Napsat recenzi

Nikdy více

Recenze hotelu Hilton Nubian Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 1 009x
Recenze se líbila: 160 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Příšerný několikahodinový čekání na recepci, kde si člověk připadá jak největší odpad, když tam dospává na smradlavých gaučích a čeká na náramek a na pokoj za 55,000 bych čekala ze se bude k nám přistupovat jako k hostům a ne jako ke kusu hadru. Nevím na co si ten Hilton hraje ale do luxusního hotelu má daleko.

Ubytování  průměrně (4,7/5)

Šílený

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

:-(

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

:-(

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

:-(

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

:-(

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

:-(

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 40
z 50 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jiřina Kreidlová: Recenze hotelu Hilton - 4. 8. 2022 17:20

Již jsme byli v Hiltnu 6x . Vždy po přijezdu jsme šli na snídani a ubytování bylo co nejdříve. Jídlo bývalo luxusní. Nikdy jsme neměli střevní potíže. V červnu 2022 již bylo vše jinak. Nejhorší byla strava. Výběr jídla hrozný - žádný.Střevní potíže jsme neměli jen my ale i ostatní rekreanti. A balíček do letadla ostuda Hiltnu. Zdravím Vlastu, která balíček pojmenovala. Asi změnou majitele došlo k této velké změně tak je nám to líto ale Hilton - Nielton (zdravím paní, která hotel Nielton - Hilton pojmenovala. )již nikdy více. Je nám to líto. Jezdili jsme tam rádi. reagovat

ZR: Re: Recenze hotelu Hilton - 25. 8. 2022 16:58

S paní musím souhlasit. Po příjezdu v 8,00 na hotel jsme byli informováni, že pobyt začíná až ve 14,00...Za vstup na snídani bez náramku požadovali 10 EUR za osobu (nás jelo 5, takže 50EUR). Pokoj jsme nakonec dostali po 10 hodině, ale "krásný" první dojem to již nenapravilo. Jídlu dle nás nebylo co vytknout, vždy jsme odcházeli spokojeni. Velké minus bylo, že víno se podávalo jen v jídelně při obědu a večeři, jinak požadovali 5EUR za možná 1deci?? Asi to bylo to nejdražší pití, páč jiné lihoviny lili zcela bezostyšně v jakémkoli množství... reagovat

jirka: *** - 10. 2. 2023 19:06

55 jsi ale nedala jim v Hiltonu , ale nějaký český cestovce , která hlupákům prodává ve first minute za 55 , a jiným třeba ten samý termín prodává jako last za 25 . V Hiltonuje jim to ale je uplně *** , protože cestovka má fixní částku na osobu stejnou po celý rok . Co čekání týče - taktéž cestovka domlouvá odlet a čas příletu , takže když je odlet v 1 hodinu ráno a příjezd do hotelu v 6 , tak je jasné , že musíte počkat na check in , který je ve většině hotelů na celém světě ve 14h a v hotelu absolutně nerozhodují o tom v kolik host přijede na hotel ... Na hotel tě dopravuje cestovka , ne hotel ... V případě kdy by jste měli mít pokoj už ráno , museli by jste mít pobyt ne 8 dní 7 nocí , ale 9 dní a 8nocí . což by se vám asi kvůli těm pár hodinám nelíbilo , dalších cca 5 tis ne ? Takže .. nadávejte na cestovku , nadávejte *** , ale nebuďtě zlí na lidi , kterí dělají jen svou práci a i přes váš kyselý ksicht , se vám snaží vyjít vstříc a ubytovat co nejdřív .... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání