Napsat recenzi

NIKDY VÍCE

Recenze hotelu Amwaj Beach Club Abu Soma Resort (ex Albatros Beach Club) ***** (Egypt - Hurghada - Soma Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 2 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 0

Tento hotel byl naprosto nejslabším hotelem, který jsem v Egyptě zažila. Hotel avizuje dokonce 4,5 hvězdy, za mne - ani náhodou. Každý od dovolené požaduje něco jiného. Já aktivity, které naprosto nesplnily moje představy. Animátory nebylo od ostatních poznat. Myslím, že by se hotel měl zamyslet, zda jim nezakoupit alespoň stejné trika. Mnohdy je člověk nerozeznal od ostatních návštěvníků. Slečna na strečink a jógu se usmála až poslední den. Aqua-arobic v bazénu s hloubkou 1,45 cm, takže se většina cvičících u cvičení topila. Opravdu se špatně cvičí, když Vám sotva kouká hlava.... Několikrát se stalo, že se aktivity nekonaly. Největší zklamáním zde byla kultura stolování. Ve všech hotelech, které jsem v Egyptě navštívila, byla večeře slavnostní záležitostí. Na stolech ubrusy, takže jste se cítili jako v restauraci. Mohli jste posedět, dát si skleničku. To v této závodní jídelně není možné - viz. můj popis dále. Dvě ala card restaurace, navštívili jsme jen orientální, která byla skvělá, ale vzhledem k tomu, že Vám nedají při příchodu menu, na kterém je uvedeno, co bude následovat, netušíte co jíte, ani kolik toho bude. Během mého pobytu probíhala rekonstrukce chodníků. Na různé opravy jsem v Egyptě zvyklá (nakonec, kdy to mají udělat, když mají otevřeno 12 měsíců v roce), ale broušení dlaždic v deset večer, pod vaším oknem nic moc:(. Celkové hodnocení hotelu: pokud by to byl první pobyt v Egyptě, tak asi OK, nemáte s čím srovnávat. Budete si myslet, že plastová lžička ke kávě je ok.. Hotel neurazí ani nenadchne. Pokud si chcete odpočinout, nepožadujete žádné aktivity a chcete se pouze válet, tak na pár dní asi ok. Ale vzhledem k tomu, že v zimě slunce svítí v podstatě jen na polovinu prostoru okolo bazénu, musíte jít "ručníkovat" před sedmou ráno, jinak máte smůlu. Personál s ručníky aktivně kšeftoval, takže za bakšiš zabrali místa už před sedmou. Z mého pohledu tento hotel na delší dovolenou naprosto nevhodné. První hotel, kde jsem vlastně nefotila, nebylo co.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

První pokoj byl hned po příjezdu vyměněn. Pod postelí byla použitá dětská plena a ponožka, postele nešly srazit, protože byly o 10cm jinak vysoké. Pokoj byl vyměněn. První týden úklid velmi povrchní, druhý týden se změnil personál - úklid na jedničku. Pokoj prostorný, lednička, televize, trezor. V zimě do pokojů na levé straně hotelu (když stojíte směrem k moři) nesvítí slunce, protože je nízko. Každý den tekla teplá voda, což nebývá v Egyptě pravidlem.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Jídlo se opakuje. Tematické večeře nejsou poznat, protože kromě rybího večera bylo pokaždé téměř to samé. Pro milovníky fast foodu opravdu chutné hranolky a hovězí (zpravidla pečené nebo v nějaké omáčce). Co je ke cti kuchařů, že jídlo, i když se opakovalo, nebylo špatné, což v podstatě zachránilo celkový dojem z dovolené. Pití do malých skleniček, hrnek na čaj 1,5dcl, žádná konvička. Z 90% pivo nalévali z lahví. Točené pivo v podstatě jen u večeře v jídelně (tuto místnost nelze nazvat restaurací). Točeno do sklenek z myčky, takže i když bylo náhodou studené, bylo okamžitě teplé, takže nepitné. Poprvé jsem zažila, že neměli kovové lžičky, ale pouze plastové nebo dřevěné špachtle, což mi na avizovanou 4 hvězdu připadá strašné. Restaurace je opravdu "jídelna" se šílenou výzdobou i akustikou. Denně vyřvávaly stejné vánoční písně, s hlukem od strávníků to vytvářeno kravál, takže člověk se opravdu v rychlosti najedl a odešel. Každý den, u každého jídla se tvořily fronty, takže člověka přešla chuť vůbec něco jíst. Mnohdy si nebylo ani kam sednout, kapacita jídelny naprosto nedostatečná. Bary rozdělené tak, že někde jen nealko, někde alko, někde káva, takže se naběháte, než si ke stolu odnesete vše na co máte chuť. V jednom baru odmítli nalít jen čistý tonic s tím, že je nutné dát si ho v kombinaci s nějakým alkoholem.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Hotel relativně po rekonstrukci, během pobytu rekonstrukce chodníků. Personál na recepci ochotný vždy pomoci. První týden úklid pokoje povrchní, druhý týden po změně personálu na jedničku. Aktivity pro mne nedostatečné, hodně amatérské.

Pláž a moře  průměrně (2,8/5)

Pláž čistá opravdu jen v rozsahu hotelu. Moře 300m po kolena. Za hranicí hotelu staveniště a smetiště.

Okolí hotelu  průměrně (2,3/5)

Poušť, smetiště

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Pro někoho, kdo je v Egyptě poprvé asi dobré. Pro mne nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 13
z 32 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání