Napsat recenzi

Des a hrôza

Recenze hotelu SeaGull Beach Resort **** (Egypt - Hurghada - Sakkala)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2019
Přečteno: 509x
Recenze se líbila: 279 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 0

Po príchode do hotela sme dostali 2 izby. V prvej izbe boli niekoľkokrát vypáčené dvere, zničená podlaha, doškriabaná televízia, špinavá kupeľňa (ešte aj s popolom od cigariet), nefungujúci sejf a klimatizácia, ktorá ani po hodine nebola hotelovým personálom opravená. Požiadali sme o výmenu izby a následne sme dostali novú, v ktorej už ale bývali iní hostia. Do tretice sme dostali izbu, v ktorej aspoň fungovala klimatizácia a plesnivú kúpeľňu sme akceptovali, lebo sa nám už nechcelo opätovne sťahovať a riešiť zdlhavý proces na recepcií.

Pri druhej izbe to bolo o niečo lepšie. Sejf taktiež nefungoval. Klimatizácia áno, ak si odmyslíme to, že z nej kvapkala voda na podlahu. Tu bolo dôvodom výmeny izby to, že na nás spadla garniža. Opäť sme dostali izbu, v ktorej už niekto býval a nakoniec izbu, ktorú majú určenú pre dovolenkárov z lepších krajín ako je Slovensko (izby mal hotel rozdelené do kategórii podľa lokalít). Musíme uznať, že sme aj tak dobre obišli a riešili problémy s ubytovaním len jeden deň, narozdiel od ostatných hostí. Niektorí hostia sa snažili ubytovať 3 dni, prípadne spali na lehátkach pri bazéne. Po nepríjemných problémoch s ubytovaním (ktoré sme si vyriešilie bez delegáta) nás delegát ubezpečil, že dostaneme ospravedlňujúci list, extra vodu na izbu a misu s ovocím, ktoré sú zjavne ešte niekde na ceste.

Hotel Seagull o sebe tvrdí, že má 4 hviezdičky, no mohlo tomu tak byť pred 20 rokmi. V porovnaní s hotelmi v iných krajinách by mu mali minimálne 2 zobrať. Veľmi nepríjemní boli aj kadejakí predavači výletov, ktorí nás nenechali na pokoji ani v bare či na pláži (našťastie sme si po 10 minutách na nej zaobstarali červené vlajku, aby nás nevyrušovali).

Čo sa týka stravovania formou švédskych stolov bolo to ako na bojovom fronte nájsť si vôbec miesto na sedenie a čistý príbor, o prázdnych pohároch ani nehovoríme. V jeden večer po príchode z Káhiry nám delegát objednal neskorú večeru, ktorú nám zamestnanec ani nechcel dať, lebo sme ževraj neboli na jeho zozname. Po 2 návštevách recepcie a 3 telefonátoch s jeho nadriadeným nám ju nakoniec odsúhlasili (išlo iba o pečivo zo syrom podotýkam, žiadnu veľkolepú poslednú večeru).

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Hrozné.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Každý deň skoro to isté.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Dávno zastaralé a špinavé zariadenie. Personál bez odmeny nič neurobí.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

V poriadku.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Hluk a všade predavači.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Katastrofálny.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 57
z 107 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání