Napsat recenzi

Dovolená září-říjen 2015

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2015
Přečteno: 1 352x
Recenze se líbila: 582 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Do tohoto resortu jsme jeli na doporučení, ale na základě recenzí jsem měla velké obavy (fronty na jídlo, špína, neochota apod.). To, že si lidé v recenzích stěžují, že dostali ubytování např. až v 11 hodin, když přijeli v 6 ráno a neměli, co jíst, považuji za jejich "blbost". V každé smlouvě (alespoň těch pořádných) máte napsáno, že nárok na ubytování a ostatní služby máte až po 14 hodině. Nadávat pak na resort je nesmysl, tak to mají nasmlouvané české cestovky, zřejmě aby zájezd byl levnější. A teď k našemu pobytu. Jela nás skupina 12 lidí, z 4 páry a naše 4 členná rodina s odrostlými dětmi. Po nepříjemném začátku jsem byla fakt spokojená. Ubytování pro naší skupinu měli připraveno pohromadě v jedné budově. Bohužel došlo k záměně jmen a naše rodina se ocitla na úplně druhé straně areálu, ale hlavně i naše pokoje byly hodně daleko od sebe. Jeden pokoj byl v pohodě, ale druhý špinavý i když s krásným výhledem. Po upozornění managera, nám recepce zajistila ubytování ve stejné budově, jako bydleli ostatní. Museli jsem sice počkat až do odpoledne, ale to nevadilo. Během našeho pobytu byli v resortu ubytování nejen Češi, Poláci a Rusové, ale i početná skupina Němců, Holanďané, Švýcaři a VIP hosté ze Saudské Arábie, kteří slavnostně otevírali aquapark. Možná díky tomu se personál více snažil.

Vzhledem k naprosto bezproblémovému vstupu do moře, je resort oblíben především seniory, ale díky novému malému aquaparku je vhodný i pro děti.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

My jsme byli s ubytováním spokojeni, úklid vždy perfektní. Bez bakšiše nějaký jednoduchý ornament z ručníku , za 1 Eur pak úžasné výtvory. Pokud jsme požadovali čisté ručníky, vždy jsme je dostali. Ale je pravda, že v původním pokoji byla špína a lidé z této budovy si stěžovali na úklid.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Vedení hotelu prodloužilo dobu pro výdeje jídel, takže podle mne vše v pořádku.

Snídaně v 7 hodin naprosto bez front, oběd v restauraci ve 12.30 bez front. Večeře mezi 18.30 a 19 hodinou - jednou jsme čekali na stůl asi 5 minut, jinak v pohodě. Nejdelší fronta na jídlo, co jsem zažila - asi 10 lidí přede mnou. kdyby ostatní nepředbíhali (bez rozdílu národností), šlo by to rychleji.

Jídlo: snídaně - vejce vařená, omelety, fazole,palačinky, jogurty, ovoce, lupínky, cereálie, čerstvý sýr, tvrdé sýry, salámy (nečekejte české salámy a šunky), jejich pečivo, toustový chléb tmavý i světlý, bagety, výborné "listové těsto" na mnoho způsobů, několik druhů marmelád, máslo atd.

Obědy: vždy je ryba, kuřecí a hovězí - skoro vždy výborně připravené, dále hamburgry, výborný guláš, těstoviny, hranolky, čipsy, opečené brambory, vynikající rýže, saláty , zelenina, výborné zákusky atd. Můj poznatek: lidé si nandají od každého a pak se diví, že jí pořád to samé.

Večeře: stejná nabídka jako oběd, jen jinak připravené (např. k obědu kuřecí plátek na grilu, k večeři smažené kuře atd.)

Já byla s jídlem spokojená, dcera, která je trošku mlsná, na tom byla hůř.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Hotel je starší, ale opravuje se (jejich tempem). Skluzavky a tobogán byly již otevřeny a jsou příjemným zpestřením. Bazény byly čisté. Zahradu vylepšují, za našeho pobytu zasadili 6 vzrostlých palem, dalších 10 jich bylo připraveno. Na terasu byli přidány další stolky. Personál se staral normálně, když jsme dali bakšiš, snažili se ještě víc. Jen jedenkrát jsem se setkala s neochotou personálu, po přivezení kufru na původní pokoj (přízemí) jsme dali 1 eur a pán byl hodně naštvaný.

Animátoři: v současné době tam jsou 3 Egypťané (mluví perfektně anglicky, dále německy, a domluvíte se s nimi česky, polsky i rusky), 1 Polka, 1 Běloruska a 1 Ukrajinka. I když anglicky neumím, vždy jsem se s nimi domluvila. Zvláště Egypťané Tito a Max jsou velmi zábavní, vtipní. Přes den můžete cvičit ve vodě, hrát plážový volejbal nebo vodní pólo, chodit na strečink, hrát šipky, petangue, střídala se zumba, latina a břišní tance. Večerní programy jsou velmi podobné těm v jiných resortech, ale i při těch jsme se nasmáli.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Rudé moře je úžasné, i když kromě 2 dnů, vítr a vlny. Šnorchlovat stojí za to. Korály už jsme viděli i hezčí, ale želvy stojí za to. Každý den jsme si doplavali k želvám. Je neuvěřitelný zážitek, plavat vedle želvy. I když někteří lidi jsou "hovada". Omlouvám se za ten výraz, ale když vidíte, jak někdo tahá želvu za ocas , jak chodí při odlivu na korály i když se tam nesmí, nemám jiný výraz. K želvám vozí šnorchlaře i z jiných resortů, takže občas čeká na vynoření želvy třeba 20 lidí. Ale když tam bydlíte, můžete si chodit na želvy, kdy chcete. Někdo si stěžuje na nepořádek na pláži. Podotkla bych, že ten dělají turisté.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Nic než písek a stavební skládka, cestou na letiště jsem viděla, že někde je to ještě mnohem horší. Každý čtvrtek na vedlejší pláži koná noční diskotéka, které je velmi hlasitá. Kdo chce mít otevřené dveře na balkon, vezměte si špunty do uší.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Opravdu jsme byli spokojeni a dovolenou jsme si užili

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 107
z 156 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání