dovolenám u zanedbaných veřejných záchodků
Recenze hotelu Bliss Nada Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)
Hodnocení: |
průměrně:
2,6/5
|
Autor: |
důchodce |
Vloženo: |
6. 10. 2014 |
Pobyt: |
září 2014 |
Přečteno: |
521x |
Recenze se líbila: |
638
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Po celou dobu naší dovolené zde rozstřikovali odpadní vody s močí v době pobytu klientů v areálu hotelu a spršky této smradlavé směsi postřikovali nejaen klienty ale i prostora s pitín a vchod do jídelny. V celém areálu to smrdělo stále jako na zanedbaných záchodcích. Na několikeré upozornění turistů vůbec nereagovali . Hazardují tak se zdravím všech lidí, kteří se v tomto prostoru pohybují. Už bychom do tohoto hotelu nejeli ani zadarmo. Nelze použít ani balkon, nebot sedíte ve smradu a pouštíte si ho do pokoje.
Ubytování
průměrně
(3,2/5)
ucházející úklid špatný
Strava a stravování
průměrně
(2,9/5)
jednotvárná
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
průměrné
Pláž a moře
průměrně
(2,6/5)
žádný vstup do moře pouze pro zkušené plavce a potápěče
Okolí hotelu
průměrně
(2,6/5)
létající papíry a igelity
Celkový dojem
průměrně
(2,6/5)
velice špatný
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 14 z 41 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.