Napsat recenzi

Bojovka místo dovolené

Recenze hotelu Imperial Shams Abu Soma Resort ***** (Egypt - Hurghada - Safaga)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 1 441x
Recenze se líbila: 647 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 8

Byla to naše již minimálně desátá dovolená v Egyptě. Mám-li ji popsat ve zkratce, jednalo se spíš o boj o přežití. K negativnímu hodnocení jistě přispěla i okolnost, že jsme tam byli v době ruských prázdnin, tudíž cca 90% hostů bylo z Ruska, smůla. Vyhýbání se potácejícím se postavám pouze dokreslovalo tristní stav.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Hotel částečně vybydlený, což by až tak nevadilo, pokud by fungovala údržba. Např.: Do výtahu se muselo naskakovat. To stihli maximálně 3 lidé najednou. Čtvrtý byl již nemilosrdně přivřen dveřmi, žádné dotykové čidlo tam nebylo, nechci domyslet, co by to udělalo s dítětem po rozjezdu výtahu. Po upozornění na recepci reakce žádná. Trezor na pokoji šel zavřít, nikoliv zamknout. TV(archaická) 20 programů, je to málo, ale to nevadilo, stejně většinou nefungovali. Perlička - evakuační řád na pokoji nás směroval na schodiště, které neexistovalo.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Největší zážitek. Pokud se ván nechtělo čekat půl hodiny před otevřením restaurace, už jste nesehnali ani talíř, ani sklenici, ani příbor. U fronty na jídlo to byl boj. Předbíhání, tlačení, neurvalost hostů - prostě zážitek. Zde to jde ovšem na vrub hostů. Pokud jsme přišli na jídlo později, volná místa již byla, ale stoly byly neuklizené. Inventář k dispozici stále nebyl. Časem jsme se však v tom naučili chodit. Sklenice jsme si koupili v suvenýrech svoje a dále jsme si rozdělili funkce - někdo zabral a uklidil stůl, jiný uplatil personál za přinesení příborů. Na druhé straně dobře hodnotíme stravu. I když se sortiment stále opakoval, chuťově možná i nadstandard. Doplňování jídel bylo v pořádku. U nápojů ale naopak, mimo to se stávalo, že např. červené víno hodinu po otevření prostě došlo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Vybavení hotelu, pokud by bylo funkční, odpovídalo by prezentované kategorii. Personál snaživý, po bližším seznámení se a nějakém tom bakšiši i milý. Jinak ale netrénovaný, neřízený a jeho počet zvláště v obsluze zásadně poddimenzovaný. Tudíž zcela selhávající management hotelu. Mimo jiné - nikdy jsme si nevšimli, že by někdo z vedení hotelu během otevření restaurace se alespoň snažil řešit ten zmatek v obsluze.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Počet slunečníků zřejmě neodpovídá počtu hotelu. První den, když jsme přišli na pláž v době jejího otevření, všechna místa již byla zabraná umístěním ručníků či jiných věcí. Zde jsme neváhali, po všimném personálu bylo dále vše již v pořádku. Nádherné moře nám bylo odměnou.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

V Egyptě lze těžko očekávat něco úžasného, nicméně počet odpadků byl poněkud nad místními zvyklostmi.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Těžko mě napadá jiné hodnocení než hrůza. I když se snažím zohlednit okolnosti dané popsanou klientelou, která až terorizovala personál ( házení sklenic po barmanech, sprosté nadávky, kterým doufám nerozuměli, atd.) tím, že přes upozornění odnášeli inventář vč. jídla a nápojů na pokoje, to, že hotel již dožívá a že jeho údržba musí být značně nákladná. To mně jako hosta nemusí zajímat.

Výše popsané nás však neodradí od opětovných návštěv té úžasné země a jejich milých lidí. Budeme se ale vracet pouze do vyzkoušených hotelů, konec experimentování.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 49
z 86 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Eva Prošková: souhlas - 2. 11. 2014 19:11

Naprosto souhlasím s recenzí. V Egyptě 16x, tento hotel hluboce pod průměrem. Dala bych mu tak 3 hvězdy! reagovat

Ali: Nesouhlas - 8. 12. 2014 11:08

Stěžovat si na klientelu v období prázdnin je trochu nesmysl. Ja v tomto hotelu byla v červenci, tudíž z 90% češi a nikdy sem ze nestyděla víc, že jsem češka za to co tam ty naše damičky předvadeli. V hotelu jsem byla 2x, orpoti lonsku se malinko zhorsil, ale vse zavisi i na lidech, kdyz se chovaji s prominutim jak dobytci. Pokud ma nekdo velke naroky, at jezdi do vyhlaseneho luxusu, ovsem cesi si budou vzdycky stezovat, a kdyz na to nemam tak se spokojim s tim na co mama a drzim *** a krok :)) reagovat

Eva: Re: Nesouhlas - 8. 12. 2014 18:37

Opětovně souhlasím s původní recenzí. Hotel se prodává za cenu, za kterou pořídíte v Egyptě mnohem lepší hotely a to o několik kategorií.Pokud se pod velkými nároky skrývá to, že chci mít kolem sebe čisto, jíst z čistého nádobí,nečekat na volný příbor, nemačkat se mezi spoustou lidí, nestát fronty na jídlo , nebát se zmáčknout knoflík výtahu, že mně to kopne,protože od knoflíků trčí dráty, že nechci koukat jak se prohánějí večer krysy mezi záhona / pasti na krysy jsou tam všude), tak ano, asi jsem náročná.. Ale proti gustu......, někomu toto možná může vyhovovat. Všem těm, kteří smýšlí tímto směrem - hurá do toho, užijte si to tam. reagovat

Ali: Re: Re: Nesouhlas - 3. 5. 2015 14:33

Pracuji v hotelnictví a vím, že lidé nebudou nikdy spokojeni. Bohužel například restaurace nejsou vybavené tak, aby pojmuly všechnu klientelu v hotelu, tudíž když se nahrne do restaurace 80 lidí naráz v jednu dobu, je asi logické, že budete muset chvíli počkat. Vidím to sama u sebe v práci, lidé jsou nenažraní, přitom polovinu jídla, které si nandají stejně jen rozrýpou. Hlavně at mam vic než tamty. Jiny kraj jiny mrav, Nebo je mozne ze jste byla v jinem hotelu, za nas hotel cisty, v perfektnim stavu, jasne ze uklizeni maji na starosti uklizecim ale kdyz se lidi chovaji jak prasatka a neumeji udelat 4 kroky aby vyhodily odpadky do kose a pohodi to na zem.. To uz je bez komentare. reagovat

Eva: Re: Re: Re: Nesouhlas - 22. 7. 2015 17:53

Nee, hotel byl totožný, nechci se s nikým dohadovat, jen se snažím, aby nedopadli lidé právě tak, jakonapř. p. Mája - po zkušenostech v tomto hotel už Egypt nikdy. Egypt je nádherný a Rudé moře úžasné, tudíž je škoda se tam nepodívat, i opakovaně. Jak jsem psala, v Egyptě nyní již po 20 a tento hotel bych nedoporučila ani nepříteli. Souhlasím s tím, že něktrí lidé jsou nevychovanci a dělají si spoustu věcí sami, zde trvám ovšem na svém - tento hotel je příšerný a nejela bych tam ani kdyby byl nabízen hluboce pod cenou........... reagovat

Mája: naprostý souhlas - 22. 7. 2015 14:33

S recenzí naprosto souhlasím. Díky zážitkům z tohoto hotelu jsme se rozhodli, že do Egypta již nepojedem. Opravdu naše nejhorší dovolená reagovat

Alinka: haha - 26. 8. 2016 16:19

jedte radsi na machac pod stan,. pro takovy jako ste vy tam bude mista vzdycky dost a normalni lidi si vychutnaji dovolenoubez de.... kecu :-)))) reagovat

Eva: reakce cestovky? - 26. 8. 2016 16:36

Ty informace nejsou pro vás, ,,Alinko,, ale pro normální lidi, kteří si chtěji dovču za vydělané peníze užít v klidu a čistotě. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání