Napsat recenzi

Nejsem si jistá níže avizovanou "rozumnou cenou".

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 579x
Recenze se líbila: 481 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Každý soudí podle toho, co zažil, podle svých zkušeností, a také podle toho, co očekává. Hodnotí podle toho, nakolik byly jeho vize splněny. Někteří, zvláště naši (a ruští) turisté očekávali, že jim budou servírovaná holoubata na stříbrném podnosu. Někteří se domnívali, že u nich bude stát pikolík a nalévat pravou skotskou whisky. Někteří se domnívali, že mohou plavat kamkoli, ulomit cokoli, svést se na želvě a je to v pořádku - oni si to přece zaplatili.... Mně by stačilo, kdyby vše bylo čisté, fungovalo a kdyby do programu all inclusive byl zahrnut minimální příděl balené vody a přijatelná "odjezdová" snídaně.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Vyjděme z faktu, že je hotel 5hvězdičkový.....

Pokoje útulné. Nefunkční francouzské dveře - jak jsme kolektivně s ostatními rekreanty zjistili, téměř do každého pokoje se lze dostat. Po příjezdu a ubytování - pokoj nepřipraven. Špinavé wc, žádné ručníky. "Pokojský" je nosil na etapy, očekával za tuto standartní službu bakšiš. V pokojovém baru se balená voda doplňuje, je však nutno upozornit, že za úhradu. Na konci pobytu (all inclusive) spotřebu zaplatíte. Po ránu, když většina návštěvníků spí, zaměstnanci zalévají zeleň šíleně páchnoucí vodou. Zeleň je cca 1 m od balkónů, kde si ubytovaní suší plavky, ručníky. Několikrát jsem měla možnost vidět, že zaměstnanec těmito splašky pokropil i balkón....., mě se zdálo, že úmyslně, dotyčný se omlouval....

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jednotvárná.... neodpovídá pětihvězdičkovému hotelu. Hlady neumřete, co je ale alarmující, je hygiéna a obsluha. Všechno upatlatné, obsluha nestihá prostřít, příbor si člověk musí sehnat sám, s ubrousky se občas nezdržovali. Oběd na pláži - nechutná katastrofa + šílené fronty na minimální příděl masa. Naštěstí je ta možnost jít naplnit žaludek do hotelové "restaurace". Žádná hitparáda, ale dá se... Jako největší mínus, se kterým se z návštěvníků dosud nikdo nesetkal, je "odjezdová" snídaně. Odjíždíte-li v noci, nečekejte balíček na cestu, ale zbytky z předchozího dne. Vynášet jídlo z "restaurace" je však zakázáno. Takže správně - i tu okoralou housku byste měli dožvýkat v přítmí restaurace 5hvězdičkového hotelu. Dost ponížující....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Nijak mi nepřišlo, že by se personál přetrhnul.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Směrem k hotelu Hilton nádherný korál. Stojí za to. U hotelu El Malikia Resort pěkná písečná pláž. Korál o ničem - šedý, mrtvý, přesto dost rybek. Lehátka - nevím, chodila jsem se potápět (kvůli dugongovi, kterého jsem neviděla) v pět ráno, ale myslím, že jich bylo dost.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Jako všude - neskutečný nepořádek.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Do zátoky Abu Dabbab bych jela znovu. Příště však do hotelu Hilton.... a to jen z toho důvodu, že jsem v hotelu El Malikia Resort získala dojem, že jim o zákazníka vůbec nejde. Majitel hotelu hřeší na úžasnou pláž, ale turistů si, dle mého soudu neváží. Myslím, že majiteli vůbec nejde o to, aby se návštěvníci vraceli....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 107
z 156 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání