Napsat recenzi

bejvávalo

Recenze hotelu Labranda Royal Makadi Resort ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2022
Přečteno: 594x
Recenze se líbila: 131 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jezdíme do Egypta každoročně od roku 2004 pravidelně na Vánoce. Takže jsme toho už

zažili dost a máme co porovnávat, chválit či kritizovat. Navštivili jsme řadu hotelů počínaje )

oblastí Hurghada jih, Makadi Bay, Soma Bay až po Marsha Alam. V tomto srovnání nám

nejlépe se zdál hotel Fort Arabesque, ale při poslední návštěvě zvítězila La Branda. Takže

volba padla opětovně na osvědčený hotel a uplynulé Vánoce. Ale ouha. První zklamání při-

šlo po obdržení letenek, kdy místo pravidelného odletu v 01.hod. byl čas určen až na odpoledne v 17.30 hod. Takže jeden den dovolené bez náhrady ztracen a protože nejsme Pražáci, museli jsme stejně vyjet z domova již dopoledne, tak, abychom se vyhnuli případným komplikacím na silnicích (sněžení, havarie, uzavírky).í

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Když jsme se konečně po půlnoci dostali na hotel, hladoví a žizniví, tak nás ještě dorazilo chování recepčnho, který chtěl mermomocí slušný bakšiš za to, že nám přdělí na náš požadavek pokoj v přízemi a ne v patře a tak na půl cesty do jídelny a na pláž. Nedat, tak nás snad neubytoval.ještě že na pokoji byla litrová petka s vodou, hlady se dá usnout.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Jídlo oproti předcházející návštěvě upadlo do šedivého podprůměru egyptské kuchyně, kuře njc moc, hovězí maso jak se zpackat dát všemi způsoby, ryby bez chuti, rýže neoso-

lená. hranolky z neloupaných brambor. Těstoviny ano, ale co na ně, jejich Ovoce poskrovnu, banány jen večer, pomeranče ano, mandarinky za 14 dní jednou. Zákusky přeslazené, to zrovna není pro nás. zeleniny se čecháček moc nenají. Těstovin dost, ale co k nim.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Vybavení pokoje klasika, úklid jak lze očekávat od mládencú, bakšiš ho vylepší. Zlepšovák

pro snížení nákladů v osuškách, žádná výměna na pláži oproti kartičce, ale dones na pokoj a když máš kliku a chytneš v podvečer pokojského, tak ti je vymění.

Delegát - kdo to byl ? Za 14 dní jsme ho neviděli, 4 x ho volali z recepce,. telefon nebral,

až se nám ho přece jen jednou dostat k telefonu, jen sdělil že nemá čas a má moc práce.

Díky jeho když jsme se péči jsme ani nevěděli, kde se koná štědrovečerní večeře, když jsme se jako těžko chodící invalidé doplazili před jídelnu, zhasnuto a nikde nic nic. Pak se dozvíme, že večeře se podává někde mimo areál nebo na kraji rezortu, což už bylo pro nás

nedostupné. Tak jsme se hezky vrátili na pokoj a šli spát bez večeře. Díky pane delegáte, to jste se opravdu předvedl.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Jedné co nezklamalo, bylo moře, čisté a koupatelné díky i pěknému počasí, Žádný vliv přílivu a odlivu, stále dostatek vody, za 5 metrů už se dalo plavat. Boty do vody netřeba,

všude jemný písek.

Plážový bar to opět ukázka jak lze šetřit. Ze tří automatů na nealko nápoje, jeden má obsluha pro sebe, jeden funguje jen z části a další je odpojen trvale. Ohřívač na horkou vodu přinesou během dopoledne, takže si můžete udělat čáj ze studené vody, jinak se situace přece jen trochu zlepšila , když po Vánocích naplnili hotel východní Slované, bývalá

hojná německá klientela se jaksi ztratila.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Klasika, co jiného než poušť.

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Nehodnotím, byli jsme zklamáni.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 28
z 37 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání