Noční můra
Recenze hotelu Bliss Nada Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)
Hodnocení: |
průměrně:
2,6/5
|
Autor: |
Hana |
Vloženo: |
12. 10. 2024 |
Pobyt: |
říjen 2024 |
Přečteno: |
2x |
Recenze se líbila: |
24
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
.Hotel neodpovídá tomu, co jsme si přečetli na stránkách CK. Personál nebyl ochotný ba naopak byl velice agresivní. Bylo jedno, zda jsme požádali o nealkoholické nápoje či alkoholické. Po pravdě na alkoholické nápoje jsme se ani neměli odvahu zeptat, jelikož když jsem poprosila barmana o pivo, tak hodil mým kelímkem přes půl baru. Po stížnosti u vedení hotelu se absolutně nic k lepšímu nezměnilo. Právě naopak. Jídlo byla jedna velká katastrofa. U večeře jsme dostali jen jednu malou skleničku vína, na další už jsme neměli nárok. Tento hotel byl pro nás noční můrou, ze které se do teď nemůžeme vzpamatovat
Ubytování
průměrně
(3,2/5)
Staré pokoje...špinavé, uklízelo se sporadicky
Strava a stravování
průměrně
(2,9/5)
Katastrofa
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Personál agresivní, neochotný
Pláž a moře
průměrně
(2,6/5)
Tohle ani nestojí za komentář
Okolí hotelu
průměrně
(2,6/5)
Hrůza
Celkový dojem
průměrně
(2,6/5)
Už nikdy víc. Zbyli nám jen oči pro pláč
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 14 z 41 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
zkušený cestovatel: Snad jste nedali na předchozí recenzi ? - 13. 10. 2024 10:51
No opravdu, rozdíl proti té předcházející recenzi je tak propastný, že jste se někdo musel splést v názvu..... ale vážně, pokud ta s. Karolína není dokonce nějaká nepovedená umělá inteligence, jde o protřelou komerční podporovatelku prodeje těch nejhrůznějších hotelů (a kladné lajky ji poskytují její chlebodárci - spokojenost s výňatky ze reklamních brožur přesahuje možné statistické chyby. reagovat