Bojovka místo dovolené
Recenze hotelu Imperial Shams Abu Soma Resort ***** (Egypt - Hurghada - Safaga)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Zdeněk |
Vloženo: | 2. 11. 2014 |
Pobyt: | říjen 2014 |
Přečteno: | 1 441x |
Recenze se líbila: | 647 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 8 |
Byla to naše již minimálně desátá dovolená v Egyptě. Mám-li ji popsat ve zkratce, jednalo se spíš o boj o přežití. K negativnímu hodnocení jistě přispěla i okolnost, že jsme tam byli v době ruských prázdnin, tudíž cca 90% hostů bylo z Ruska, smůla. Vyhýbání se potácejícím se postavám pouze dokreslovalo tristní stav.
Ubytování
Hotel částečně vybydlený, což by až tak nevadilo, pokud by fungovala údržba. Např.: Do výtahu se muselo naskakovat. To stihli maximálně 3 lidé najednou. Čtvrtý byl již nemilosrdně přivřen dveřmi, žádné dotykové čidlo tam nebylo, nechci domyslet, co by to udělalo s dítětem po rozjezdu výtahu. Po upozornění na recepci reakce žádná. Trezor na pokoji šel zavřít, nikoliv zamknout. TV(archaická) 20 programů, je to málo, ale to nevadilo, stejně většinou nefungovali. Perlička - evakuační řád na pokoji nás směroval na schodiště, které neexistovalo.
Strava a stravování
Největší zážitek. Pokud se ván nechtělo čekat půl hodiny před otevřením restaurace, už jste nesehnali ani talíř, ani sklenici, ani příbor. U fronty na jídlo to byl boj. Předbíhání, tlačení, neurvalost hostů - prostě zážitek. Zde to jde ovšem na vrub hostů. Pokud jsme přišli na jídlo později, volná místa již byla, ale stoly byly neuklizené. Inventář k dispozici stále nebyl. Časem jsme se však v tom naučili chodit. Sklenice jsme si koupili v suvenýrech svoje a dále jsme si rozdělili funkce - někdo zabral a uklidil stůl, jiný uplatil personál za přinesení příborů. Na druhé straně dobře hodnotíme stravu. I když se sortiment stále opakoval, chuťově možná i nadstandard. Doplňování jídel bylo v pořádku. U nápojů ale naopak, mimo to se stávalo, že např. červené víno hodinu po otevření prostě došlo.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení hotelu, pokud by bylo funkční, odpovídalo by prezentované kategorii. Personál snaživý, po bližším seznámení se a nějakém tom bakšiši i milý. Jinak ale netrénovaný, neřízený a jeho počet zvláště v obsluze zásadně poddimenzovaný. Tudíž zcela selhávající management hotelu. Mimo jiné - nikdy jsme si nevšimli, že by někdo z vedení hotelu během otevření restaurace se alespoň snažil řešit ten zmatek v obsluze.
Pláž a moře
Počet slunečníků zřejmě neodpovídá počtu hotelu. První den, když jsme přišli na pláž v době jejího otevření, všechna místa již byla zabraná umístěním ručníků či jiných věcí. Zde jsme neváhali, po všimném personálu bylo dále vše již v pořádku. Nádherné moře nám bylo odměnou.
Okolí hotelu
V Egyptě lze těžko očekávat něco úžasného, nicméně počet odpadků byl poněkud nad místními zvyklostmi.
Celkový dojem
Těžko mě napadá jiné hodnocení než hrůza. I když se snažím zohlednit okolnosti dané popsanou klientelou, která až terorizovala personál ( házení sklenic po barmanech, sprosté nadávky, kterým doufám nerozuměli, atd.) tím, že přes upozornění odnášeli inventář vč. jídla a nápojů na pokoje, to, že hotel již dožívá a že jeho údržba musí být značně nákladná. To mně jako hosta nemusí zajímat.
Výše popsané nás však neodradí od opětovných návštěv té úžasné země a jejich milých lidí. Budeme se ale vracet pouze do vyzkoušených hotelů, konec experimentování.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 49 z 86 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Eva Prošková: souhlas - 2. 11. 2014 19:11
Naprosto souhlasím s recenzí. V Egyptě 16x, tento hotel hluboce pod průměrem. Dala bych mu tak 3 hvězdy! reagovat