Napsat recenzi

Nedoporučuji!!!

Recenze hotelu Caribbean World Resort Soma Bay ***** (Egypt - Hurghada - Soma Bay)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 1 487x
Recenze se líbila: 638 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Absolutně nedoporučuji!!! Petihvězdičková byla pouze recepce, pokoje přijatelné,ovšem v Egyptě nečekejte komfort evropský. Stravování a servis v hlavní restauraci na úrovni nádražní restaurace před třiceti lety v komunismu.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Dala jsem dvacet dolarů do pasu na recepci a přesto dostala pokoj sice prostorný a uklizený, ale za zády se stavil nový hotel, tudíž třetí den jsem běžela na recepci kvůli hluku vyměnovat, dostala jsem s výhledem na bazén, s kterým jsem byla spokojena nebýt ruských turistů jež byli schopni celou noc probírat své rodinné problémy u bazénu. Prostě Rusáci!

V Egyptě nečekejte pětihvězdičkový hotel jako v Evropě, vše působí jakoby opotřebovaně , ušmudlaně, ač je to umyto, již jen spárování dlaždic je doslova tristní, pěkná dlažba , ale jakoby ji spárovalo malé, tříleté dítě . To jsou již detaily. Uklid a starost uklízeče byla dobrá, však jsem jej taky odměnili.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Stravování doslova hnus. U snídaně jsem jedla pouze smažené koblihy jež byly připravovány přímo před vámi a vystála jste si na ně řadu, šunku či salámy nečekejte, hodně sýrů typu ovčích posypány různým kořením, pečivo nic moc, jakoby den staré, volská oka, vaječná omeleta , zeleniny dostatek, ale rajčátka jako v Česku též nečekejte.

Káva a čaj z barelu jako na skautském táboře, umělé lžičky naházené v míse. Těšila jsem se na své espreso doma. Ale za 3 dolary jste si jej mohla dát v lobby baru. Samozřejmě , že jsme všichni dostali Faraonovu pomstu, tedy průjem a bolení břicha a pozor , ač doktor předá veškeré léky, pomohou , ale musíte je užívat do konce pobytu jelikož konzumujete stále stejné kontaminované jídlo, alespon já, pokud jsem vysadila průjem a bolest břicha byl stále. Dveře kliniky se netrhly, byl na ni výhled z Gazebo baru, tedy jsme nebyli sami.

Maso v hlavní restauraci nehledejte, pouze venku nabízeli a to prosím denně max výber ze dvou či tří mas pokud počítám rybu. Tedy tuhá šlichta, něco jako guláš jež se nedal pokousat, smažená ryba na níž byly samé kosti a možná tři sousta masa a obalené konce kuřecích kytek na níž jsou taky víceméně kosti, kuřecí prsa či plátek masa jsem se setkala jednou za 12 dní pobytu, a to vepřové na grilu, tedy děti dotaly, já chtěla také, ale už byla pouze žebra na grilu, dostala jsem dvě, masa na 4 sousta. Tedy moje strava byla víceméně vegetariánská. Ano! Hlady neumřete, ale taky si nepochutnáte a než usednete ke stolu hodně se nalítáte, řada na maso, řada na nápoje, žádná obsluha. Obsluha fungovala pouze k odnášení talířů, tedy odvážení talířů na špinavém pojízdném stolku.

Opomenula jsem zákusky, velmi sladké a víceméně samá bublanina na různé způsoby či těžký korpus se sezamem. Jednou jsem se setkala s dobrým dortem a v neděli při večeři již před odjezdem plněné kuličky šlehačkovým krémem, ale pravá šlehačka to jistě nebyla, opět nějaká náhražka.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Recepce standartní, hlavní restaurace a bary okolo tež standart, nemohu si stěžovat.

U pláže v restauraci Tortuga byla obsluha nepříjemná a jídlo katastrofa, pouze polévka se dala sníst. Lépe bylo počkat na snack od 15 hodin.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Hezké! Písek a malý korál s rybkami.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Okolí hotelu ucházející oproti jiným hotelům jež byly mezi odpadky.

Jinak Egypt je jedno velké smetiště, oni běžně vyváží odpad do pouště a tak to taky vypadá, pro mne šokující a velká škoda.

Návštěva Hurgady mikrobusem s dvěma dětmi za 30 euro nedopručuji. Helekají na vás prodejci jako na jarmarku, řidič vás vysadí u prodejce, kterému dohazuje klienty, tedy nás nákupčí a po výběru zboží nasadi nehoráznou cenu o níž tvrdě smlouváte.

Vše se dá nakoupit na letišti při cestě zpět a bez smlouvání za stejný peníz.

Hurgáda prach, špína a bída. Ale děti měli zážitek z jiného světa.

Ovšem musím sdělit i posezení v restauraci či baru?hotelu Abatros v Hurgadě, výborný čerstvý džus z pomerančů a manga, osvěžující v té špíně a horku okolo .

Spousta kočiček a kotátek válejících se mezi zbožím. My máme kočky rádi, ale další fakt pro představu.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Špatný.

Do Egypta na dovolenou se již nehodlám vracet. Tato země mě velmi zklamala jak prostředím , tak chováním domorodců. Chovají se k vám hezky pouze jako k nositeli peněz! Viz. kupovala jsem oříšky a pití v marketu v Hurgadě a pokladní když mi vracela peníze, práskla mi s nimi na pult a pohrdavě odklonila hlavu, arabka v šátku a podobný pocit jakože obtěžuji jsem měla třeba i v restauraci na pláži přímo v hotelu.A to podotýkám, že do Hurgady jsem si vzala dlouhé kalhoty a dlouhou halenu, pouze dlouhé blond vlasy jsem nechala v culíku. Všude chtějí bakšiš. Já si připada jako mezi cigány, prominte mi ten výraz prosím.

Jsem ochotna se vrátit pouze na památky do Káhiry, a to jen na otočku, památky, jedna max. dvě noci v hotelu a šupem domu. To jediné mě může přivězt zpět do této země, přičem dněšní civilizace nemá s těmito poklady nic společného!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 61
z 80 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání