Napsat recenzi

Egypt 2017

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2017
Přečteno: 949x
Recenze se líbila: 367 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Zátoka Abu Dabbab je překrásné místo s nádherným podmořským světem. Hotelový komplex El Malikia byl však zklamáním.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Ubytování v budově 4 a pokoji prvního patra s výhledem na moře bylo moc pěkné. Pokoj nebyl při příchodu připraven, měl jen manželskou dvojpostel a dvě zbylá lůžka pro děti chyběla. To později vše zařídil pokojský, který i celý týden uklízel náš pokoj. Když byl na posteli malý bakšiš, vytvářel ozdoby z ručníků, bez bakšiše nebylo vyměněno povlečení ani ručníky v koupelně.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Strava byla nejhorší stránkou hotelu. Přes zdánlivě bohatý výběr se nedala řada především masitých jídel jíst. Většina masa byla tuhá, nedovařená a zůstávala na talířích.

Domníváme se, že není též zajištěna dostatečná hygiena restaurace, což bylo patrné na často nedomytém nádobí se zbytky jídel, skleničky a hrnky na tom byly stejně. Až nyní chápeme, že si někteří přivezli vlastní skleničky na pití. Toto nevzbuzovalo velkou důvěru v kvalitu a čistotu i u podávaných potravin. I přes snahu vyhnout se zelenině, nebalené vodě, podávání profilaxe enterolu a čištění zubů jen balenou vodou se u nás projevily střevní problémy, které ustaly až po ercefurylu. To bylo dosti nemilé překvapení. I řada dalších českých klientů si na střevní problémy v průběhu týdne stěžovala.

Také byla nemilým zážitkem poslední snídaně v časně ranních hodinách, kdy se podávaly jen den staré zbytky, čaj jsme si museli vyžádat, mléko do kávy nebylo... Na letišti bylo vidět, že z jiných hotelů dostali na cestu perfektně zabalené balíčky s balenou vodou. To též vypovídá o úrovni poskytovaných služeb.

Z těchto důvodů bychom už hotel nezvolili, i přes jeho dokonalou polohu v zátoce.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Vybavení hotelu i služby byly dostačující, nic více pro týdenní pobyt nebylo potřeba. Občas byl personál trochu unavený.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Pláž i moře jsou dokonalé, proto má tento hotel stále dost klientely a nemá potřebu své služby zlepšovat. Je škoda, že druhý hotel v zátoce Hilton není blíže na pláži, aby se stal dostatečnou konkurencí.

Jen bylo překvapením, že stále foukal silný a docela studený vítr. Toto může být příjemné v letních měsících, koncem října byla dětem v moři při šnorchlování často zima.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Za bránu komplexu jsme se nevydali. Všude jen poušť.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Jedinečná místo v zátoce s želvami. Krásné moře a pláž. Hotel by však měl zlepšit stravování, poskytovat klientům zdarma balenou vodu jako v jiných hotelích a klást větší důraz na hygienu, aby zde klienti prožili opravdu odpočinkovou dovolenou.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 107
z 156 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání