu kazdy dostane karticku na rucnik( vc. deti) kdyz je mokry nebo spinavy, tak ho vymenite nebo si vezmete novy... fajn vec, ktera funguje skoro ve vsech hotelech ve kterych jsem byla... v tomto hotelu se ale kradou... mate dve lehatka se dvema osuskami... jdete si zaplavat nebo na obed a nemate ani lehatko ani rucniky... jdete na recepci, ze vam rucnik nekdo ukradl a oni vam reknou : "10 € dekuji..." po dvou dnech a trvani na pohovoru s "general manager" se to vyresilo a dali nam karticku novou, nicmene behem pobytu to resili 4 ceske rodiny plus jedne z Holandska... vubec neslo o 10 € ale o princip... pry si za rucniky rucime a mame si je hlidat... argument, ze taky jdeme do bazenu nebo do more nebo na zachod vubec nebrali v potaz mame pry vzdy nekoho nechat, kdo bude hlidat... sorry jako... kazdy den se me nekdo chodil ptat jak jsme to vyresili... opravdu tohle jsem nezazila...

Hotel rozhodne nikomu nedoporucuji

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 89
z 111 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání