Napsat recenzi

Opravdu špatný hotel

Recenze hotelu Hawaii Caesar Palace Aqua Park Resort **** (Egypt - Hurghada - Hurghada sever)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2022
Přečteno: 710x
Recenze se líbila: 105 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dobrý den,

Na dovolenou v hotelu hawaii jsme se těšili déle, jak půl roku. Letěli jsme se společností ***, se kterou jsme, do teď, měli jen skvělé zkušenosti.

- A tak to, co nás na hotelu čekalo, nás nechalo kompletně opařené. Že člověk čekal na pokoj, to se dá pochopit. Nakonec, check in je až od dvou hodin odpoledne. Ale arogantní obsluha na recepci, která mi řekla, že mám být zticha, když jsem s nimi přišla pokoje řešit? Do teď lituji, že jsem si "Be quiet!" nenahrála.

- Konečně jsme dostali pokoje... Měli jsme objednaný jeden standardní a jeden rodinný pokoj.. Oba pokoje špinavé, nepřevlečené, plné písku, skříně od opalovacího krému turistů před námi, plísní prolezlé obě koupelny, protékající toaleta? (a to nemluvím o rozbitých toaletách v lobby). Na pokoje chybějící ručníky, toaletní papír a další vybavení.

- Pláž rozhodně není, jak cestovní kancelář slibuje, s pozvolným vzestupem do moře. Poté, co člověk překoná několik krkolomných metrů plných ostrého kamení narazí na bojky, za kterými už plavat nesmí.

- Jídla připravena o hodinu a půl dříve, než měla být servírována, ležící v teple mezi hmyzem a červenými lampa i akorát zvalo k pořádným žaludečním potížím, nehledě na to, jakou mělo, nebo spíš nemělo, chuť.

A snaha o změnu pokoje? Od šesti od rána, do sedmi do večera neděláme nic jiného. Delegát, vedení hotelu a cestovní kancelář si s námi házeli jako s horkou bramborou.

Po čtrnácti letech návštěv Egypta byla tohle návštěva, která nás přesvědčila, že šestnáctá už nebude.

P.S.: Ačkoliv tohle píšu nerada, dámy, pokud s sebou máte partnery, bude lepší když nespokojenosti budou řešit oni. S vámi, jako s ženami, totiž nikdo nic ochotný řešit nebude.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

- špinavé pokoje

- zažloutlé matrace

- plesnivé stěny

- nefunkční toalety

- chybějící ručníky

- nepřevlečené postele

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

- studené, několikrát ohříváné jídlo

- spálené, nebo naopak nedovařené potraviny

- jídlo v největším teple položené venku na pospas hmyzu

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

- arogantní jednání

- absolutně nulový přístup

- odmítají řešit s dámským osazenstvem problémy a stížnosti

- delegace od CK a společnost jako taková absolutně k ničemu

Pláž a moře  průměrně (2,7/5)

- pláže téměř betonové

- ostrý zlom do moře

- ostré kamení (opravdu si s sebou vezměte boty do vody!)

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

- špinavá páchnoucí skládka a ne město

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Z celé dovolené jsem zklamaná. Zaplatila jsem za ní nemalé peníze a za přesun do čistého hotelu jsem byla nucena zaplatit dalších 600 euro.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 67 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání