Napsat recenzi

Dovolená ? Né, boj o přežití bez újmy na zdraví. - 16-26.7.2014

Recenze hotelu Imperial Shams Abu Soma Resort ***** (Egypt - Hurghada - Safaga)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 1 015x
Recenze se líbila: 526 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Do tohoto hotelu jsem se vracela po dvouleté odmlce, kdy jsem byla v Turecku. Celkem jsem zde byla počtvrté a opravdu naposledy. Hotel se tak radikálně zhoršil, že jsem si myslela, že to je jen zlý sen. Špína, špína, špína - a to všude. Nejsem pinklich fiflenka, ale nejsem také dobytek, protože snad jen pro ten je hotel v současné době určen. Nečekejte služby, které jsou CK uváděny v katalogu, ničeho se nedočkáte. Mini klub pro děti nefunguje a večerní programy ? o zábavu se musíte postarat sami. Měla jsem tento hotel opravdu ráda, vzhledem ke své velkosti a poloze a hlavně krásné pláži a moři. Bohužel po letošní dovolené si hotel svou špínou zavřel vrátka - já už se sem opravdu nikdy nevrátím. Na spoustu věcí jsme nebyli ze strany CK upozorněni a proto bude náš pobyt s CK řešen soudní cestou.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Budu se opakovat, ale fakt špína. Když si nesetřete prach, nevyhubíte pavouky a šváby, tak nelze v pokoji spát.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Špína na zemi, na stolech, staletý prach v pokojích, ale nejhorší je to špinavé nádobí. Než najdete kloudný talíř, na který by bylo možné si nandat jídlo, tak vás přejde chuť. To se nedá odpustit. Strava pořád stejná - kuře, rýže - jak jsme si dělali srandu na 100 způsobů:-)) Bohužel žádný výběr ovoce - pouze jablka, žlutý meloun. Veliký problém je pitná voda. Obyčejnou neperlivou vodu zde opravdu nedostanete. Pokud budete mít štěstí, tak dostanete v den příletu balenou na pokoj, ale POZOR !!!! - vodu, kterou jsme dostali na pokoj tak její datum spotřeby bylo 9.5.2013!!!! S kým jsem se bavila a podíval se na etiketu, tak opravdu měli stejný datum spotřeby. A nebyl to omyl. Datum balení vody byl 9.5.2010. Voda v barelech nebyla dobrá ani na čištění zubů. Neskutečně zapáchala plísní a bahnem. Ta se opravdu nedá pít. A pití z postmixů - přeslazené něco, co má připomínat colu, fantu, sprite, ale okolo těchto nápojů šla chuť opravdu obloukem.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Jaké služby? Když to co je psáno v nabídce CK, tak toho se zde nedočkáte. Arogantní personál.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Jediné plus tohoto hotelu je přenádherná pláž a nádherné teploučké a čisté moře s pozvolným vstupem do moře. Bohužel, ale pokud nebudete na pláži od šesti hodin ležet, né rezervovat šátkem, tak nemáte po snídani šanci sehnat lehátka. Bohužel jsem další z těch,které se ztratil šátek i osuška.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Okolí hotelu je velké smetiště - nikde nic jen poušť, špína a odpadky.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Je mi to opravdu líto, ale dojem je jedním slovem - ŠPÍNA. Hotel opravdu neodpovídá 4 hvězdičkám, možné jen 3 a to bych hodně pochybovala. Byla jsem v Egyptě již 12x, vždy ve 4 nebo 5* hotelích, ale tohle je fakt katastrofa. Jo a po příletu si na recepci hned řekli o bakšiš 10 euro za osobu - no tak to přestřelili.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 49
z 86 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání