Napsat recenzi

Už nikdy sem nepojedeme, nemohu doporučit.

Recenze hotelu Prima Life Makadi Resort & Spa ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2021
Přečteno: 2 035x
Recenze se líbila: 216 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Tento hotel je dlouhá léta naše srdcovka, nikdy jsme na něj nedali dopustit. Teď jsme se vrátili a bylo to naposledy, příště už pojedeme jinam.

Hotel velmi klesnul, služby buď nefungují, nebo jsou nastaveny potřebám místní klientely.

V hotelu vždy místní byli, ale ne v takové míře jako teď a personál, je uměl ,,usměrnit". Nikdy je nenechal předbíhat ve frontách, vždy byli odkázání na konec fronty. Teď už to tak není. Klidně přijdou dopředu a číšník jim dá jídlo přednostně, udělá amoletku, dětem dá zmrzlinu. Na oběd chodí v mokrých ,,plavkách", klidně si sednou na ty polstrované židle a vy si tam potom večer sednete v šatech pěkně do mokra!

V hotelu, který má údajně 5*. Tak to bývávalo. Teď tak sotva 3*.

Plážové osušky, tak to je teď samostatná kapitola. Při příjezdu máte na pokoji 2 v igelitovém pytli. A měnit vám je má váš uklízeč pokoje. Ale ouha! Musíte si ho během dne sami najít. Takže pokud odcházíte ráno na pláž brzy a na pokoj se vracíte až na večeři, máte smůlu. Na pokoji vám čisté nenechá, když tam nejsou špinavé, ale ty tam nechat nemůžete, na čem byste leželi. Takže se během dne musíte sebrat, vydat se na pokoj a doufat, že tam uklízeče někde na chodbě zastihnete. Nám se to ani jednou nepodařilo. Nepochopili jsme, proč nefunguje výměna v budce na pláži, tak jako roky před tím. Ti kluci tam stejně jsou, občas umyjí sprchy, sem tam pošoupnou lehátko a jinak nemají celý den co dělat.

Snídaně, mají být od 7 hodin, vždy byli a i cestovka toto píše na svých stránkách. Ale protože v hotelu je tolik místních, kteří tak brzy ráno na snídaně nechodí, naopak si přispí a jdou déle, tak snídaně posunuli až od 7:30 hodin. Sakra PROČ???? My si sem jedeme užívat, chceme už od rána být u moře a ne čekat až se otevře jídelna, abychom mohli na snídani.

Zmizely automaty na kávu. Proč? Džusy si sami načepovat můžete a kafe si udělat nemůžete?

Do tohoto hotelu jezdí hodně Čechů, spousta se jich vrací právě kvůli jistotě, kterou tento hotel vždy pro nás byl. Teď je tady tolik změn, a k horšímu, že se už nikdy sem nevrátíme.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Pokoje jsou pěkné, jenom pokud jedete s dětmi, připravte se, že si budete muset ,,vykřičet" ručníky i pro ně. Dají vám dají pouze 2, na víc prý nemáte nárok. Podložky ke sprše pod nohy už také nedávají, takže máte v koupelně potopu.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Strava celkem ujde, ale výběr je letos velmi zůžený. Kvalitra stravování se snížila díky velkému počtu místní klientely, kteří se chovají v jídelně hrozně, všude je nepořádek, jsou přednostně obsluhováni a nejhorší jsou večer mokré židle, protože místní chodí v poledne přímo z bazénu do jídelny, kape z nich voda po celé jídelně, sednou si na židle a vy si na tu židli večer sednete v šatech Hnus!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Vybavení ujde, služby jsou letos katastrofa, viz úvodní shrnutí, personál preferuje místní.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Pláž je dobrá, moře krásné, ale vše kazí problém s výměnou plážových osušek.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Přes den se můžete projít k vedlejším hotelům po Makadi.

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Hotel klesnul až někam na dno, už se sem nikdy nevrátíme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 105
z 130 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Monika: Hotel - 25. 10. 2021 9:41

Dobrý den, plně souhlasím s pisatelkou. V hotelu jsem byla letos v září a vydržela jsem jen dva dny. Pak přesun do jiného hotelu. Tento hotel taky nedoporučuji. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání