Napsat recenzi

Jana

Recenze hotelu Mövenpick Waterpark Resort & Spa Soma Bay ***** (Egypt - Hurghada - Soma Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2019
Přečteno: 301x
Recenze se líbila: 269 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pěkná dovolená

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Ubytování bylo pěkné, i když 5* asi neodpovídá. Za 14 dní nám ani jednou nevyměnili ručníky na pokoji. Pokoj neměl balkón, ale moje obavy z toho, že si nebudu mít kde usušit plavky byly zbytečné, do rána bez problémů uschly v koupelně na šňůře. Úklid odpovídá tomu, že tam uklízí chlapi ... Za minibar na pokoji se platí, na což jsme byli upozorněni. Zdarma byla pouze litrová láhev vody na pokoji.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Dobré, dalo vybrat, hlady jsme rozhodně neumřeli. Výhodou je restaurace na pláži, kde se dá najíst v poledne, i když je tam omezenější výběr než v hlavní restauraci hotelu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Personál celkově odpovídal egyptské mentalitě.. Super byli číšníci v restauraci, kmitali co jen to šlo, byli usměvaví a vstřícní, velmi přátelští. Číšnici v baru a venku na terase byli taky usměvaví a přátelští, ale to bylo asi vše :-D Dokázali se neskutečně dlouho dívat z dálky na hosty jak sedí u prázdného stolu ale nepřišli ani za nic. Když dostali bakšiš, tak se to trochu zlepšilo, ale jen na chvilku. Nejvíce mi asi vadila hlasitá hudba u bazénu i na pláži. Dokola ty samé odrhovačky se daly přežít, kdyby to tak neřvalo. Naštěstí to nebylo celý den, jen když byli animátoři aktivní...

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Pláž pěkná, trochu dál od hotelu, ale dalo se to. Není třeba obuv do vody. Málo korálů. Než se dojde do hlubší vody tak to trochu trvá, ale dá se i přes molo.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Okolí hotelu je písek... tak jako většinou v Egyptě. Areál hotelu je pěkný, takže nebylo potřeba někam chodit. Nákupy jsme neměli v úmyslu, vozit tretky z dovolené už nás dávno přešlo.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Můj celkový dojem z dovolené je bohužel dost ovlivněný cestou - zpoždění letu na cestě tam i zpátky, komplikace na letišti. Odlet z Bratislavi, letecká společnost AMC, zpoždění letu 11 hodin. Celý den strávený na letišti, bez jakéhokoli občerstvení, komunikace ani pomoc z cestovky žádná. Po telefonu nám slíbili alespoň voucher na občerstvení a potvrzení o zpoždění letu. Nedostali jsme nic. Když jsem viděla to letadlo, tak jsem byla ráda, že jsme vůbec přežili. Jelikož tato letecká společnost nemá sídlo v EU, tak nemáme ani nárok na náhradu za zpoždění letu. Prostě jedna velká katastrofa, varuju před AMC.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 8
z 14 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání