Napsat recenzi

Hotel si plete turisty s dojnými krávami

Recenze hotelu Grand Waterworld Makadi Resort RED SEA ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2021
Přečteno: 870x
Recenze se líbila: 190 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 1

Pominu-li vše, co zde bylo napsáno o bordelu, proleželých matracích, kulinářském "umění"( na to musí být majitel 5tihvězdy obzvláště hrdý), psích očích číšníků od samého rána, všudypřítomného smradu a much, tak mne, jako hosta, který si zaplatí All inclusive, velmi překvapily výhodné nabídky typu Štědrovečerní ( 45 E/1osoba) a Sylvestrovská (50E/1os) večeře s údajně nepřekonatelným programem. Když jste nekývli, obyčejná večeře obsahovala takové blafy, že to prostě pozřít nešlo. Bravo, opravdu nezapomenutelné, ještě dnes, kdy o tom píšu, se mi zvedá žaludek. VŠE NA ÚROVNÍ MÉNĚ SCHOPNÉ 3 -. Ale spíš zavřít úplně, za klamání spotřebitele.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Kdysi snad mohl být krásný, impozatní prostory, veliké pokoje. Dnes zaprášené,VŠE staré, smradlavé matrace, odevšad se něco drobilo, úklid stál za starou bačkoru.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Každý den to samé, pokud jste chtěl změnu, třeba pizzu, tak vám ve 20.15 s úsměvem řekli, že jim došel sýr...

Hovězí kdykoliv - nedovařené, všeho málo, 2 dny jim trvalo, než dodali nůž k pečivu, dva dny nechali celý hotel pižlat pečivo příborovým nožem - tedy kdo měl štěstí a dostal ho...

Káva katastrofa, Wifi žádné, Lobby bar za prachy i přes den ( pivo lahvové 5E, káva malinká 3E)

Hygiena na plážových barech strašná, 2x mě trefila sklenička s rudou rtěnkou, myslím, že dokonce i ta samá, okolo barů neuvěřitelný smrad, asi ze zkyslého piva, vše teplé, pivo lahvové a často docházelo těsně po poledni, často docházely i džusy s automatů.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

All Inclusive, kdy vás každý den přesvědčovali, že co si nevyhádáte jako trhovec, to vám neposkytnou. Výměna plážových osušek 2x po dvou dnech, pak až do konce pobytu vůbec, po 10 dnech na žádost dolitý sprchový hnus do dávkovače ve sprše.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Hezký vstup pro děti, to je celé

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Hotel vedle hotelu, stejné předražené cetky v obchůdkách, tématické restaurace jsme zkusili 2x, hnus a neochota personálu (italská restaurace), večer African bar - to *** za barem se ani neobtěžovalo zpoza baru vylézt, takže jsme se 1x obsloužili sami a už tam nechodili - jako všichni.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Jeli jsme do pětihvězdičkového hotelu za ne úplně malé peníze, tradičně, jako každý rok v posledních jedenácti letech, takže máme s čím srovnávat. To, co jsme zažili, opravdu nezapomeneme. Každý den minimálně 3E na úplatcích, abychom dostali alespoň částečně služby, které jsme si už jednou zaplatili. Gratuluji, postarali jste se nám o nejhorší zážitek v historii našeho cestování po Egyptě, váš hotel už nikdy !!!!

Nakonec reálná fotografie výzdoby hotelu, symbol Vánoc, přesně vystihuje charakter hotelu

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 12
z 20 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Peter: Grand Waterworld Makadi Hote - 15. 1. 2022 11:36

9-10/2021 Boli sme v hoteli susednom Makadi Palace, bolo to podobné. Služby slabé. Všetky bary a reštaurácie nefungovali. Areál to bol pekný ale zanedbaný s nedokončenými stavebnými a záhradnými prácami. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání