samoobslužná škola v přírodě
Recenze hotelu Imperial Shams Abu Soma Resort ***** (Egypt - Hurghada - Safaga)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
adéla |
Vloženo: |
22. 7. 2014 |
Pobyt: |
červenec 2014 |
Přečteno: |
546x |
Recenze se líbila: |
604
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
První dva dny většina Čechů včetně mě nejedla, protože ten smrad táhnoucí se z jídelny zahnal jakýkoli hlad... pitná voda z barelů smrdí ztuchle jako byste ji čerpadlem vytáhli ze sklepa zatopeného záplavami...pokoj zaprášený...personál dotěrný či oprsklý až drzý...ale ta pláž s koráli plnými pestrobarevných rybek a čvachtání se v moři na slunci člověka přeci jen tak zrelaxuje, že už je Vám pak všechno jedno a na ten nízký standard si zvyknete a ani už ho pak nevnímáte. Nejhorší je ten šok prvního dne, kdy se se vším člověk musí poprat sám a volá do Čech do cestovky kvůli reklamaci, protože delegát dochází do hotelu jen v nedeli, v utery a ve ctvrtek a je to egypťan, takže mu těžko vysvětlíte, že jste z Evropy zvyklí na jinou úroveň služeb...
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
dvě hvězdičky
Strava a stravování
průměrně
(3,2/5)
jedna hvězdička
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
jedna hvězdička
Pláž a moře
průměrně
(4,1/5)
čtyři hvězdičky
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
dvě hvězdičky
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
dvě hvězdičky
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 49 z 86 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Linda A.: Směšný - 14. 2. 2017 12:41
Do hotelu jezdím pravidelně a nechápu.. Co čekáte?? Že delegát má na starosti jenom jeden hotel a jedny klienty, kteří zřejmě už s problémem přijeli??? Bez komentáře reagovat