Napsat recenzi

Sea Gull

Recenze hotelu SeaGull Beach Resort **** (Egypt - Hurghada - Sakkala)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2023
Přečteno: 127x
Recenze se líbila: 110 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Tento hotel byl nejhorší ve kterým sme v Hurgádě kdy mohli být.Neodpovídá 4 hvězdám ,n eochotný personál.Nejsme nároční klienti,ale to co jsme zažili v Sea Gullu byla naprostá katastrofa . Většina klientů jsou rusáci a ukrajinci,kteří se chovají jak hovada .žádný výběr z jídel,žádné ovoce.Delegáta jsme po celou dobu dovolený neviděli pouze při příjezdu.Delegát se snáma přestal bavit ,protože jsme si od něho nekoupili žádný výlet,ač jsme mu vykládali že v Hurgádě nejsme po prvé (tak se asi urazil).

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Pokoj sme dostali po 12 h,s čím jsme počítali.Náramky nám dali až v 10h kdy už bylo po snídaních .Takže nám po cestě nedali ani snídani a kafe jsme si m useli zaplatit .Bylo jim uplně jedno že máme sebou tři malé děti. Pokoj jsme dostali v novém Sea Gullu s výhledem do rušné ulice v době ramadánu,bylo to naprosto uchvatné !!!! Prý byl hotel zcela obsazený.Jinak pokoj na jejich poměry vypadal slušně.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Stravování byla jedna velká katastrofa - kde se dalo najíst byli snídaně,tam si každý vybral dle svého gusta.Obědy a večeře ač byli v jídelně nebo na plážovém baru,byli každý den stejné.Každý den se vše opakovalo a třetí den už ste nevěděli co si dát k jídlu aby se vám nezvedal žaludek. Žádné ovoce na výběr ,jen nakrájená jablka,žlutý meloun a pomeranč...tot vše .Pro ovoce jsme si chodili kupovat přes ulici k místním prodejcům.V polovině týdne jsme už bohužel chodili i na večeře mim o hotel, aby jsme zbytek dovolené nějak přežili.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Vybavení hotelu je průměrné a personál hotelu velice nepříjemný ,což jsm e se ještě z žádných hotelů v Hurgádě nesetkali?! Personál na jídelně nezvládal vůbec chaotickou situaci , kde bylo plno,všude fronty,na stolech chyběly příbory,nebyly ani u pultu.Stoly špinavé (nejenom v jídelně,ale i venku a na plážových barech).Talíře vám pomalu berou už od pusy aniž byste dojedli.Ruská a ukrajinská klientela se chová v jídelně jako prasata a předbíhají :( Personál jim samozřejmě nic neřekne,ale na čechy si dovolí).Nesmíte si vynést ani jídlo z jídelny ven.Neskutečné co bylo večer na plážovém baru,kde končili ve 21h, vám čtvrt hodiny před 21h přijdou a z plastových kelímků vám veškeré pití přelijí u stolu do papírových kelímků a nepříjemným pohledem vám dají najevo VYPADNI.

Rozhodně takto by se snad neměl nikdo chovat a už vůbec se nedá říct all inclusive.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

dostačující

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

krásně upravená zahrada

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Nejsme nároční klienti,ale s takovým neprofesionálním přístupem a službou hotelu a neochotou personálu jsme se nikde v žádném hotelu ještě v Hurgádě nesetkali . KATASTROFA

Tento hotel NEDOPORUČUJI

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 57
z 107 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání