Napsat recenzi

Nedoporučuji.

Recenze hotelu Three Corners Equinox Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 2 192x
Recenze se líbila: 587 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Mnohokrát jsme už v Egyptě byli, jsme s manželem uctívači krásy Rudého moře a Marsa Alam jsme si oblíbili, ale tento hotel určitě nezařadíme k nějaké další návštěvě.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Vzhledem k většímu naplnění hotelu nás ubytovali (a to podotýkám, že jsme pravidelní hosté řetězcu THREE CORNERS se stříbrnými pásky) ve starším nezrekonstruovaném křídle.Úklid pokoje značně pokulhával a i kdyby tomu tak nebylo, mezi dveřmi a podlahou byl asi 3 cm fuk, kterým při větrném počasí které je v Marsa naprosto běžné, do pokoje proudily odkvetlé části keříků, písek a okolní prach. Nejhorší však byly velmi časté a velmi dlouhé výpadky el.energie. Během dne to moc nevnímáte, protože kdo jede na dovolenou na pokoj, ale večer a hlavně v noci výpadek samozřejmě pocítíte ihned. Vypadne totiž klimatizace a může se stát, že na opravu čekáte celý týden, tedy s občasným puštěním a to už je velmi nepříjemné. Navíc vím, že opravují dále, asi bude problém větší.

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Strava byla jako všude, nikdo určitě neumře hlady, vždy je co si vybrat. Hygiena už je ale trošku něco jiného. Pokud není hotel moc obsazen tak to zřejmě jde, ale v naší letní sezoně to hodnotím palcem dolů. Ubrus a plátěné ubrousky po předchozích strávnících se vytřepou, úhledně složí a putují zpět na stůl vstříc novým hostům. Mám na to nachystané oko, pracovla jsem v jednom našem hotelu a tak si těchto maličkostí všímám asi víc, než kdokoliv jiný a upřímě mi to moc vadí. Raději jsem po tom co jsem to uviděla používala papírové ubrousky, které jsou v jídelně k dispozici a dají se zmačkat. Taky bych neporučovala bar u bazénu. I tady jsou s hygienou trošku na nože. Kelímky na pití chlapec oplachoval pod malým čurůčkem vody a úspěšně do nich naléval dalším hostům. Ocenila bych trošku víc. Vím že to jde. Jsou hotely kde kelímky naskládají do myčky, která je na baru k dispoizici. Bar nad pláží je docela fajn, ale celkový dojem kazí velmi hlučné animační večery.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Opravdu už jsem zažila daleko lepší, je vidět, že je hotel v rekonstrukci a ne po rekonstrukci jak prezentují prodejci. Možná až se vše dá do pořádku, bude možno nějak hodnotit.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž a moře jsou u hotelové pláže znečištěny loděmi kotvícími u nedalekého mola. Pozor je to molo, které je prezentováno jako molo pro šnorchlaře, ale je to zavádějící informace. Molo k hotelu nepatří, je ve špatném stavu a dokonce je u něj cedule s nápisem vstup na vlastní nebezčí. Korál v bezprostřední blízkosti pláže je šedý a mrtvý. Pokud chcete vidět něco hezčího je třeba plavat podél hotelu směrem k Malikii. Je to ovšem už pro zdatnější šnorchlaře. Daleko lepší by bylo, kdyby hotel postavil molo před hotelem, tam kde jsou ty antické sloupy. To už by se dalo mluvit o hotelu s molem pro šnorchlaře. Tam už je co vidět.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Okolí hotelu hodnotit nelze. Ten kdo létá do Egypta ví, že chce vidět památky, nebo krásy Rudého moře. V okolí hotelů zpravidla nic není, jen písek a kamení.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Opravdu v současném stavu nedoporučuji. Za stejné peníze lze navštívit hotel s lepšími službymi, a krásným čistým mořem od samého kraje.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 25
z 30 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání