Napsat recenzi

2013 velká nespokojenost, 2014???

Recenze hotelu Le Pacha Resort **** (Egypt - Hurghada - Sakkala)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 437x
Recenze se líbila: 556 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V tomto hotelu jsme byli 2X. První návštěva - LUXUS, pohoda, druhá v srpnu 2013 HRŮZA, ŠPÍNA. Třetí (plně platící osoba) měla spát na skládacím lehátku s použitým ložním prádlem, nefunkční lednička 5 dnů-po jednání s delegátem i recepcí! Velmi špinavá pláž a plážový bar - zápach, špína, plastové sklenice a plastové hrnky X krát používané, poškrábané, zašlé a nechutné. Na stolcích neuklizené odpadky, stoly neutřené - šílená změna k horšímu.

Jsem moc ráda, pokud se to letos změnilo, ale již nikdy více tento hotel.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Zařízení hodně opotřebené, neopravené, stopy plísně v koupelně - dveře i zeď, zašlá špína. Ložní povlečení nebylo za dobu pobytu (11 dnů) vyměněno!

Opakovaně nefunkční lednička - po 5 dnech jsme sami vyřídili změnu s uklízečem, recepce nereagovala.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Stále stejné složení stravy. Chutná úprava. Velký výběr zákusků.

Výhoda obědu na pláži - menší, ale chutná nabídka.

Vždy chlazené nápoje, možnost omezeného využití 24 hodin.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Vybavení staré a neudržované, špína, prach. V koupelně plíseň. Stále chybějící skleničky v hotelovém baru (LOBBY BAR) pro využití all inclusiv.

Personál se velmi snažil, byl milý a starostlivý. Recepce sice reprezentativní, ale neochotná něco změnit.

Krásná udržovaná zahrada hotelu i bazén, nádherné exempláře rostlin a zvířátka v klecích - příjemné a exkluzivní.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Moře vždy čisté, perfektní, ale nutné boty do vody - kamenitý vstup. Malé korály pro šnorchlování. Pláž nečistá, poseta špačky cigaret, ..., plážový bar - zapáchající, kelímky na nápoje ne vždy čisté, silně poškrábané, opotřebované, nechutné, stejně tak plastové hrnky na kávu a čaj. Posezení u plážového baru - špína, neutřené stoly, dlouho povalující se odpadky. Dlažba několik dnů nezametena.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Naproti hotelu KFC, obchůdky s klimatizací, nedaleko obchodní dům KLEOPATRA (ABU ASHARA). Domorodci neotravují - pokud dáte na srozuměnou, že nemáte zájem. Žádní žebráci. Nepřeberné množství nákupních možností i podívaná, mnoho restaurací. Ve dne i v noci bezpečné a pohodové procházky. Nikdy se nebudete nudit - a proto opakovaně volíme centrum Hurghady.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Patříme k nenáročné klientele, ale to obrovské zhoršení bylo neskutečné. Jeli jsme do hotelu opakovaně, protože jsme byli /při první návštěvě/ nadšeni a nadmíru spokojeni. Bohužel byli tentokrát nespokojeni i místní domorodí návštěvnící!!! Nejhorší byla ŠPÍNA!!!

Odpovídá 3 *.

Letos jsme byli v 3 * hotelu, kousek od LE PAŠI a byl to opravdový LUXUS proti loňsku, všude čisto, každý den čisté plachty v posteli, obrovský výběr jídla, skleničky na pití a na pláži jednorázové kelímky, ......

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 61
z 91 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání