Napsat recenzi

Katastrofa

Recenze hotelu Menaville Resort **** (Egypt - Hurghada - Safaga)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2022
Přečteno: 220x
Recenze se líbila: 120 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

V Egyptě jsme byli již poněkolikáté, ale poprvé jsme odpočítávali dny, kdy pojedeme domů. Hotel nás zklamal nejenom vybavením, ale především službami a stravou.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokoj byl příliš malý pro 2 dospělé osoby a 1 dítě, ale byl čistý. Voda po celou dobu pobytu (12 dní) tekla hnědá a po vysprchování 2 osob tekla už pouze jen studená voda. Klimatizace nefungovala. Vybavení pokoje bylo zastaralé a na první dojem neudržované. Na pokoji chyběl trezor a uváděný minibar byl nahrazen zastaralou lednicí, která se nedopňovala. Běhouny byly špinavé.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Převažovala především místní kuchyně - malý výběr. Z Evropské kuchyně po celou dobu pobytu 2 krát denně kuře a příloha rýže. Brambory a vepřové maso pouze výjimečně. Vše bylo příliš kořeněné a nevhodné pro děti a to i vč. polévek. Salám byl pouze jeden druh,

mazací sýr také, ovocný salát každý den stejný a obdobně tomu bylo i ostatních potravin. I přesto, že jsme měli all inclusive jídlo bylo pouze 3 krát denně ve stanoveny čas. Mimo tuto dobu jsme jídlo museli hradit z vlastních prostředků. Z místních barů fungovaly pouze 3 bary - na pláži, kde byly k dispozici pouze nápoje, u nevyhřívaného bazénu nápoje zdarma, ale jídlo zpoplatněno, večerní bar Cactus fungoval od 19.00 - 24.00 bez obsluhy personálu. Místní diskotéka z počátku nefungovala. Po jejím uvedení do provozu (po 3 dnech pobytu) nebyly zajištěny nápoje a bylo nutné si pro ně docházet do večerního baru (cca 100 m) přes recepci. Lobby bar, který měl být otevřený přes den, nebyl během našeho pobytu otevřen vůbec. Jediné, co můžeme doporučit je místní kavárna v resortu Amálie, kde výborně vaří, ale vše si musíte zaplatit mimo nápojů.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Vybavení hotelu příliš zastaralé, neudržované a některé nefunkční vč. dětského hřiště, které zdaleka neodpovídá současným požadavkům.

Služby byly nedostatečné, personál byl neurvalý, obtěžující především ženy (vlastní zkušenost), vyžadující finanční odměnu za jakoukoli službu a to i přesto, že souvisela s pracovní náplní personálu. Co mohu vyzdvihnout, byl personál zajišťující zábavu (animační tým), který se snažil z ničeho vytvořit něco. Bohužel jejich vedení je značně omezovalo. Večerní program žádný.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Pláž písčitá, vstup do moře z části s kaminky, z části písek. Moře čisté. Absence toalet, sprchy pouze 2 na celou pláž. Lehátka starší, matrace opotřebované. Vše si musíte zajistit samostatně.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Rušná ulice s několika místními obchůdky. Vzdálenost do města cca 5 km - nedoporučuji.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Tento hotel už nikdy více!!! Naprosto nevhodný pro děti. Převažuje skupina 60+. Pokud spoléháte na služby hotelu, který je schopen zajistit kvalitní celodenní program vč. stravování, jste tu špatně.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 7 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ivan , častý návštěvních arabských destinací: Fakt málo vepřového ??? - 8. 1. 2023 12:26

Tak pořád váhám, jestli ta stížnost na absenci vepřového v přísně muslimské zemi je míněna vážně nebo zda za to může nějaká zvláštní indispozice (napadá mne třeba laktační psychóza nebo předčasné klimakterium). Nikdy nikomu neupírám právo na vlastní názor, ale absence jen špetky soudnosti je opravdu výjimečná. Umíte-li psát, jistě zvládáte i číst a vybrat si odpovídající pokoj - pokud ovšem není jediným rozhodujícím faktorem nejnižší cena... - je snad záležitost přečtení několika recenzí, alespoň na 2-3 rozdílných portálech, případně webu hotelu, dost vědí i prodejci v (těch slušných) CK. Pokud vyžadujete nepřetržitou možnost stravování, služba se obvykle označuje jako AI 24 či Nonstop. A jestli je 100 m k baru příliš velká vzdálenost, vemte s sebou příště i svoji služku nebo komornou - nedivím se, že pokoj byl pro vás malý.... Evidentně máte nároky / představy o úrovni 5* v SAE či Maledivách, ale za ceny českého penzionu, že ? reagovat

Táňa: Re: Fakt málo vepřového ??? - 11. 1. 2023 12:40

Vážený pane, dovoluji si Vám oponovat. Jsme si vědomi, jakou zemi navštěvujeme a tamní poměry jsou nám známy. Nevím, zda jste tento resort navštívil v poslední době nebo zda někdy vůbec. Pokud tedy budu porovnávat hotelové resorty, které jsme navštívili v posledních 10-ti letech, mohu jen konstatovat, že nikdy jsme se nesetkali s tak nízkou úrovní kvality služeb a personálu jako nyní. Kuchyně skutečně rozmanitá nebyla, jídla se stále opakovala a byla příliš kořeněná nejen pro dospělého, ale především pro děti - to je fakt. K Vaší poznámce ohledně vzdálenosti pro nápoje - i na 5-ti hvězdičkovém hotelu si pro nápoje chodíme sami, není to nic neobvyklého. Cílem bylo pouze poukázat na to, že hotelový resort v dané době (prosinec 2022) zcela nedisponoval vybavením, službami a programem, který nabízí. Pro úplnou informací - od místních jsme se před odjezdem dozvěděli, že hotelový resort se v poslední době potýká s nízkou návštěvností a v blízké době by jej měl převzít nový majitel, který plánuje změny. Zda je tato informace pravdivá, potom jsme se již nepídili. Nezbývá tedy, než držet palce, aby hotelový resort získal zpět svoji úroveň a klienti se opět rádi vraceli. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání