Dovolená v Egyptě
Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Cestovatel |
Vloženo: | 12. 7. 2016 |
Pobyt: | červen 2016 |
Přečteno: | 1 131x |
Recenze se líbila: | 489 čtenářům |
Fotografie: | 2 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 9 |
Protože taky čtu recenze a pomáhají mi při výběru místa dovolené přidám jednu svoji. Překvapilo mě, že před letištěm u autobusu si pani přede mnou dávala kufr sama do úložnoho prostoru a řidič na ni jenom koukal (po obdržení papíru od delegáta na recepci hotelu mi to bylo jasné - v tiskopise stálo, že si každý sám uloží a vyloží kufr do autobusu), takovéto služby byly po celý náš pobyt. Do hotelu jsme přijeli před šestou hodinou ranní, odevzdali pas na recepci s tím, že si máme přijít pro náramky opravnující k využívání služeb all inc. a pro kartičky na plážové osušky v 10hodin. V 10 hodin končila snídaně, takže kdo chtěl snídani mohl si ji zaplatit za 5Euro na osobu. Na recepci jsme nechtěli čekat, protože tam bylo velké dusno - asi nešla klimatizace. Po dobu čekání nám nebylo nic nabídnuto - ani voda, ani jídlo. Ještě, že jsme měli s sebou láhve s vodou. Převléknout do plavek bylo možné na WC u recepce. Kufry jsme nechali u recepce a šli jsme na pláž. Protože jsme zde ještě nikdy nebyli nechápali jsme, jak funguje zabírání lehátek - ráno v šest hodin u pláže skoro nikdo nebyl, ale nejlepší místa byla zabrána hozením osušky na lehátko nebo přivázáním šátku ke slunečníku. Behem celého našeho pobytu to takto fungovalo. Poslední den pobytu jsme odevzdávali klíče od pokoje, náramky a kartičky od osušek do 12hodin(před 12 chtěli ještě lidé u baru na recepci, měli ještě náramky, pití a číšníci se s nima dohadovali - chtěli už pití po nich zaplatit), oběd byl od 12.30 - za 10Euro nebo za 30 Euro za pokoj i s možností využívat pokoj do odjezdu, který byl plánován na 14.15, ale byl přesunut kvůli zpoždění na 15.15(to sdělil ve 12.30 delegát jen několika lidem, kteří zrovna byli na recepci a měli to vyřídit ostatním!!!!(které neznali) sám delegát nenapsal na nástěnku změnu času odjezdu ani nás nedoprovázel na letiště - byl tam úplně jiný člověk, který se stále vymlouval, že on neni náš delegát a nemůže nám nic více sdělit). Letadlo mělo zpoždění 2 hodiny. Takže nás nechali bez jídla a pití i děti (pokud si to člověk sám nezaplatil). Ze začátku jsme měli fajn uklízeče, ale po 2 dnech byla výměna a to jsme koukali, sice uměl z ručníků tvořit různé věci - např. hada, ale úklid už nestíhal. V koupelně byli mravenci. Na chodbách u hotelu švábi, dcera jednoho viděla utíkat na recepci za pohovku. Moře bylo krásné, někdy teplé jako kafe, rybičky super. Po západu slunce se nesmí do moře ani do bazénu u hotelu. Kvůli moři nelituji dovolené.
Ubytování
Až na brabence dobrý.
Strava a stravování
Dobrý.
Vybavení, služby a personál hotelu
Služby nic moc.
Pláž a moře
Pekná, písečná pláž, v moři spusta rybiček. Po setmění cupitají po pláži krabi.
Okolí hotelu
Dobré.
Celkový dojem
Vylepšuje to moře.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 107 z 156 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Jana: hodnocení - 12. 7. 2016 12:14
Ahoj, já si myslím, že to taková hrůza není. My jsme zde byli již podruhé cca před 3 týdny a vždy spokojenost. Nevím co máte za CK, B*S* ovšem mezi nejlepší nepatří. Všechny informace jsou v cestovních dokumentech, co se týká náramků a to že se zabírají lehátka je normální, ale rozhodně vím, že lehátek tam byl dostatek, holt v první řadě nemohou být všichni. Standartně mravenci na pokoji jsou pokud se tam povalují drobky z jídla a dá se jich během vteřiny zbavit Offem. Taktež se to dá vyčíst v recenzích. Nevzít si do kufru láhev s vodou.... to je nedomyšlené. A za případné nedostatky můžeme poděkovat našim informátorům jako je tn.cz, protože kdyby nevysílali o Egyptě nesmysly, tak možná by pak komfort vypadal jinak a personál by nemusel živořit. Ano klima je na recepci omezená, zahrada je suchá - nejsou peníze na zahradníka a jen pro to, že lidi nelétají. reagovatcestovatel: Re: hodnocení - 12. 7. 2016 12:33
Dobrý den, mravenci vylézali z otvoru odpadní roury, která nebyla dostatečně utěsněna, takže žádné vaše drobky..... Na to, jak to chodí s rezervací lehátek upozornuji ty, kteří to neznají. Já bych za takovou recenzi např. byla ráda. Že pro vás to neni přínosné, protože to znáte, je vaše věc. O zahradě jsem nepsala ani tuk, ale klidně dodám, že o zahradu se starali a i ji zalévali. A ještě - láhev s vodu jsme měli, což píši. Nejdříve si pořádně přečtete rezenci, než na ni budete reagovat. reagovatJana: Re: Re: hodnocení - 13. 7. 2016 7:56
Já jsem ráda, že toto píšete, protože alespoň počet nenasytných Čecháčků klesne a bude tam klid :-) a Velmi by mě zajímalo co by jste si za cca 14000,- i s letenkou představovali . Když odečtete letenku .... tak opravdu moc na honosnější pobyt nezbývá a to máte v ceně myslím dost chutné jídlo, koupání a ubytování, kde nehrábnete prstem :-) A ano možná kdyby se Češi nechovali jak s oblibou říkaj k negrům, tak by se možná i ty negři více snažili. Ano proto se jich zastávám, protože mi jsme banda daleko hoších opic po tom co jsem toto léto viděla. reagovatcestovatel: Re: Re: Re: hodnocení - 15. 7. 2016 14:43
Pani Jano, nejste "náhodou" z tohoto hotelu? Protože tam je jedna Jana - Češka, která pro hotel pracuje nebo se tam vdala. Jedny turistky, z našeho zájezdu, které šly na snídani po příjezdu s ní měly konfrontaci. Přišla až k nim ke stolu, když ještě snídaly, a chtěla po nich hned peníze. Až když byla upozorněna hosty, že takhle se k nim chovat nebude, zmírnila svůj projev. Váši poslední reakci snad komentovat ani nebudu..... reagovatcestovatel: Re: Re: hodnocení - 15. 7. 2016 14:37
A zájezd pořádal E******. reagovatKratochvíl: Re: hodnocení - 12. 7. 2016 22:42
Paní Jano, tak jako Vy může psát buď člověk, který tam nebyl, egypťan, zaměstnanec CK nebo ten kdo je na to zvyklý z domova ... Mě bylo hned po příjezdu divné, že tam byli pouze ost němci, žádný ital ani jiný kultivovanější cizinec. Musím konstatovat, že se zvyšováním počtu čechů v lokalitě úměrně klesá úroveň hotelových služeb. Tohle jsme "dokázali" už v Chorvatsku. reagovat