Jana
Recenze hotelu Mövenpick Waterpark Resort & Spa Soma Bay ***** (Egypt - Hurghada - Soma Bay)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Jana |
Vloženo: | 21. 10. 2019 |
Pobyt: | říjen 2019 |
Přečteno: | 301x |
Recenze se líbila: | 277 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Pěkná dovolená
Ubytování
Ubytování bylo pěkné, i když 5* asi neodpovídá. Za 14 dní nám ani jednou nevyměnili ručníky na pokoji. Pokoj neměl balkón, ale moje obavy z toho, že si nebudu mít kde usušit plavky byly zbytečné, do rána bez problémů uschly v koupelně na šňůře. Úklid odpovídá tomu, že tam uklízí chlapi ... Za minibar na pokoji se platí, na což jsme byli upozorněni. Zdarma byla pouze litrová láhev vody na pokoji.
Strava a stravování
Dobré, dalo vybrat, hlady jsme rozhodně neumřeli. Výhodou je restaurace na pláži, kde se dá najíst v poledne, i když je tam omezenější výběr než v hlavní restauraci hotelu.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál celkově odpovídal egyptské mentalitě.. Super byli číšníci v restauraci, kmitali co jen to šlo, byli usměvaví a vstřícní, velmi přátelští. Číšnici v baru a venku na terase byli taky usměvaví a přátelští, ale to bylo asi vše :-D Dokázali se neskutečně dlouho dívat z dálky na hosty jak sedí u prázdného stolu ale nepřišli ani za nic. Když dostali bakšiš, tak se to trochu zlepšilo, ale jen na chvilku. Nejvíce mi asi vadila hlasitá hudba u bazénu i na pláži. Dokola ty samé odrhovačky se daly přežít, kdyby to tak neřvalo. Naštěstí to nebylo celý den, jen když byli animátoři aktivní...
Pláž a moře
Pláž pěkná, trochu dál od hotelu, ale dalo se to. Není třeba obuv do vody. Málo korálů. Než se dojde do hlubší vody tak to trochu trvá, ale dá se i přes molo.
Okolí hotelu
Okolí hotelu je písek... tak jako většinou v Egyptě. Areál hotelu je pěkný, takže nebylo potřeba někam chodit. Nákupy jsme neměli v úmyslu, vozit tretky z dovolené už nás dávno přešlo.
Celkový dojem
Můj celkový dojem z dovolené je bohužel dost ovlivněný cestou - zpoždění letu na cestě tam i zpátky, komplikace na letišti. Odlet z Bratislavi, letecká společnost AMC, zpoždění letu 11 hodin. Celý den strávený na letišti, bez jakéhokoli občerstvení, komunikace ani pomoc z cestovky žádná. Po telefonu nám slíbili alespoň voucher na občerstvení a potvrzení o zpoždění letu. Nedostali jsme nic. Když jsem viděla to letadlo, tak jsem byla ráda, že jsme vůbec přežili. Jelikož tato letecká společnost nemá sídlo v EU, tak nemáme ani nárok na náhradu za zpoždění letu. Prostě jedna velká katastrofa, varuju před AMC.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 8 z 14 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »