Napsat recenzi

Hotel Bella Vista Resort 2016 srpen

Recenze hotelu Bella Vista Hotel & Resort **** (Egypt - Hurghada - Sakkala)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 792x
Recenze se líbila: 481 čtenářům
Fotografie: 11
Videa: 0
Komentáře: 0

Každý máme jiný metr, pro nás ale tento hotel znamenal spíše zklamání. Přestože zájem o Egypt celkově upadá, personál se nesnažil být příliš přívětivý. Egypt jako takový nás nezklamal, problémem byl hotel.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Hotel patří k těm menším. Nachází se hned na začátku samotného centra Hurgady. Pokoje jsou prostorné, avšak zařízené poněkud starším nábytkem. Po příjezdu jsme (dle doporučení) vložili do pasu spropitné (10 USD), abychom dostali dobrý pokoj. Ubytovali nás však do „špinavého“ pokoje s výhledem do koruny stromu. Druhý den jsme se proto ozvali a trvali na výměně za lepší. Nebyl s tím problém a přestěhovali nás do pokoje s výhledem na moře. Člověk se nesmí bát ozvat, personál to zkouší…

Na pokoji je zdarma klimatizace. Spustí se až poté, co vložíte kartu od pokoje do čtečky, takže když z pokoje odejdete, přestane fungovat. V koupelně je buď sprchový kout, nebo vana, taky fén. Mýdlo, sprchový gel, šampon, koupací čepice, šitíčko jsou denně doplňovány. Je tu i sprcha ala bidet u záchodu.

Každý den máte v minibaru zdarma k dispozici láhev pitné vody 0,6 l. Avšak pokaždé byla voda po expiraci… Za příplatek (3 USD) je možné využít trezor přímo na pokoji nebo na recepci.

Co se

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Se stravou jsme opravdu nebyli spokojeni. Ačkoliv jsme měli program all-inclusive, rozhodně to tomu neodpovídalo. Papír, kde je popis All Inc neuvádí pravdivé informace. Snack mezi snídaní/obědem a obědem/večeří je oproti popisu All Inc programu žalostný. Např. místo grilovaných burgerů jsou tam jen suché bulky s plátkem salámu ze snídaně. Celkově se dojídají hlavně zbytky od snídaně. Jídla byl velmi malý výběr. Maso bylo vždy ryba a hovězí na x způsobů. Nejčastěji bylo mleté hovězí (něco jako karbanátek nebo čevabčiči). Jednou nebo dvakrát bylo kuřecí a jedinkrát krůta. Ovoce spočívalo v červeném či žlutém melounu každý den, dvakrát za pobyt jsme dostali banán, a když se poštěstilo, byly k dispozici fíky. Tím to končilo. Na druhou stranu zeleniny byl vždy velký výběr (jak samostatně, tak již namíchané saláty). Večerní snack byl asi 20 suchých housek (pro celý hotel!) s plátkem salámu. Nápojů byl velký výběr, všelijaké koktejly z místního alkoholu. Pivo ne moc dobré – neumí ho natočit, tudíž bez pěny a tak trochu zvětralé. Voda v barelech bývala venku občas dost teplá a někdy bohužel i zapáchala.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

Z hotelových služeb jsme byli velmi zklamaní. Jediný, kdo pracoval na 100 %, byl náš uklízeč. Zbytek personálu často nepříjemný, arogantní. Na recepci ne všichni uměli anglicky. Při obědech či večeřích jsme se museli obsloužit naprosto sami (tím myslím zejména nalévání jakýchkoliv nápojů nebo shánění čistých příborů, kterých byl vždy nedostatek).

Animační program spočíval v téměř každodenní večerní taneční show animátorů. Jeden večer bylo karaoke, pak třeba promítání filmu s českými titulky. Přes den se hrálo vodní pólo, volejbal, pétanque, aerobic, zumba.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

K hotelu náleží malá pláž (cca 25 metrů dlouhá). Nikdy nebyl problém s nalezením volného místa. Ačkoliv se jednalo o hotelovou – soukromou pláž, přesto sem hotel pouštěl obchodníky z venku, kteří nás chodili každodenně otravovat a nabízet své služby. I když si nás pamatovali z předchozího dne, stejně to zkoušeli zas a znova. V pláži se sem tam válely nedopalky od cigaret a do písku chodily vykonávat svoji potřebu všudypřítomné kočky.

Pláž nebyla příliš udržovaná, ale nedá se říct, že by byla špinavá. Moře průzračné (pokud zrovna nefoukal silný vítr), krásné barevné rybičky, sem tam medúzky. V okolí je velké množství lodí, což působí trochu, jako kdybyste plavali v přístavu. Jednou se bohužel stalo, že z některé lodi unikl olej a moře bylo značně znečištěné.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Hned u hotelu začíná promenáda s obchody. Obchodníci jsou neskutečně otravní, pokud je odmítnete, jsou i sprostí a nadávají za vámi. Rozhodně všude smlouvejte, cena se nakonec sníží klidně i o 80 %. Nám osobně se nejvíc líbilo na „Mamše“, kam se dá jet taxíkem cca za 2 dolary. Jede se asi 15 minut. Jedná se o krásnou dlouho promenádu se spoustou obchodů. Byli jsme rádi, že zde byly i normální obchody se stanovenými cenami, kde se nemuselo smlouvat a nikdo nás tam tudíž neotravoval. Místní ožívají až po 22. hodině, je zajímavé si na to počkat.

Asi 15 minut chůze od hotelu se nachází nádherná mešita. Ženám tam za dolar/euro půjčí tradiční muslimský oděv, aby byly řádně zakryty. Mešita je monumentální a určitě stojí za to ji vidět. Uvnitř se dá fotit. Hned vedle mešity je přístav, kde je tržnice s rybami. Ukrutně to tam páchne nejen rybinou, ale i výkaly. Pro slabší povahy nedoporučujeme.

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Co se týče místních opalovacích krémů, je určitě lepší si přivézt vlastní z ČR. Nám naneštěstí došel a byli jsme nuceni si koupit krém zde. Koupili jsme faktor 30 a byli jsme spálení jako nikdy…

Při zažívacích obtížích není problém jet na kliniku a dostat kapačku (vše zdarma, zařídí to delegát). Ale pozor! Jak na klinice, tak i v lékárně jsme dostali antibiotika, aniž by se kdokoliv informoval o tom, zda nejsme alergičtí nebo neužíváme nějaké další léky, které s tím nelze kombinovat… Radíme pečlivě studovat příbalové informace (jsou v aj) anebo rovnou použít známý lék Antinal. Ten opravdu zabere. Dokonce i v lékárnách se vás snaží obrat o peníze. Jediná dobrá a slušná lékárna je Apotheke Grand (nachází se naproti napravo od hotelu blízko Vodafone prodejny).

Od místních jsme se dozvěděli, že se na začátku roku 2016 v hotelu střílelo kvůli neshodám mezi zaměstnanci a od té doby šla úroveň hotelu dolů.

Delegát skoro neuměl česky, do telefonu s ním byla špatná dohoda. Říkal nám, že pásky na jídlo budeme mít až do odjezdu, ale sebrali nám je hned po check out, takže jsme do odletu neměli už vůbec nárok na pití, mimo oběd. To samé při příjezdu na hotel. Poslední malý kelímek s pitím jsme měli během letu, v hotelu nám dali napít po 6 hodinách. Na uvítací drink jak si zapomněli… Jiné skupiny ho však měly.

Při letu tam jsme 2x žádali stevardy o deku, poprvé zapomněli, podruhé už nebyla.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 84
z 95 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro mládež
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání