Napsat recenzi

Otřesné. Humus, smrad, špína, staroba, jedině pláž byla pěkná...

Recenze hotelu Shams Safaga Resort **** (Egypt - Hurghada - Safaga)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2021
Přečteno: 513x
Recenze se líbila: 182 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

- ubytování při příjezdu po procestované noci proběhlo až následující noc v 23:00 hodin, do té doby mi byly nabídnuty pokoje typu "promo" bez balkonu, se špinavými okny a bez hygienických prostředků. Za "standard" pokoj si řekl recepční o "present", tedy jsem mu odevzdala na letišti zakoupenou láhev bílého rumu, jelikož nic jiného jsem jako "present" neměla. Kvůli tomuto "presentu" mě recepční naháněl telefonicky na pokoji ještě ve 23:30 cca, načež následující den také, když jsem mu "present při ubytování naprosto zničená nedonesla.

- při příjezdu nebyly klimatizované společné prostory v prvním týdnu, v druhém týdnu mé dovolené po příjezdu domácích byla klimatizována recepce. Musela jsem po příjezdu trávit čas bez vody (kterou ruským či domácím v lahvi dávali do ruky okamžitě po příjezdu, já měla svou z domova, ani mi neukázali, kde bych se mohla občerstvit, tedy jsem v té recepci trávila celé dopoledne pouze s vlastním občerstvením, než mě začali nahánět po pokojích bez balkonu, se špinavými pokakanými okny od ptáků, případně neuklizeným pokakaným balkonem od ptáků s výhledem do zdí. Po celou dobu pobytu NEBYLA KLIMATIZOVANÁ JÍDELNA, KTERÁŽTO BYLA NEJHORŠÍM, CO JSEM V HOTELECH ZAŽILA.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

voda byla řešena třemi láhvemi o objemu cca 0,7 cl na celých 14 dní, kdy po vypití bylo nutno dočerpat vodu z barelových přístrojů. Přišlo mi značně nehygienické, když jsem viděla, že já i ostatní hrdla láhví přikládáme k čepovacímu krčku, abychom se napili vody z láhve. Toto bylo opravdu nechutné. Na 14 dní jsem točila 3 lahve na pití. Nechci si představovat, jaká plíseň apod. se v lahvích za 14 dní tvořila :-( - úklid pokoje probíhal neuspokojivě, neodtékal odpad v umyvadle, ale byla jsem ráda, že mám aspoň nějak normální sice dvoulůžkový pokoj. Takže při přeprání prádla mýdlem (jedno tuhé mýdlo, sáčky se šamponem - to byla veškerá kosmetika hotelu) zůstal v umyvadle špinavý okraj po odtečení vody po půl hodině, který nebylo jak omýt. Vana - slizká nikdy nemytá zeď u vany byla odstrašující, snažila jsem se nedotýkat. Sprcha napevno, takže hygiena za ztížených podmínek, vana se nedala napustit. To jsou věci, které se nedají vyfotit.

- stav hotelu: špinavá zem, popraskané nádobí, špinavé talíře, ošuntělé vybavení, plastové kelímky, bazénová zákoutí v poločase rozpadu s neuvěřitelným nepořádkem, odpudivý bazénový bar, který smrděl na dálku, otřesný animační program, kterého nemělo cenu se účastit - takřka vždy pro místní, jednou jsme si užili s českými přáteli. Bazén po návštěvě místních byl vždy neskutečně zaneřáděný, kelímky ve vodě, nepořádek. Ale snažili se čistit. Znechutilo mě, když plavčík sprejem s mně neznámou tekutinou stříkal okraje bazénů a vymýval špínu z okrajů přímo do bazénové vody. Od té doby jsem u bazénu nebyla.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

- úroveň stolování při návštěvě jídelny: na žulové stoly byly položeny špinavá prostírání. Pití All inclusive bylo k dispozici pouze asi týden, možná 10 dní v jídelně, načež v následujících dnech hotel nenabízel v jídelně post mix a ani místní alkoholické nápoje k večeři či obědu, viz. foto z večeře. Všimla jsem si, že stoly nebyly utírány, pouze smeteny hadříky používanými mezi všemi stolujícími i na barové stoly se samoobslužným občerstvením v případě snídaně, obědu i večeře. V žádném případě nebyly používány sklenice (tedy já nikdy sklenici nedostala snad kromě 2x objednaného vína), vždy se nápoje jako pivo, post mix čepovaly do plastových oprýskaných a nechutně průběžně umývaných (zejména na pláži) kelímků (tyto byly umývány v kyblíku s vodou, kdy barman umyl asi 20 kelímků za 2 minuty). Nestačila jsem se divit. Pivo na pláži bylo téměř výhradně teplé slévané ze stojících láhví na pultu. Pila jsem tedy takřka výhradně z PET lahví, které mi byly poskytnuty při příjezdu. Do těchto byla možnost si načepovat jejich šťávu (obarvená voda) a nebo čistou vodu. V jídelně NIKDY nebyla zapnuta klimatizace, takže 3x denně člověk musel trávit čas v prostoru o teplotě cca 35 stupňů při jídle.

- jídlo: největší katastrofa v hotelu. Byly zde těstoviny k obědu i večeři celých 14 dní stejné. Brambory byly zpracovávány průběžně -vařené, pečené, jednou kaše - oběd i večeře 14 dní stejné. Dušená zelenina 14 dní stejná. Čerstvá zelenina, ovoce pouze banán, pomeranč a fíky 14 dní stejné. 3x jsem postřehla meloun. Polévky 14 dní stejné - střídaly se zahuštěné bílé (voda s moukou a trochou soli) nebo vývar (voda s trochou tukových ok, špetkou zeleniny a soli). V posledních dnech jsem málem brečela, že mám hlad a nemohu nic pozřít, jelikož vše bylo bez chuti a zápachu, stále stejné a nebylo výběru. Maso - ryba, hovězí ve šťávě každý den stejné, kuřecí na různé způsoby - pečené, ve šťávě, stále opakovaně 14 dní stejné k obědu i večeři. Na grilu občas byl minihamburger (pouze maso), čevapčiči, ryba. Stále dokola stejné. Pečivo sladké, to je klasika, nakonec mi zachránilo poslední 2 dny od hladu. Nikdy jsem nepozorovala svačinu dopolední, několikrát odpoledne pár lidí se zmrzlinou, která - jak jsem zjistila asi až 8.den pobytu - byla k dispozici pouze u bazénu, kam jsem nechodila, jelikož jsem byla téměř výhradně na pláži, kde nebylo WC, nebyly svačiny. Člověk byl tedy nucen jíst 3x denně po 6 hodinách. Jídlo odpovídalo plné penzi, v žádném případě ne All inclusive!! Byla jsem v tolika hotelech, ale tak mizerné jídlo (a to nejsem vůbec vybíravá a jídlo mám jen na najedení se) jsem nejedla v žádném z nich. A navíc jsem byla nucena toto absolvovat v jídelně při 35 stupních bez toho, aby se tam hnul vzduch. Ze všech návštěvníků lil pot, jak jsem pozorovala.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Služby hotelu byly naprosto tristní, jediný, kdo se trochu snažil, byl pokojský, ale i ten příliš nevyslyšel mé prosby o toaletní papír. Personál hotelu tragédie, nepříjemnní - naštvané výrazy, zlé pohledy (protože jsem se s nimi nechtěla kamarádit, ale jednám vždy slušně), no a korunu všemu nasadil bazénový bar. Prostě NE, skutečně špatné....

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

- Plážový servis - otřesný. Po několika dnech se hotel zaplnil a nebylo kde si složit věci. Musela jsem sama tahat lehátko a uloženou matraci pod slunečník. Plážový bar jak už jsem zmínila, byl hrozný, postmix do ošuntělých plastových kelímků, o koktejlech se zde vůbec nedalo hovořit, tedy jsem se ani nesnažila na bar chodit, dokud jsem neměla vypitou svou plastovou láhev s místní šťávou s vodou. Sprcha na pláži v celém hotelu fungovala pouze jedna, ale to je asi standard. Pláž byla to jediné, co si zasloužilo onu hvězdičku.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Okolí hotelu - pár obchůdků při cestě na hlavní silnici, samozřejmě dotěrní Egypťani, ale to už je člověk zvyklý :-) Jinak okolí klasika.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Sečteno a podtrženo - vše vystihuje, že jsem musela vyhledat lékařskou pomoc kvůli průjmovému onemocnění, které mě v Egyptě běžně nepotkává - stalo se mi pouze jednou taktéž v šíleném hotelu (La Pacha), kde jsem naštěstí trávila jen týden. Kdybych věděla, že mám možnost výměny hotelu, okamžitě to udělám. Takto jsem se spokojila s tím, co jsem si vybojovala za "present" a snažila se vychutnávat si sluníčko a moře, které bylo tedy pěkné, včetně široké krásné pláže. Pláž je asi jediná, za co hotelu náleží hvězdička. Proto, jak v reklamaci konstatuji, sotva 2+ hvězdičky - za zahradu, za pláž, půlka za služby.

Z hotelu jsem odjížděla hubenější o 3 kg. S náladou na bodu mrazu. Tento hotel neodpovídá egyptským 4*, např. ve srovnání se 4* Sol Y Mar, nebo jinými (Sea Gull, Palacio apod.). Při prodeji přes *** jsem se ještě ujišťovala, že jde o 4*, jelikož jsem měla ještě vyhlídnutý 3* levnější. Cena byla pro 1 osobu dobrá, kupovala jsem a odjížděla na letiště následující den.

Služby společnosti *** také k pláči, když jsem se snažila pro nás zajistit lékaře kvůli PCR testování, kdy nic nebylo možné - v *** to možné bylo, osobně jsem se účastnila odběru při odjezdu mých nových přátel, kteří byli přes ***. My se museli velmi "bezpečně" setkat v autobuse s dalšími 60 lidmi a jet společně velmi "bezpečně" na testování PCR do Hurghady na Mamsha, kde velmi "bezpečně" nám byly odebírány vzorky za přítomnosti asi 100 lidí. Tento zážitek byl pro mě po jídelně v hotelu druhým nepřekousnutelným a nezapomenutelným hrůzným zážitkem, mám to natočeno. Přišla jsem o cca 4 hodiny mé dovolené mimo cestovní dny. Stížnost jsem posílala okamžitě mailem, ovšem se nikdo se mnou o tomto nechtěl bavit, ani delegát. Ten řekl, že lékař se neosvědčil, čekalo se na lidi....a tak lidi v autobuse zase čekali na lidi z hotelů... to snad nikdo nemůže myslet vážně??? A dále problém - při potížích jsem komunikovala s delegátem, načež jsem úplně náhodou zjistila, že máme jiného!! Ten původní už ani nereagoval na můj problém s odvozem na kliniku. Co by se stalo, kdyby šlo o život???

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 63
z 82 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání