Proč CK chce recenze?
Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
viola horská |
Vloženo: |
9. 8. 2017 |
Pobyt: |
červenec 2017 |
Přečteno: |
614x |
Recenze se líbila: |
404
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Nechápu, proč CK požaduje recenzi hotelu, když stejně nepodnikne žádné kroky k nápravě.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Po příjezdu opět neuklizený pokoj, pokálené WC, všude přítomný smrad (ze zálivky). Do téměř každého pokoje se lze pro nefunkční francouzská okna dostat (stejně jako před xy léty - CK byla upozorněna).
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Stálé stejná - hnus: špína! Jídlo jednotvárné, fronty. Chceš-li jíst příborem - vyčmuchej si sám.... Hotel stále hřeší na neskutečnou pláž.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Úroveň stále stejná - po příjezdu např. chybí ručníky aj., obsluha je (lze pokládat za samozřejmost) přinese, očekává bakšiš.
Pláž a moře
průměrně
(4,7/5)
Bezkonkurenční. Písčitá pláž, u Hiltonu nádherný korál. Lidi si pletou korálové ryby s kapry, normálně je krmí - pro svou potěchu a pěkné foto do alba. Tak rádi mají přírodu....
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Jako všude - plast, plast, plast..........
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Hotel jedna velká katastrofa - hřeší na úžasnou pláž.
CK o problémech s ubytováním a službami vědí, ale neřeší. Peníze nesmrdí.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 107 z 156 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
mb: Proc? - 10. 8. 2017 14:25
to je Vase zed narku,vsechna hodnoceni hazi do kose Penize Ano ty jsou zajimave pro vsechny zucastnene ,ale jinak ani nahodou si nelame Manager hlavu a cestovka ma fotky ktere neexistuji na miste.A cim vetsi Hotel =fabrika o to hur-jste jen cislo od do a konec reagovat