Napsat recenzi

nejhorší dovolená !

Recenze hotelu Imperial Shams Abu Soma Resort ***** (Egypt - Hurghada - Safaga)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 1 423x
Recenze se líbila: 672 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 1
  • takhle vypadá 5* hotel (plastové kelímky) takhle vypadá 5* hotel (plastové kelímky)
  • nápoje v plastu jak někde na nádraží nápoje v plastu jak někde na nádraží

Hotel je sice označen jako čtyřhvězdičkový, někde pětihvězdičkový, ale kvalitou služeb nedosahuje ani tří hvězdiček. Na tomto hodnocení se shodla drtivá většina přítomných Čechů, o cizincích ani nemluvě. Ubytování až ve 14:00 a to bez all inclusive, náramek Vám dají až s pokojem !

Ubytování  průměrně (3,6/5)

za celou dobu pobytu 12 dnů fungovala klimatizace v jídelně a ostatních společných prostorách hotelu pouze 2 dny! Neustálé výpadky elektrické sítě. Odpoledne často netekla na pokoji voda a nebylo možné se po příchodu z pláže osprchovat. Když tekla, tak vařicí nebo studená. Nefungující regulace ventilátoru klimatizace na pokoji = hluk 24 hodin denně

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Večer pouze jeden bar na celý hotel, kde bylo možno koupit pití. Neustále fronty.

Nápoje byly podávány nevychlazené, ve špinavých plastových sklenicích a poté co došly v plastových kelímcích, které se hodí tak do bufetu na nádraží. V době od 10:00 do 13:00 nebylo možné získat žádné jídlo. Stejně tak od 16:00 do 19:00 hod. Pouze odpoledne na baru u bazénu byly dva talíře oschlých zákusků, které ozobávali místní ptáci! Odpoledne Vám obsluha uplácá hamburger holýma rukama, když před tím špinavým hadrem utřel pult. U zmrzlinového pultu (podávaná dvakrát denně) často nebyla obsluha, takže si rekreanti nabírali kopečky zmrzliny sami. Omezená nabídka ovoce příšerné kvality.

O celkové hygieně na hotelu svědčí i to, že všichni s kterými jsme hovořili měli zažívací problémy a to po celou dobu pobytu!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Vybavení hotelu již něco pamatuje. Neochotné a arogantní jednání obsluhujícího personálu až na vyjímky. Již ráno byl bazén špinavý a k čištění docházelo až odpoledne a to za plného provozu! Samotnou kapitolou byl delegát EXIM TOURS pan Ashraf el Halawany. Jeho žádné stížnosti nezajímali a nehodlal je řešit.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Moře = jediný světlý okamžik celého pobytu

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

cca 700 m od hotelu množství obchůdků, jinak nepořádek

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Nebyli jsme v Egyptě poprvé, ale tohle byla naše nejhorší dovolená v životě. Již nikdy hotel Imperial Shams Abu Soma a nikdy cestovní kancelář EXIM TOURS.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 49
z 86 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Alina: .. - 26. 8. 2016 16:25

než někam jedu, tak si zjistim co kde jak chodi.. Ubytovani neboli chceckin je skoro vsude od 14 hod i v penozionech v čr!!! Staci hodit 10€ do pasu a pokoj mate hned... Pro takove jako vy nebude nikdy nic vyhovujici.. plastove kelimky v kazdem hotelu ( alespon z vetsiny...) Priste radsi sedte doma :) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání