Letos to bylo naposledy
Recenze hotelu Prima Life Makadi Resort & Spa ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Miroslav Simon |
Vloženo: | 8. 8. 2022 |
Pobyt: | červenec 2022 |
Přečteno: | 1 750x |
Recenze se líbila: | 162 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Letos v červenci 23. - 30.7. jsem s přítelkyní trávil dovolenou v hotelu Prima Life Makady Bay. Dá se říci, že to byl můj velmi oblíbený hotel, o čemž svědčí i fakt, že jsem tento hotel navštívil již po 29. Ale poslední dvě návštěvy /silvestr 20211-2022/ a nyní, mě ubezpečily, že do tohoto hotelu již nepoletím. Dlouho jsem zvažoval jestli tuto recenzi napíšu ale nedá mně to a musím se se svými pocity podělit s Vámi ostatními.
Hotel jsem navštívil v termínu 23.7. - 30.7. a mohu říci, že jsem se i těšil, protože co si budeme povídat, doba COVIDOVÁ, kdy jsme byli zavřeni doma, byla dlouhá. Byly zrušeny pásky, což dřív označovali ty, co byli v hotelu poprvé - žlutý, po třetí - modrý, zlatý se dával hostům, kteří byli v hotelu 20x a více. Okolní hotely pásky stále užívají.
Ještě v roce 2019 bylo běžné, že stálý host, tzv. VIP guest, dostal pozvání na "welcome drink on the terrace" together with "special dinner"...
Ubytování
Kdo si myslí, že je hostem hotelu, který navštívil již po 29 a bude k němu tak přistoupeno je na velikém omylu. Na pokoj jsem čekal stejně jako ostatní, kteří do hotelu přiletěli poprvé, do 13:00 hodin, ačkoliv na hotel jsem přijel transferem v 7:00 hodin.
Pokoj jsem měl u dětského brouzdaliště ( č. pokoje 8103 ), tedy naprosto běžný pokoj, který dostane každý..
Ještě při návštěvě v roce 2019 bylo u hosta, který se do hotelu stále vrací standardem, že měl na uvítání na pokoje ovoce, lahev vína, plný minibar, několik lahví vody, župan, atd.
Dnes pokud si neřeknete pokojskému o vodu, naleznete v lednici dvě plastové lahve vody a tím to končí.
Strava a stravování
Nejsem nějak přehnaně vybíravý a vím, že hotelová kuchyně je na porovnání s ostatními docela dobrá, ale nové uspořádání, kdy si pro "hlavní" jídlo chodíte na terasu a potom se proplétáte ke stolu jídelny přes davy ostatních je velmi nešťastně vyřešeno. V jídelně jsem mnohokrát za pobyt zaznamenal, že na stole nejsou lžíce, pouze příbor. Sklenice pouze na požádání a v 19:30 hodin již prakticky ani nejsou, pouze plastové kelímky. Místo lžiček plastová dřívka ?!?
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení je zastaralé, opotřebované. Vím, že se snaží pokoje rekonstruovat, ale bohužel neměl jsem možnost v takovém pokoji být (vidím pouze z obrázků na facebooku) a člověk si potom říká, sakra to je jako z nějakého jiného hotelu.
Mám mezi personálem spoustu známých - neříkám kamarády a ti se vždy každou mojí návštěvu hotelu se mnou přivítají, jsou usměvaví, ale tím to končí.
Pokojský se Vás na rovinu zeptá, "chceš uklízet každý den" ?
Nedá mně to a vyjádřím se také k animačnímu týmu. Pamatuji úžasnou dobu animátorů Madno a Sem Sem (Sim Sim), kteří dokázali opravdu zabavit, zaujmou připravit zábavu - na lobby baru byly různé druhy zábavy - např, BINGO - sice jste prakticky nic nehráli, ale o to vůbec nešlo, ale zabavili jste se....
Pláž a moře
To je jediné, co nedokážou ovlivnit a změnit. Pláž zůstane jaká je, moře to samé. Pouze služby se rapidně změnily. Lehátka jsou nepohodlná, vesměs i poškozená, takže nedrží v poloze do které je dáte. Při poslední návštěvě bylo prakticky standard, že osušky se nevyměňovaly již v 9:00. Prostě došly.
Okolí hotelu
O zeleň se starají, dá se říci čisto a upraveno.
Celkový dojem
Jak jsem již v úvodu napsal, do tohoto hotelu se již nikdy nevrátím. Egypt je zajímavá země, plná historie, ale také protikladů.
V hotelu, který nepatří v nabídce cestovek k nejlevnějším, bych čekal, že se k hostu, který zde byl již po 29 zachovají jinak. Na facebooku je možné dohledat, jaké, že pokoje hotel má a nevím jak je možné, kromě zaplacení si hotelového pokoje ještě v cestovce za příplatek okolo 3.000,- na osobu se k tomuto dostat ? Tyto pokoje začínají číslem 92xx a jsou luxusní.
Nejeden večer jsem v minulosti s manažerem Ibrahimem Khalifou proseděl na recepci i v šíša baru, ale na to se jak se zdá nehraje.
Mrzí mě to, hotel byl opravdu mojí srdeční záležitostí, vždy jsem se sem rád vracel a to nejenom za odpočinkem, ale za atmosférou, známými tvářemi, pohodlím....ale to již nikdy nebude.
Nechci Vám ostatním, kteří recenzi čtete, vnucovat názor, pouze hodnotím, jak to bylo a jak to je. Jak se ke stálým hostům chovali dřív a jak nyní.
Jediný, kdo zachraňuje image hotelu je Abdul -vždy ochotný barman baru na pláži - "Abdul thank you very much"
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 105 z 130 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »